Voi parkula, ku ois näppärän näköinen Ässä tuossa myytävänä. Ei pahan hintainenkaa, mutta kaasarikoneeksi paljon ajettu...
Ja näyttäisi olevan vielä tuollainen vaalea sisustus, mikä miellyttää.....eikä näytä kauhean ruosteen raiskaamalta
Onko noista kaasarivehkeistä mihinkään? Hevosiahan tosta ei 150 enempää löydy (eikä enää taida olla edes tuota 150 ), mutta miten kestävyys ja talvikäynnistys? Taitaa kuluttaakki enemmän.
On jäänyt höyryjyrän alle toi peräpää. Takaluukun sovitus pain mäntyä ja puskurikin ihan miten sattuu. Jos kuvissa noin epämääräinen, niin mitä sitten luonnossa?
Noissa on vähän sovittelua, että saa suoraan. Vaikka puskuri on vain neljällä mutterilla ja takaluukku neljällä pultilla kiinni... Itsekin säädin tuon luukun kanssa varmaan tunnin, että sain sen maalauksen jälkeen prikulleen kohdílleen. Vaikka kuinka sen sääti kohdalleen, oli se aina perseellään kun pultit oli kiristäny. Joten vaatii pientä säätöä vaan...
Äkkiä katsoen komea auto.Olenpa vain vähän huuli pyöreänä kun en tiennyt että S-mersuja on(oli) kaasarikoneellakin.No,eipä ole tullut noihin hienompiin kärryihin perehdyttyä,kun liian isoja omiin tarpeisiin...ja kalliita ajella.
Luulisin honivan aika reippaasti bensaa tuon kokoisen MB:n kaasarilla varustettuna.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Pasi M. kirjoitti:Lisätään vielä sen verran, että tuossa kaasarikoneessa on 156hv ja 223Nm. Automaatilla kulutus on varsin kohtuullinen, 9,2 / 11,5 / 14,3 litraa.
...Josta kokemusta W116:n muodossa kolmen vuoden ajolla. Keskikulutus sekalaisessa ajossa 12,5 l/100 km.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mikäs siinä ei muuta kuin ässä alle jos siltä tuntuu. Eihän tuo vielä
aivan hirveesti ole ajettu kuin vajaa 340 tkm. Väri on tosiaan hyvä
poikkeaa sitä yleisestä sininen, musta linjasta. Noi kromikaaret
vain haittaa mun silmää => lähtisivät ekana kiitään.
En usko että pääsee 9 litran kulutukseen kaasarikoneella. Itsellänikin
3-litran kone ruiskulla hyvä jos matka-ajossa pääsee 9,3 litraan
ilmastoinnin kompura pois päältä (Eco-näppäin alhaalla).
Kesällä matka-ajossa ilmastointi päällä menee yli 10 litraa.
Joo takapuskuria käytetty näämä pois paikoiltaa syystä tai toisesta.
Ainakin vetokoukun asennuksen vuoksi ja liekö fiksattu myyntiä varten.
Millaset lie tässä yksilössä ne ilmanvaihtoaukkojen kaulukset, jotka toimivat
samalla puskurin kannakkeina. Peräkontin sisäpuolelta kantsii katsoa
lampun kans onko paiseita näkösällä. Voi pahasti ruostuneessa
olla puskurit tosi tiukassa, saa vasaralla takoa että lähtee liikkuun
ne puskurin u-listat niiden ilmanvaihtoaukojen kauluksilla.
Itsellä ei näin pahat olleet mutta olen muilta omistajilta moisia kokemuksia kuullut.
Jos tästä auton laitat kantsii katsoa mitä noiden lokarinkaarien kromien ja
muovihelmojen alla on. Helpompi korjata kun ottaa ruosteet kiinni ajoissa.
Se on ikävää jos on pakkelin kanssa ehditty tehdä pikafixiä.
Joka tapauksessa onnea autonmetsästykseen ja varaa kunnostukseen ja
ylläpitoonkin joku tonni tässä hintaluokassa.
Juu, kuten todettua, siihen takaluukun haritukseen vio olla joku muukin syy kuin kolari. Ei välttämättä tarvitse kuin asennella poppikoneita isomman kaavan mukaan, ja joku herkästi jo irrottaa luukun pois edestä häiritsemästä.
EIkä kolariautokaan ole välttämättä pahasta, kunhan korjaus on tehty kunnolla. Paras kiiruhtaa itse paikalle ja tsekkailla auto omin silmin.
Kympin alle en kyllä usko kulutuksen menevän, etenkään jos myös tuossa mallissa on se mersun järkiköyhä ratkaisu eli suora nelosvaihde...
Mitä tuohon kaasariin tulee, niin eiköhän ryppyilevä sellainen ole korjattavissa siinä kuin ryppyilevä K/KE-jetronicikin.
Aku P kirjoitti:Mitä tuohon kaasariin tulee, niin eiköhän ryppyilevä sellainen ole korjattavissa siinä kuin ryppyilevä K/KE-jetronicikin.
Niin, ja -seuraava ei ole loukkaus- suomalaisten autokauppiaiden valtaosan Mersutietämyksen tuntien tuo saattaa hyvinkin olla 280 SE. Suomi-280 S:ksi tuossa on yllättävän hyvät varusteet, automaatti-ilmastointia myöten... harmi vaan, kun ei ole pannukuvaa, olisi heti voinut tietää.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Aku P kirjoitti:Mitä tuohon kaasariin tulee, niin eiköhän ryppyilevä sellainen ole korjattavissa siinä kuin ryppyilevä K/KE-jetronicikin.
Niin, ja -seuraava ei ole loukkaus- suomalaisten autokauppiaiden valtaosan Mersutietämyksen tuntien tuo saattaa hyvinkin olla 280 SE. Suomi-280 S:ksi tuossa on yllättävän hyvät varusteet, automaatti-ilmastointia myöten... harmi vaan, kun ei ole pannukuvaa, olisi heti voinut tietää.
Rekisteriotteeseessakin tuo on 280S joten ellei joku ole myöhemmin vaihtanut tuohon ruiskutekniikkaa niin kaasarikone tuon pitäisi olla.
tero kirjoitti:Rekisteriotteeseessakin tuo on 280S joten ellei joku ole myöhemmin vaihtanut tuohon ruiskutekniikkaa niin kaasarikone tuon pitäisi olla.
Ahaa, jos asisa on tarkistettu, niin sittenhän asia on pihvi.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi