722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet?
722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet?
Kerätäänpä tähän kaikki oleellinen tieto otsikossa mainitusta aiheesta!
Vaikka en mehumaija miehiä olekkaan niin tallin nurkassa olisi todella vähänajettu ja hyväkuntoinen S210 E300 turbodieselin sähkölaatikko jonka asentamista olen alkanut miettimään ST Rönttääni
Lähinnä nappivaihteet rattiin ja kytkinpotku optio tuossa kiehtoo
Eli tähän topiciin kaikki tieto ohjainlaitteista (toimivuus, optiot, hinta), eri laatikkotyyppien tehon/väännön kestoista, asennuksesta perinteisen laatikon tilalle jne...
Vaikka en mehumaija miehiä olekkaan niin tallin nurkassa olisi todella vähänajettu ja hyväkuntoinen S210 E300 turbodieselin sähkölaatikko jonka asentamista olen alkanut miettimään ST Rönttääni
Lähinnä nappivaihteet rattiin ja kytkinpotku optio tuossa kiehtoo
Eli tähän topiciin kaikki tieto ohjainlaitteista (toimivuus, optiot, hinta), eri laatikkotyyppien tehon/väännön kestoista, asennuksesta perinteisen laatikon tilalle jne...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Ohjaimia tehty suomenmalla ainakin logiikoilla ja arduinolla lisäksi löytyy kaupallinen versio eli PCS jonka maahantuoja taitaa olla BBT Motorsport https://www.facebook.com/pages/BBT-Moto ... 8084666001" onclick="window.open(this.href);return false;
Heiltä saa myös johtosarjat ja tarvittavat anturit. Hintaa PCS:lle tulee varmaan jotain tonnin luokka (en ole kysynyt). Lisäksi on vielä olefejerin boksi joka perustuu arduinoon siitä lisätietoa täältä: http://www.superturbodiesel.com/std/sho ... p?tid=3701" onclick="window.open(this.href);return false; hinta muistaakseni 450-500€.
Jos haluaa hyvän niin tarvitsee ainakin kaasupoljin anturin ja tai map anturin jolla säädellään laatikon painetta sekä automaattimoodissa vaihtohetkeä. Lisäksi laatikon ulostuloakseliin nopeusanturi jota käytetään vaihteen tunnistamiseen sekä nopeusanturina. Sitten vielä vaihdekeppi joka vaihtaa laatikon mekaanisesti PRND ja kertoo saman sähköisesti myös ohjaimelle. Keppeinä käytetty ainakin mersun vanhempaa ei can kepakkoa sekä jotain BMW:n mallia.
Itse laatikosta on useampaa mallia joista yleisimmät taitaa olla W5A330 sekä W5A580 (perässä oleva numero on tehtaan vääntöraja) noista tuo ensimmäinen on niinsanottu pikkulaatikko jossa on eri välityksetkin kuin muissa malleissa. Pikkuloovaa ei minun käsittääkseni saa edes vahvistettua kovin kestäväksi, mutta kestänee 500Nm väännöt. W5A580 malli kestää vahvistamattakin ainakin 700Nm väännöt jos ei ihan romu ole. Sitten on vielä tuo harvinaisempi W5A900 joka kestää riittävästi ihan vakionakin tämä laatikko on myös fyysisesti vähän pidempi kuin 580 muistaakseni 16mm pidempi. Tuon 580 mallin saa vahvistettua lisäämällä kitkalevyjä ainakin samaksi kuin tuon W5A900 jos ei vahvemmaksikin. W5A900 on V8 ja V12 koneiden perästä eli siihen pitää turbiinikotelo vaihtaa jotta passaa näiden om6xx koneiden perään.
Tässä vielä taulukko eri laatikkomallien tunnistamiseen:
Kijoitus saattaa sisältää virheitä, eli vastuu lukijalla
Heiltä saa myös johtosarjat ja tarvittavat anturit. Hintaa PCS:lle tulee varmaan jotain tonnin luokka (en ole kysynyt). Lisäksi on vielä olefejerin boksi joka perustuu arduinoon siitä lisätietoa täältä: http://www.superturbodiesel.com/std/sho ... p?tid=3701" onclick="window.open(this.href);return false; hinta muistaakseni 450-500€.
Jos haluaa hyvän niin tarvitsee ainakin kaasupoljin anturin ja tai map anturin jolla säädellään laatikon painetta sekä automaattimoodissa vaihtohetkeä. Lisäksi laatikon ulostuloakseliin nopeusanturi jota käytetään vaihteen tunnistamiseen sekä nopeusanturina. Sitten vielä vaihdekeppi joka vaihtaa laatikon mekaanisesti PRND ja kertoo saman sähköisesti myös ohjaimelle. Keppeinä käytetty ainakin mersun vanhempaa ei can kepakkoa sekä jotain BMW:n mallia.
