Kyssäri:
Onko vika vai ominaisuus.
Pintakaasulla ajellessa ja tyhjäkäynnilläkin kone raksuttaa hyvin "dieselmäisen" karkeasti. Kun antaa enemmän kaasua ääni pienenee.
Voisko liittyä tuo kuskin kohdalla oleva pyyhkijöiden etupuolella oleva, ilmeisesti ilmajuttuihin liittyvä palikka, missä on rkele päällä. Naputtaa ainakin melko lujaäänisesti
W220 320 CDI käyntiääni
- NAVYRANGER
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Pe 03.10.2014 20:03
W220 320 CDI käyntiääni
Mercedes-Benz S 320 CDI
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: W220 320 CDI käyntiääni
Jatketaanpa tähän ketjuun kun toiseen ei vastaksia tullut, ainakan vielä....*malttamaton*
El ilmamassa-"ongelmia omassakin", mutta mtn vikatiloja tms. ei tule ja kertaakaan ei kierroksa rajoittanut ,mutta starilla tsekattuna ilmamassan määrä ainakin tuplat ohjearvoon verrattuna esim. tyhjäkäynnillä, pintakaasulla, tms...
Samalla ruiskutusmäärät ovat ihan aavistuksen alle ohjearvojen, kyse yhdestä desimalista / kymmenys tai pari.
Jäsen Mese-220:n jeesillä jälleen,( koska oman muksin kohtalo yhä työnalla) suurkiitokset.
Olisiko guruilla täällä aavistusta miksi nnäin?
Egr:ää pystyy ohjaamaan kyll,mumutta esim tyhjäkäynnillä näyttää arvoksi 6%...siis kiinni,ainakin mittausarvon mukaan.
Kun ohjaa sen auki, 75% ja vähänkin polkaisee kaasua niin menee takaisin kuuteen %:iin...
Kyseessä allekirj. auto (313CDI, W906) ja OM646/bosch vm.-08
El ilmamassa-"ongelmia omassakin", mutta mtn vikatiloja tms. ei tule ja kertaakaan ei kierroksa rajoittanut ,mutta starilla tsekattuna ilmamassan määrä ainakin tuplat ohjearvoon verrattuna esim. tyhjäkäynnillä, pintakaasulla, tms...
Samalla ruiskutusmäärät ovat ihan aavistuksen alle ohjearvojen, kyse yhdestä desimalista / kymmenys tai pari.
Jäsen Mese-220:n jeesillä jälleen,( koska oman muksin kohtalo yhä työnalla) suurkiitokset.
Olisiko guruilla täällä aavistusta miksi nnäin?
Egr:ää pystyy ohjaamaan kyll,mumutta esim tyhjäkäynnillä näyttää arvoksi 6%...siis kiinni,ainakin mittausarvon mukaan.
Kun ohjaa sen auki, 75% ja vähänkin polkaisee kaasua niin menee takaisin kuuteen %:iin...
Kyseessä allekirj. auto (313CDI, W906) ja OM646/bosch vm.-08
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------