Eli joilla on ollu tollanen 17 pesällä kiinni niin vois hiukan infota saako tuota heräämään om605 motin kyljessä kun ei oikeen tunnu heräilevän tai onko tuohon mahdollisesti saatavana pienempää pakopesää. Ois varmaan vaan kannattanu laittaa holset suosiolla niin pumppu 8mm ja kaverina eaton m90 eattoni ahtaa se 1bar mutta siihen ne paineen nousut jääkin.
Alasyöttö tais olla 90 ja 1bar -> pitäs morkooli pukata auki ja 190 sen jälkeen syöttöä.tosin tyhjää vetää koko ajan pelkästään remmin voimalla eikä oikeen kunnon testejä ole pystyny vetään vielä. Mutta mitä tos pätkällä yritin niin ei ahda yli 0.9 bar millään vaikka kuinka kierrättää.
En nyt tiedä mitä testi pätkää meinasit mutta jos tota tarkoitat mistä sulla oli videokin niin ei varmasti ahda 1-2 vaihteella yli 1bar, 3 vaihteesta ylöspäin vasta. Tosta pesä hommasta niin muistelin että 14.6cm3 olis saatavana.
Juu on tuossa pitempääkin vetoa otettu. Ei tosin ole 3 vaihetta vielä kerenny pahemmin koittaan. Tuntuu vaan että pelkästään remmin voimalla mennään.no pitää suorittaa lisää ajoja ja miettia sitten tota pesän vaihtoa. Käykö holsetin pesä tohon masteriin kun taitaa kopio olla? Ei pahemmin ainakaan ittelle ole osunu silmään missään myynnis pienempiä pesiä tuohon.ahtimia kylläkin löytyy.
Eikö tuo ole hx 40 edition tai sitten olen väärässä.empä sitten tiedä onko niissä mitään samaa. Kysyin vaan tota pesä hommaa kun noita holsetin pesiä on paljon liikkeellä.
Ei se varmaan 17cm3 pakopesällä häävisti vitoskoneessa heräile, miksi et ostanu 14,6cm3 pesällä?
Minulla on vastaavassa koneessa Mynän 8mm pumpulla HX35 12cm3 pakopesällä, heräilee normi ajossa siinä 2300rpm, vitosella menee ahdon puolelle jo 2000rpm kun polkee
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
masa201 kirjoitti:Eikö tuo ole hx 40 edition tai sitten olen väärässä.empä sitten tiedä onko niissä mitään samaa. Kysyin vaan tota pesä hommaa kun noita holsetin pesiä on paljon liikkeellä.
Tietääkseni ei. Vuosia sitten oli se hx40 edition malli mutta eikös tämä ole kuitenki ihan eri.
Voi olla oma kokemus rajottuu tähän masteriin.oli melkeen naapurissa myynnissä tuo paketissa ja sopivaan hintaan niin aattelin kokeilla:) saas nähä oliko turha kokeilu. Kyllähän tääkin vetää alaalta mutta remmin ansiosta ja hyvin vetääkin tuli eilen yhdistettyä 124 kiekkamittari 201 Mittaristo nyt voi seurailla tarkemmin noitten yhteistoimivuutta.
Tarkista ekana hukkaportin jousi ja itse ahtoja testaillessa käytön isoa vaihdetta jolla lähden vedättämään eihän millään ykkösellä tai kakkosella pysty mitään testaileen..
noista masterpowereista ei mitään ymmärrystä. mutta holsetin hx40 17 pesällä kyllä herää jo selvästi ykkösellä ja kakkosellakin.
mikäs pakosarja tässä nyt oli? kato, ettei valskaa mistään pakosarjan liitoksesta. se ei paljoa tartte vuotaa, kun tulee heräämisvaikeuksia. sama siihen hukkikseen.
