Otsikon autossa on vesijäähdytteinen, ilmeisesti 190a laturi. Pystyyköhän sen varmistamaan jostain auton papereista vai vasta sitten kun se on kädessä?
Motonetissä on tarjolla kuitenkin vaan 150a latureita, vesijäähdytettyjä. Pärjäilisköhän sillä ton auton kanssa?
Jos pärjäilis niin voiko olla varma että se on kiinnitykseltään sama? Vai sekin varma vasta kun ovat rinnakkain?
E270cdi -00 laturi
Re: E270cdi -00 laturi
Moro!
Itsellä oli sama ongelma oman auton kanssa. Omani on myös e270 cdi 01. Mulla oli 190 ah laturi ja sen voi varmistaa siten et 190:ssä kiinnitys pultit menee poikittain laturin akseliin nähden. 150:ssä akselin suntaisesti. Kannattaa samalla ottaa myös uus o rengas siihen vesiliitokseen niin ei tartte uudelleen purkaa vuotojen takia.
Vaihtohan on simppeli ei tartte ottaa kuin ilmanputsarin tulo pois ja pääsee laturille.
Niin tosiaan jäähdytinnestettä tarttee tietty olla kun valuu jonkin verran pois.
Itsellä oli sama ongelma oman auton kanssa. Omani on myös e270 cdi 01. Mulla oli 190 ah laturi ja sen voi varmistaa siten et 190:ssä kiinnitys pultit menee poikittain laturin akseliin nähden. 150:ssä akselin suntaisesti. Kannattaa samalla ottaa myös uus o rengas siihen vesiliitokseen niin ei tartte uudelleen purkaa vuotojen takia.
Vaihtohan on simppeli ei tartte ottaa kuin ilmanputsarin tulo pois ja pääsee laturille.
Niin tosiaan jäähdytinnestettä tarttee tietty olla kun valuu jonkin verran pois.
Re: E270cdi -00 laturi
Joo. Jäi vähän avoimeksi vaan että vaihdoitko 190:sen 150:seen? Niinkuin mulla ehkä olis tarkoitus. Kun se kiinnitys on kuitenkin sitten vähän eri. . . . . .kartsa11 kirjoitti:Moro!
Itsellä oli sama ongelma oman auton kanssa. Omani on myös e270 cdi 01. Mulla oli 190 ah laturi ja sen voi varmistaa siten et 190:ssä kiinnitys pultit menee poikittain laturin akseliin nähden. 150:ssä akselin suntaisesti. Kannattaa samalla ottaa myös uus o rengas siihen vesiliitokseen niin ei tartte uudelleen purkaa vuotojen takia.
Vaihtohan on simppeli ei tartte ottaa kuin ilmanputsarin tulo pois ja pääsee laturille.
Niin tosiaan jäähdytinnestettä tarttee tietty olla kun valuu jonkin verran pois.
Re: E270cdi -00 laturi
Ei kun ihan 190:N toiseen 190:een eli ei tarvinnut säätää mitään, meni heittämällä paikalleen.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: La 09.03.2013 17:52
- Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa
Re: E270cdi -00 laturi
Aihetta sivuten kuinka vakaa on ko. autossa latausjännite sähköisen lisälämmittimen ollessa päällä.. itsellä lataus "huojuu" 13.8-14.1V välillä.. pystyykö säätimen vaihtamaan 190A laturiin laturin ollessa autossa paikallaan ja autohan on w210 270cdi -00 automaatti farkku
w220 400cdi 01 & w210 270cdi 01& w210 270cdi 02 ollut....nyt w211 270 cdi & w212 350cdi 4matik