Radio meni,että hetken tähti näkyy,sitten sammuu.Hartikaisella mittailivat ja "ajoivat"ohjelmia,jossain 4:n lenkissä
vika,muttei tietokone kertonut missä.Olettivat radio(koska alussa koputtamalla näyttöä pelasi hetken)
Koska uusi maksaa yli 3000 E,eikä ole edes varmaa onko vika siinä.Korjaako näitä joku,voiko esim. saksasta
luotettavasta paikasta ostaa uuden/käytetyn,onko kokemuksia,mitä kannattaisi tehdä?.Auto on ML 320-06.
Radio/Command ongelma
Re: Radio/Command ongelma
marmorilla kaikki maksaa älyttömästi mutta jos ebay.n kautta ettii ni säästää sievoisen summan...
jos elämä on rankkaa lue aku ankkaa
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
http://www.ebay.com/itm/GPS-DVD-Radio-I ... 1101456766" onclick="window.open(this.href);return false;
jos elämä on rankkaa lue aku ankkaa
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
Kannattaisiko vaihtaa kokonaan uusi radio/soitin,onko kokemuksia,mitä ongelmia voisi tulla,mulle on ehdotettu
Kenwood DDX4025BT 2-DIN autosoi autosoittimentin 6,1"näyttö,DVD,USB,Bluetoot+antenninsovitin+MB autosoittimen johtosarja+MB autosoittimen DIN kojelautasovite.Onko kokemuksia,tuleeko ongelmia "itse"asentaessa,tai muista syistä?
Kenwood DDX4025BT 2-DIN autosoi autosoittimentin 6,1"näyttö,DVD,USB,Bluetoot+antenninsovitin+MB autosoittimen johtosarja+MB autosoittimen DIN kojelautasovite.Onko kokemuksia,tuleeko ongelmia "itse"asentaessa,tai muista syistä?