Moro,
Mikäs aiheuttaa tällaisen täystuhon?
Öljynvaihtojen puute vai glykoli vai joku muu?
https://www.dropbox.com/s/te6i0ubwvknpz ... 9.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/0itefmgd9c2c7 ... 1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/f1ay7u5kyqtdb ... 7.jpg?dl=0
Kysessä clk 240 vm 2002
722.6 rikki
722.6 rikki
W639 -09 120cdi
C140 -97 500
W211 -06 200cdi ex
W203 -03 220cdi ex
W638 -97 110td ex
C140 -97 500
W211 -06 200cdi ex
W203 -03 220cdi ex
W638 -97 110td ex
Re: 722.6 rikki
Eli jotain alumiin paloja?
glukoli irroittaa kitka pintaa pakkojen levyistä ja jos noissa on liukulaakereta niin laakerin pinta kuluu nopeasti.
ota rojut pois ja sitte kuvaa.
mites sisältä...miten kulunut ja löystkö mistä noi on?
Mites aski käyttäytyi kun sen stten purit?
glukoli irroittaa kitka pintaa pakkojen levyistä ja jos noissa on liukulaakereta niin laakerin pinta kuluu nopeasti.
ota rojut pois ja sitte kuvaa.
mites sisältä...miten kulunut ja löystkö mistä noi on?
Mites aski käyttäytyi kun sen stten purit?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 722.6 rikki
Ei ole oma auto, mutta oli ilmeisesti alkanut moottori sammumaan ja lopulta meno loppunut.
Olivat veholla ottaneet tuon venttiilikoneiston irti niin en tiedä miten käyttäytyi.
En ehtinyt vielä purkaa enempää.
Siellä oli metallinpurua aikalailla, ja myös metallin paloja, tarttui magneettiin, en tiedä oli se siitä anturin päästä.
Näytti olevan valeon syylari paikoillaan. Meinasin että vaihdan senkin varoiksi.
Olivat veholla ottaneet tuon venttiilikoneiston irti niin en tiedä miten käyttäytyi.
En ehtinyt vielä purkaa enempää.
Siellä oli metallinpurua aikalailla, ja myös metallin paloja, tarttui magneettiin, en tiedä oli se siitä anturin päästä.
Näytti olevan valeon syylari paikoillaan. Meinasin että vaihdan senkin varoiksi.
W639 -09 120cdi
C140 -97 500
W211 -06 200cdi ex
W203 -03 220cdi ex
W638 -97 110td ex
C140 -97 500
W211 -06 200cdi ex
W203 -03 220cdi ex
W638 -97 110td ex