Itse laatikosta on useampaa mallia joista yleisimmät taitaa olla W5A330 sekä W5A580 (perässä oleva numero on tehtaan vääntöraja) noista tuo ensimmäinen on niinsanottu pikkulaatikko jossa on eri välityksetkin kuin muissa malleissa. Pikkuloovaa ei minun käsittääkseni saa edes vahvistettua kovin kestäväksi, mutta kestänee 500Nm väännöt. W5A580 malli kestää vahvistamattakin ainakin 700Nm väännöt jos ei ihan romu ole. Sitten on vielä tuo harvinaisempi W5A900 joka kestää riittävästi ihan vakionakin tämä laatikko on myös fyysisesti vähän pidempi kuin 580 muistaakseni 16mm pidempi. Tuon 580 mallin saa vahvistettua lisäämällä kitkalevyjä ainakin samaksi kuin tuon W5A900 jos ei vahvemmaksikin. W5A900 on V8 ja V12 koneiden perästä eli siihen pitää turbiinikotelo vaihtaa jotta passaa näiden om6xx koneiden perään.
Tässä vielä taulukko eri laatikkomallien tunnistamiseen:
Kijoitus saattaa sisältää virheitä, eli vastuu lukijalla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Taulukko ei näy, muuten todella asiapitoinen postaus JSJ:ltä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Näkyy. Ei lataudu heti mutta ~minuutin jälkeen napsahti näkyviin.
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
No niinpä näkyy, olin turhan hätäinenMika.T kirjoitti:Näkyy. Ei lataudu heti mutta ~minuutin jälkeen napsahti näkyviin.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Olisko kuitenkin niin että noi 330 ja 580 on fyysisesti ihan samankokoisia, eli saa tuosta pienemmästäkin vahvistettua samanlaisen? Vanhoissa nelivaihteisissahan on jo fyysinen kokoerokin.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Voisitteko laittaa tänne myös näiden 722.6-laatikoiden painoja vertailun vuoksi, kiitos. Omassa W201:sessä painoi vanha pikkuautomaatti 722.4 noin 62 kg, kun manuaali 717.4 painoi 30 kg ja siihen lisäksi kevennetty vauhtipyörä 7 kg ja kytkin 6 kg eli yhteensä 43 kg.
tomant
EDIT: Vaihteisto 722.614 painaa turbiinin kera öljyineen noin 71 kg
Avainsanat: vaihteisto 722.6 paino
tomant
EDIT: Vaihteisto 722.614 painaa turbiinin kera öljyineen noin 71 kg
Avainsanat: vaihteisto 722.6 paino
Viimeksi muokannut tomant, La 20.04.2019 14:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Muistinvaraista tietoa eli voin olla väärässäkin mutta semmonen muistikuva mulla ois että joku laatikkoguru ois tuosta 330:sta sanonut ettei siitä saisi tehtyä yhtä hyvää loovaa. Sisuksethan siinä on jotenkin erilaiset koska välityksetkin on erit ku 580/900.S202 kirjoitti:Olisko kuitenkin niin että noi 330 ja 580 on fyysisesti ihan samankokoisia, eli saa tuosta pienemmästäkin vahvistettua samanlaisen? Vanhoissa nelivaihteisissahan on jo fyysinen kokoerokin.
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Onko tuo S210 E300tdt:n laatikko W5A580 vai W5A330? (Vääntöähän ko. moottorissa on vakiona juurikin 330Nm)
Ei pääse nyt tarkastamaan tyyppikoodia kun laatikko on 50km päässä
Ei pääse nyt tarkastamaan tyyppikoodia kun laatikko on 50km päässä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
se on se W5A330
Suurempi W5A580 löytyy vasta 270/320CDI koneiden perästä.
Liekkö 400/420cdi:ssä jo suoraan tuo W5A900 laatikko?
Suurempi W5A580 löytyy vasta 270/320CDI koneiden perästä.
Liekkö 400/420cdi:ssä jo suoraan tuo W5A900 laatikko?
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
E400 cdi:n perässä on 722.639, joka on tuon listan mukaan w5a580. Joo onhan tuossa 330 laatikossa 1,2 ja 3 vaihteilla eri välitys. Saattaahan sielä jotain eroa olla. Tai sitten sen vahvistaminen tulis turhan kalliiksi, jos sinne pitää laittaa jotain osia tuosta vahvemmasta laatikosta. Ainakin nämä viimeiset "pikkulaatikot" ottaa tuon 500Nm vastaan ihan mukisematta.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Tuossa vielä linkki 30Mb zip tiedostoon jossa kaikki dokumentit mitä olen verkosta näistä laatikoista löytänyt 3xpdf noin 450sivua.
http://1drv.ms/1ckkaPI" onclick="window.open(this.href);return false;
http://1drv.ms/1ckkaPI" onclick="window.open(this.href);return false;
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
420cdi jatkona taitaapi jo olla aina 722.9**Mika.T kirjoitti:se on se W5A330
Suurempi W5A580 löytyy vasta 270/320CDI koneiden perästä.
