Ostin puoli vuotta sitten kyseisen auton ja on koko minulla olo ajan vuotanut ohjaustehostimen nestettä. Autoon on vaihdettu edellisen omistajan toimesta uusi tehostin ja siltä se kyllä näyttääkin. Nesteet myös oli kirkkaan punaiset jo osto tilanteessa. Olen nyt kahteen kertaan pessyt konehuoneen nesteestä että saan paremmin tutkittua vuotokohtaa ja sen verran olen saanut selville ettei letkulähdöt vuoda, eikä kansi. Nestettä näyttäisi valuvan apulaitehihnan koneen puoleiselle reunalle mistä se lentää pisin konehuonetta.
Kilometrejä on tullut noin 4000km ja olen n. säiliöllisen joutunut nestettä lisäämään. Eli voiko olla että neste valuu tämän hihnapyörän akselin päästä ja siitä edelleen apulaitehihnalle..? Pesun jälkeen koittanut aina tutkia asiaa mutta kun tulee niin vähän kilometrejä autolle niin asia pukkaa aina unohtumaan ja sitten kun seuraavan kerran avaan konepellin niin nestettä on taas joka puolella
Koska pumppu on "uusi" niin ei millään viitsisi uutta tilata, tai vaihtoehtoisesti viedä paikalliselle merkkikusettajalle, joten jos olisi tietäjillä antaa suuntaa antavaa diagnoosia tai korjausehdotusta asialle niin olisi hyvä homma.
Alkaa jo kyllästyttää öljyn käry kabiinissa ja pelko siitä että koska apulaitehihna napsahtaa jossain keskellä korpea
Ja auto siis w124 200d -94