Sauhua tulee eikä hukkis falskaa. Pitää säädellä ja testailla enempi kun saa pakoputken tehtyä raikaa koko kylä kun tuolla vedättelee pitää noita alasyöttöjä koittaa säätää lisää. Ois vaan tarkotus että nää sais pelaan yks yhteen eli kun remmi lopettaa niin mpr alottaa. Tingitään vaikka sitten sieltä huipputehoista pesää vaihtamalla tai toisella ahtimella.
pera8x kirjoitti:noista masterpowereista ei mitään ymmärrystä. mutta holsetin hx40 17 pesällä kyllä herää jo selvästi ykkösellä ja kakkosellakin.
mikäs pakosarja tässä nyt oli? kato, ettei valskaa mistään pakosarjan liitoksesta. se ei paljoa tartte vuotaa, kun tulee heräämisvaikeuksia. sama siihen hukkikseen.
tuleeko sauhua kuitenkin paljon, kun vedättää?
Jaetulla laipalla oleva "pitkä"sarja vaikka mahdollisimman lyhkäsen tein siitä sarjasta. 3 putkea menee turbon isolle puolelle ja kaks pikkupuolelle eli toisinpäin mitä yleensä näihin tehdään.
Läppä pelaa oikein laitat remmin ilmanottoon käden eteen niin rupeaa ottamaan ohi ilmaa. Ulkonen morkooli eli hukkaportin kellolla.Pitää säädellä enempi kun on toi putki valmis ei tarvis enään kun taka osan tehdä vittumaisimmat on tehty yhdistyy downpipen pohjamutkassa hukkiksen putki saas nähdä kuinka pelaa. Pakot nous kuiteski 0.5 bar kun ahdot oli tuon 0.9 eli jotain tapahtuu. Tuosta teoreettisesta tehosta saa heti suosiolla miinustaa 40hv mitä tollanen remmi imee voimaa kampuralta.
Kyllä siellä on nyt jotain muuta ongelmaa kun pakopesän koko jos paineet ei nouse ja syöttöä tulee. Onko turbon pakosiipi ehjä? Mulla oli aikanaan om617 moottorissa remmi ja hx55 22 pesällä ja helposti sai ahtaan 3bar. Olis pitänyt vaihtaa moottori malli niin olis tullut tehoakin
no vetääkö se kone hyvin? jos siellä onkin mittari rikki, eikä näytä oikeita paineita. kokeiles ilman sitä remmiä, että mitenkä se sitten ahtaa? jos turbo ei ahda, niin ilman remmiä kokeiltaessahan sen ei kuuluisi kulkea juuri ollenkaan..
masa201 kirjoitti:Sauhua tulee eikä hukkis falskaa. Pitää säädellä ja testailla enempi kun saa pakoputken tehtyä raikaa koko kylä kun tuolla vedättelee pitää noita alasyöttöjä koittaa säätää lisää. Ois vaan tarkotus että nää sais pelaan yks yhteen eli kun remmi lopettaa niin mpr alottaa. Tingitään vaikka sitten sieltä huipputehoista pesää vaihtamalla tai toisella ahtimella.
Miten tuo hukkaportin toiminta on testattu että ei valskaa?
masa201 kirjoitti:Sauhua tulee eikä hukkis falskaa. Pitää säädellä ja testailla enempi kun saa pakoputken tehtyä raikaa koko kylä kun tuolla vedättelee pitää noita alasyöttöjä koittaa säätää lisää. Ois vaan tarkotus että nää sais pelaan yks yhteen eli kun remmi lopettaa niin mpr alottaa. Tingitään vaikka sitten sieltä huipputehoista pesää vaihtamalla tai toisella ahtimella.
Miten tuo hukkaportin toiminta on testattu että ei valskaa?
Otin putken irti hukkaportin pesä kiiltää eli ei nokea missään ja jousi 1.6 bar. Syylline taitaa olla imusarjan laippa viimmesen sylinterin kohdalla näyttäs puhaltelevan taivaisiin paineet.pitääs tuo oikaista ja kattella uudestaan.vetoja pitäs päästä ottaan jos hakis pääsiäiseks siirtokilvet.