Liekkö 400/420cdi:ssä jo suoraan tuo W5A900 laatikko?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Tuo pikkulaatikko kannattaa unohtaa omasta mielestä kokonaan aihiona (ainakin jos puhutaan yli 300hv laitteista). Suoraan se 270cdi tai 320cdi. Niissä on eroja kytkinkruunuissa millä korkeudella vakiona on esimerkiksi se lukkorenkaan paikka yms. Esim tossa pikkulootassa verrattuna 270cdi toosaan ero on ainakin B1 pakassa järkyttävä tolla uran paikalla (saahan sen toki koneistettua eri paikkaan jos siltä tuntuu..). Sekin kanssa että w210 jälkeen tais nuo laatikot muuttua yks puoleisille levyille, joten joutuu ostamaan läjän välilevyjä jos vahvistelee, ellei satu oleen laatikoita nurkissa mistä saa varaosia.
Tossa myös lista miten on levyjä eri laatikoissa missäkin pakoissa.. Esimerkiksi tuo 722.626 on 320cdi perästä, joka itsellä oli tuossa w123 kiinni, sekä pcs ja bemarin keppi (https://www.youtube.com/watch?v=Ml7GxWGLGh8. Sinne lisäsin yhdet levyt per pakka lisää ja nyt on työn alla 270cdi loota kaverille, siihen joutuu jo hieman koneistamaan mäntiä että päästään sopiviin mittoihin
Tossa myös lista miten on levyjä eri laatikoissa missäkin pakoissa.. Esimerkiksi tuo 722.626 on 320cdi perästä, joka itsellä oli tuossa w123 kiinni, sekä pcs ja bemarin keppi (https://www.youtube.com/watch?v=Ml7GxWGLGh8. Sinne lisäsin yhdet levyt per pakka lisää ja nyt on työn alla 270cdi loota kaverille, siihen joutuu jo hieman koneistamaan mäntiä että päästään sopiviin mittoihin
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Tietäiskö joku mitä tämä merkintä meinaa väännöistä:
W4A O40 ? Ja tais olla 722.3?? Laatikko
W4A O40 ? Ja tais olla 722.3?? Laatikko
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
w903 sprintterin vaihteistoa ei näköjään noista listoista löydy eli 722.681, onko tästä kokemuksia minkälaisia nyyttoneita kestää?
Löytyy siis 2.7cdi koneen perästä.
Löytyy siis 2.7cdi koneen perästä.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Juu. 722.3 ja speksattu 400nm.MarkusJVainio kirjoitti:Tietäiskö joku mitä tämä merkintä meinaa väännöistä:
W4A O40 ? Ja tais olla 722.3?? Laatikko
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1209
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
EPC kertoo: 722681 W 5 A 380apg kirjoitti:w903 sprintterin vaihteistoa ei näköjään noista listoista löydy eli 722.681, onko tästä kokemuksia minkälaisia nyyttoneita kestää?
Löytyy siis 2.7cdi koneen perästä.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Mika.T kirjoitti:Juu. 722.3 ja speksattu 400nm.MarkusJVainio kirjoitti:Tietäiskö joku mitä tämä merkintä meinaa väännöistä:
W4A O40 ? Ja tais olla 722.3?? Laatikko
KIITOS
Onko tuo laatikko semmonen vielä että voi vahvistaa kestävämmäksi. vaikkapa 600nm
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: La 22.03.2014 11:23
- Paikkakunta: Ristiina
- Viesti:
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
käykö tuo cdi n perästä oleva 722.6 suoraan om606 perään vai joutuuko tekee sovitteen kytkinkoppaan?
Metallirakentamista Etelä savossa:
http://Www.kortmangroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Konsta kortman 050 4019768
http://Www.kortmangroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Konsta kortman 050 4019768
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Riippuu siitä minkä cdi:n perästä 270 ja pienempien perästä käy, muihin joutuu vaihtamaan turbiinin ja turbiini kotelon niin käy.
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Eiks se ollu niin et kunhan on suorasta cdi koneesta niin passaa, v-koneet erikseen sitten?
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
4 ja 5 pyttysistä loota sopii ,suuremmista ei oli sitten suora tai v niinku jukkis jo kirjoitti.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Kiitoksia.petri kirjoitti:EPC kertoo: 722681 W 5 A 380apg kirjoitti:w903 sprintterin vaihteistoa ei näköjään noista listoista löydy eli 722.681, onko tästä kokemuksia minkälaisia nyyttoneita kestää?
