Olisi muutama kysymys s203 alan asiantuntijoille. Mulla on ollut -00 200CDI automaattilootalla ja siinä on ollut vedossa vähän ongelmaa. Vähän aikaa toimii normisti ja lyö vikatilan päälle, ei kierrokset nousseet yli 3t rpm. Virrat pois ja takaisin niin vetää taas. Ilmamassamittarin oon vaihtanu, siihen boschin kts näyttikin vikaa. Katit tyhjentäny ja nyt viimeisimpänä poistin imusarjasta läpät ja putsasin imusarjan joka olikin täynnä sontaa.
Varsinainen kysymys onkin seuraavanlainen: Viikko sitten aloitin projektin ja otin imusarjan pois ja läpät yms. No otin kuvia purku vaiheessa vähän nihkeesti ja yhden johdon paikkaa en ole löytänyt. Lisäksi mitenkä päin teidän mielestä nuo letkut tuohon tulee? Ylös eteen suoraan termarikotelosta ja nuo kaksi perimmäistä ois naftaletkuja, sit "kennon" alla ois yks mikä ois ilmeisesti pakkasnesteen paluu? Näin ainakin laitoin. No kokeilin autoa käymään ja lähti käyntiin hienosti ja toimi ihan ok nosturilla. Ennen käynnistystä täytin naftansuodattimen dieselillä. No nosturilta auto pois ja pihassa pieni lenkki niin autosta häipyi teho täysin kun sai rasitusta. Jos ei ole vetoa päällä niin käy ihan hienosti yms. Otin auton tämän jälkeen uusiksi syyniin ja purin imusarjan uusiksi pois. Ajattelin, et oiskos proput falskannu ja sieltä kautta imuvuoto. Proput hienosti ja tiiviisti paikoillaan. Tuli mieleen, et falskaisko tiivisteistä kun vanhoilla kokosin vai mitä mieltä te gurut olette?

