124- 200D -86 lämpömittarin neula nousee hiukan alatapista kun virrat kiertää päälle. Mittari ei kuitenkaan nouse moottorin lämpiämisestä riippumatta yhtään lisää. Anturi on vaihdettu eikä anturilta lähtevässä johdossa näy mitään vikaa.
Mittaristo toimii muuten pl. lämpömittari ja käsijarrun merkkivalo.
Miten lämpötilatieto anturilta neulaan kulkee eli missä mahdollinen vika?
124 lämpömittari
Tökkää se lämpömittarin anturin johto suoraan runkoon, jos lämmöt nousee tappiin on vika anturissa. Johto menee suoraan mittaristoon. Tarkista, että käsijarrun anturin johto on kiinni käsijarrukytkimessä.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Anturia jos haluat testata niin +20 C :ssa vastus on 2,3-2,8 kOhmia ja +80 C 290 - 370 Ohmia.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24