Löytyy siis 2.7cdi koneen perästä.
Harmin paikka, olis voinu kuvitella että tuon kokosessa peltisuulissa olis ollu järeämpi versio.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Jännä, että 270 ML:ssä kuitenkin W5A 330 laatikko, kun hlömalleissa -580.
Laatikon tyyppi 722.661, jossa kuitenkin levyjä tuon taulukon mukaan reilun puoleisesti?
Ota näistä nyt selvää.
Mutta varmaa on, että kovempi on rasitus ML:ssä kuin henkilömallissa samalla koneella.
Suurin sallittu kokonaismassa yhdistelmälle tieliikenteessä 6500kg, ja koneessa vakionakin 400nm.
Laatikon tyyppi 722.661, jossa kuitenkin levyjä tuon taulukon mukaan reilun puoleisesti?
Ota näistä nyt selvää.
Mutta varmaa on, että kovempi on rasitus ML:ssä kuin henkilömallissa samalla koneella.
Suurin sallittu kokonaismassa yhdistelmälle tieliikenteessä 6500kg, ja koneessa vakionakin 400nm.
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
ML tapauksessa tuo lukema liittyi jotenkin siihen laatikon perässä olevaan jakovaihteistoon.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Ojefejeriltä kyselin hintaa koko setille, niin sanoi 550€ sisältäen kaikki toimimiseen tarvitavat komponentit, johtosarjat, näytöt, ja ohjausboksin. 30€ lisähinnasta sai pikkunäytön+ johdon, joka näyttää mikä vaihde on pesässä ja toisesta 30€ lisähinnasta saa ahtopaine tunnistimen, eli saa säätäneen vaihtojen terävyyttä ahtopaineen mukaan, eli ei nykimistä rauhalisessa ajossa, sekä mahdollistaa myös ahtopaineen säätämisen vaihteesta riippuvaksi, jos käyttää sähköistä ahtopaineensäädintä tai vaikka VNT ahdinta sähköohjauksella. Settin ei kuulu TPS (throttle position sensor) eli kaasunasentotunnistin eikä vaihteille läppiä/ katkaisijoita eli saa ite rakennella just mieleisensä läpät tai jotkuu painikkeet mistä vaihtaa isomalle tai pienemmälle. Itellä suunnitelmissa hommata tämmönen setti w123 OM606 rojektiin katellaan site miten ohjaus toimii. Ja se PCS:n tekemä ohjausboksi on 800€+ 250€ johtosarja, onhan se hieman viimeistellymmän näköinen paketti mutta toi ojefejerin on melkein puolet halvempi ja ajaa saman asian. Ojefejerin boksi perustuu Arduino MEGA 2560 :seen. Huom. kuulemma "uuden" mallinen vaihdevalitsin ei, jossa on vain pykälät D asentoon saakka. Vaan pitää olla se vanhempi mallinen valitsin, jossa joka vaihteelle omat pykälät, koska uuden mallinen on CAN-väyläinen ja vanha ei, tai näin olin jostain jenkki foorumilta lukevinani. Siellähän näitä ohjauksia on tehty paljon aikaisemmin kuin suomessa on tiedetty edes sen olevan mahdollista, kun tota722.6 lootaa on niin monessa jenkkipelissä. Puhuvat siellä vaan NAG1 laatikosta, eli sitä jos googlettelee niin löytyy paremmin.
S203 200CDI -04 Käyttis
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
w123 300d rojekti -82 OM606
C126 560 SEC -> ls twin turbo?
ex w208 230 kompressor -00
ex w202 220d -97
W210 300TDT- puretaan
W123 1gen vm. -76 200d puretaan, kysy osia!
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Tuntuu erikoiselta kun esim 55amg/400cdi:ssä on sama jakovaihteisto.S202 kirjoitti:ML tapauksessa tuo lukema liittyi jotenkin siihen laatikon perässä olevaan jakovaihteistoon.
Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet
Tännehän on tullut mukavasti asiaa, hieno homma
Eli mikäli tuota omaa projektia nyt ajattelee niin olisi hommattava W5A580 laatikko, se kaiketi kestää tuollaisen 400hv/600Nm kunnossaollessaan helposti?
Autossa on nyt paikallaan ehjä manuaalilaatikko että pääsee liikkeelle mutta jotain oikeasti kestävää sinne pitäisi keksiä
Eli mikäli tuota omaa projektia nyt ajattelee niin olisi hommattava W5A580 laatikko, se kaiketi kestää tuollaisen 400hv/600Nm kunnossaollessaan helposti?
Autossa on nyt paikallaan ehjä manuaalilaatikko että pääsee liikkeelle mutta jotain oikeasti kestävää sinne pitäisi keksiä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90