
Sori yritin vaan auttaa, mutta jos vedit herneet nenään niin ei sitten


eihän apparin puolen peili pakollinen, ennen wanhaan piti vetokoukullisessa autossa olla peili apparin puolella, eikös se niin ollutHage kirjoitti:Onko Saksassa entisaikoina ollut ainoastaan oikea sivupeili pakollinen? Todella monessa pystärissä mitä on netissä tullut vastaan on varustettu vain yhdellä peilillä, mutta Suomessa toki tarvitaan kaksi eikös?
Ja entäs pakoputken ulostulo.. Onko dieseleissä ollut alaspäin kääntyvä putkenpää vai suora rööri niinkuin viiksikarvabemareissa?
Laita Kuvia tulemaan tuosta Harvinaisuudestakimero kirjoitti:Ite kävin just ostaa ruotsista huippu yksilön, w115 240D 3.0. Auto on täysin alkuperäinen tekniikkaa myöten ja korikin on hyvässä kunnossa.
Lisävarusteita löytyy seuraavan laisia: Valkea nahkasisusta, automaattilaatikko, sähkötoiminen kattoluukku, penkinlämmittimet, takalasin lämmitin, lampun pesimet, ohjaustehostin, keskuslukko, takana tasönsäätö iskarit ja käsinoja edessä ja kaikki toimii. Eilen tulin reissusta kotiin ja pystärin mittariin tuli 1375 kilometriä, ei tarvinnut koko matkan aikana muuta tehdä kuin laittaa dieseliä tankkiin