noniin....vaihdoin eilen vanteet alle ja ilmajouset jäi pohjaan ja ei vikailmoitusta näytössä....käytin testerissä mutta en starassa, vikakoodeja tuli ulos 33kappaletta joista suurinosa virranvähyydestä, onko pikkuakulle sulaketta tai relettä missään kun siitäkin tuli vika ilmoitus?.....
silti kompurassa on imu päällä ja se ei puhalla ollenkaan painetta. onko tosi ettei kyseiseen autoon voi ees vaihtaa renkaita niin menee joku tasotunnistin vituiks....?
w123 farkku 240d 18´ monoblockit (tähän haussa oikean puolen kylkilistat+per'luukunlista)
w123 240d myynnissä!
w124 300td ex
sprinter 320d myynnissä!
e220d 97- myynnissä!
backwoods racing kirjoitti:noniin....vaihdoin eilen vanteet alle ja ilmajouset jäi pohjaan ja ei vikailmoitusta näytössä....käytin testerissä mutta en starassa, vikakoodeja tuli ulos 33kappaletta joista suurinosa virranvähyydestä, onko pikkuakulle sulaketta tai relettä missään kun siitäkin tuli vika ilmoitus?.....
silti kompurassa on imu päällä ja se ei puhalla ollenkaan painetta. onko tosi ettei kyseiseen autoon voi ees vaihtaa renkaita niin menee joku tasotunnistin vituiks....?
Pikkuakulla on oma tarkoituksena, joka ei vaikuta nyt olemassaolevaan vikaan.
Paras hankkitua Starin piuhan päähän niin eiköhän vika selviä.
backwoods racing kirjoitti:noniin....vaihdoin eilen vanteet alle ja ilmajouset jäi pohjaan ja ei vikailmoitusta näytössä....käytin testerissä mutta en starassa, vikakoodeja tuli ulos 33kappaletta joista suurinosa virranvähyydestä, onko pikkuakulle sulaketta tai relettä missään kun siitäkin tuli vika ilmoitus?.....
silti kompurassa on imu päällä ja se ei puhalla ollenkaan painetta. onko tosi ettei kyseiseen autoon voi ees vaihtaa renkaita niin menee joku tasotunnistin vituiks....?
Kannattaa ensin nollata nuo vikakoodit ja nollata ne ja katsoa mitä jää jäljelle. Kuitenkin olisi paras tsekata nuo koodit starilla.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Nostitko ihan oike kulman kerrallaan okeista paikoista. vai kuinka teit tuon operaation. Jos oot Vaasata, niin ota yhteyttä, niin voin ihmetellä tuota.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
kokkolasta olen.....ihan tunkinkohdista nostin enkä muusta. jännä homma kuitenkin on. saa nähä tuleeko enempi tuhoa aikeseksi kun perse maassa ja 40km staralle
w123 farkku 240d 18´ monoblockit (tähän haussa oikean puolen kylkilistat+per'luukunlista)
w123 240d myynnissä!
w124 300td ex
sprinter 320d myynnissä!
e220d 97- myynnissä!
kato ny onko se tunnistimen tanko edes paikallaan. voihan se olla niin mätä ja jumissa että kun oot nostanu ni vakaaja vääntänyt sen irti tai mutkalle tjms
arska10 kirjoitti:Oon vaan huomannut jos nostaa saksiosturilla, että kaikki pyörät on ilmassa. Joissain tapauksissa. Niin starilla pitää tehdä uudelleen kaliprointi.
Jaa, ihan uutta minulle. Omaani (airmatic tosin, eikä pelkät takapussit kuten ilmeisesti tässä) on nosteltu varmaan ainakin pitkälti toistakymmentä kertaa pilarinostimella kaikki pyörät ilmaan, ilman mitään ongelmia. Ehkä olen ollut tässäkin asiassa onnekas.
epk kirjoitti:kyyl se airmattici menee sekaisin joskus niin että pitää starilla nollaan vetäistä, nostelujen jälkeen.
Tuosta taisi olla WIS (vai oliko TIPS) dokumenttikin. Ohjainlaite voi tunnistaa oikein että autoa tunkataan ylös mutta ei sitten osaakaan elpyä siitä ilman kikkailuja. Ei se kyllä tasokalibrointia menetä mutta onhan sekin tapa nostaa auto tolpilleen. Siis ei sieltä pysyvästi mitään sekaisin mene vaikka nosturilla nostelee, eihän näitä sitten voisi koskaan viedä kumikorjaamolle rengastöihin tms.
epk kirjoitti:kyyl se airmattici menee sekaisin joskus niin että pitää starilla nollaan vetäistä, nostelujen jälkeen.
Tuosta taisi olla WIS (vai oliko TIPS) dokumenttikin. Ohjainlaite voi tunnistaa oikein että autoa tunkataan ylös mutta ei sitten osaakaan elpyä siitä ilman kikkailuja. Ei se kyllä tasokalibrointia menetä mutta onhan sekin tapa nostaa auto tolpilleen. Siis ei sieltä pysyvästi mitään sekaisin mene vaikka nosturilla nostelee, eihän näitä sitten voisi koskaan viedä kumikorjaamolle rengastöihin tms.
Nuo mitä omalle kohdalleni sattuneita, niin avain jätetty virtalukkoon. Ehkä sen takia joutuu kikkailemaan.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan