Talvi setupilla tosin ahtoja vain 1,6bar mutta menee kai se silti paremmin mitä vakiona?

Kiitoksia vain kehuista!Häksä kirjoitti:Selailin topikin läpi pikaisesti. Onpa hyvällä maulla laiteltu auto. Hauska myös huomata että automaku taitaa muutenkin olla meillä samanlainen. Itseltäni löytyy myös 320i Cabrio, ja juuri viime viikolla hommasin W124:senOrkkiskunnossa molemmat. Onhan nää mahtavia laitteita
Noi 7,5x16 kasireikäiset voisi olla juuri sopivat myös omaan autooni. Onko sulla 205 vai leveämmät renkaat niillä?
Tutkitaan tilannetta kunhan laatikko saapuu, mutta epäilen kuitenkin koska poljin on tosiaan välillä löysä, välillä jäykkä ja välillä saattaa jäädä puoliväliin mutta pelaa taas normaalisti kun nostaa kengänkärjellä takaisin ylösion` kirjoitti:Eihän kytkimelle menevä letku ole ruennut pullistelemaan? Näin alkaa tekemään ainakin tuplajousilevyasetelmalla jos jättää alkuperäisen letkun käyttöön
Jotenkin kuulostaa vahvasti pääsylinterin vialta, tai ainakin samansorttista oiretta oli omassa 250D:ssä. Sieltä oli pääsylinterin sisältä se jousi katkennut ja lopulta se lopetti vallan toimintansa, kun meni katkenneen jousen pala vissiin männäntiivisteen ja sylinterin väliin. Ei ole vallan kiva homma sen vaihtaminen, mutta toisaalta ei nyt niin kovin työläskään sitten lopulta, varsinkaan, jos on joku vempele, jolla pystyy lykkäämään nestettä systeemiin sisään sieltä työsylinterin päästä. Pääsylinterin osalta oli vissiin niin, että kannattaa irrottaa letku sieltä jarrunestesäiliöltä ja laittaa se sitten takaisin säiliön päästä vasta, kun uusi pääsylinteri on paikallaan. Ja varmaan kai tämän ikäisissä autoissa ei ole myöskään huono idea vaihtaa sitä kyseistä letkua. (Itselle vaan kävi niin, ettei merkkiliikkeestä hyllystä löytynyt riittävän pitkää, ja myivät sitten kumiletkukaupasta öljynkestävää vastaavaa. Nyt se sitten vähän hikoilee läpi ja värjää tuorettakin nestettä tummaksi, kun jarruneste ei nähtävästi sovellu letkulle, joka on vain öljynkestävä...)Jube kirjoitti:Tutkitaan tilannetta kunhan laatikko saapuu, mutta epäilen kuitenkin koska poljin on tosiaan välillä löysä, välillä jäykkä ja välillä saattaa jäädä puoliväliin mutta pelaa taas normaalisti kun nostaa kengänkärjellä takaisin ylösion` kirjoitti:Eihän kytkimelle menevä letku ole ruennut pullistelemaan? Näin alkaa tekemään ainakin tuplajousilevyasetelmalla jos jättää alkuperäisen letkun käyttöön
joutiki jytkähtää .Jube kirjoitti:Nyt jytkähti kytkin pohjaan ja liikut loppu
koyama kirjoitti:joutiki jytkähtää .Jube kirjoitti:Nyt jytkähti kytkin pohjaan ja liikut loppu
Tuolla tavoin kun kaasuttelee lumisilla teillä noin vanhalla autolla![]()
Viritysastetta nostettu laittomasti ja ylimääräinen värähtely lohkoissa löysytti kytkimen vastusjousen
Vuan arvaappa mitä?koyama kirjoitti:joutiki jytkähtää .Jube kirjoitti:Nyt jytkähti kytkin pohjaan ja liikut loppu
Tuolla tavoin kun kaasuttelee lumisilla teillä noin vanhalla autolla![]()
Viritysastetta nostettu laittomasti ja ylimääräinen värähtely lohkoissa löysytti kytkimen vastusjousen
Juuri samallalailla käyttäytyy minullakin, vaan antaahan nyt lepäilee hetken niin oppii olemaanNozki kirjoitti:Mulla silloin kun se pääsylinteri lopullisesti hajosi, niin taisi tehdä vähän samantapaisesti. Sai sen polkimen kyllä nostettua ylös, mutta ei polkimen liikuttelu enää vaikuttanut itse kytkmeen millään tavalla...
Ensimmäiselle oikeen vastanneelle palkinnoksi Väyrysen ruosteiset lokasuojatjari_w123 kirjoitti:Älä vaan sano että tankkiin joutuu laittaa jotain muuta kuin dieseliä![]()
.
Ja lokarit on noudettavissa samalla kuin laatikko, muista sitten varata muutama päivä aikaa kun tulet noutamaan osia jos sattuu että asettuu mavullejari_w123 kirjoitti:Arvaan että oot ajanu jäärataa tuolla pikkumesellä ennen.
w124 E320 -95 nelimäntäiset etusatulat!james96 kirjoitti:Minkä satulat nuo on?
Pulttijako on sama, 5v laatikoita löytyy alkupään 200-270cdi malleista ja 6v laatikoita sitten uudemmista!300te24 kirjoitti:Tässä projektissa on puhuttu tuosta cdi manuaalilootasta, niin mistä mallista semmoisia löytää? Ja onko kytkin kopan pulttijako sama kuin näissä w124 malleissa.
ei oo kokemusta CDI laatioista, mutta kyllä ne on vahvempia. CDI:sä on vakionakin jo sen verran vääntöä, mikä riittää rikkoon 124:n, tai 201:n manuaalilaatikon.300te24 kirjoitti:Kuinka paljon vahvempi tuo cdi loota on? Saako sillä merkittävääkin etua verrattuna w124 lootaan?
6v laatikkoahan on kehuttu kestäväksi mutta aika surkean näköinen sekin on!pera8x kirjoitti:ei oo kokemusta CDI laatioista, mutta kyllä ne on vahvempia. CDI:sä on vakionakin jo sen verran vääntöä, mikä riittää rikkoon 124:n, tai 201:n manuaalilaatikon.300te24 kirjoitti:Kuinka paljon vahvempi tuo cdi loota on? Saako sillä merkittävääkin etua verrattuna w124 lootaan?
onko nuissa takasatulat ja levyt erillaiset että saako nuo etusatulat, levyt (bolt-on?) pelkästään vaihtamalla jarrut vastaamaan leimalle 220hp vai oliko se 230hp tehoja ?Jube kirjoitti:Tuommoset kusti polkaisi tänään:
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v695/jube83/Mobile%20Uploads/FullSizeRender_zps279e7c71.jpg] ][/url]
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v695/jube83/Mobile%20Uploads/FullSizeRender_zps8b92c75f.jpg] ][/url]
Ei pahat satasen satuloiksi, eBayssa oli useammatkin alle 120€ jos joku vastaavia tarvii
300E-24 ja E320 sedanissa on samat takajarrut kuin perus 124 farkussa (minulla takajarrut 300TE-12:sta), etulevyt noille E320 satuloille on jäähdytetyt ja kokoa 294x25mm, 300E-24 satuloille levyt on myöskin jäähdytetyt mutta kokoa 295x22mmjohani kirjoitti:Onko nuissa takasatulat ja levyt erillaiset että saako nuo etusatulat, levyt (bolt-on?) pelkästään vaihtamalla jarrut vastaamaan leimalle 220hp vai oliko se 230hp tehoja ?