Vetokoukun hankinta, C-farmari -00

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
JarmoL
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Vetokoukun hankinta, C-farmari -00

Viesti Kirjoittaja JarmoL »

Tervehdys

Viisi päivää mersun ja kaksi tuntia forumin tunnukset omistaneena rohkenen kääntyä puoleenne...

Olisiko antaa vinkkiä, mistä kannattaa pääkaupunkiseudulla hankkia vetokoukku ja missä se kannattaa asennuttaa? Auto siis C180 farmari, -00. Itse en välttämättä asennushommaan ryhdy vaikka se on kuulemma helppoa jos sen osaa... hinta/laatusuhteeltaan asiallista myyjää ja asentajaa siis kyselen.

Onko hyviä tai huonoja kokemuksia jostain merkistä? Käytetynkin voin ostaa jos joltain sopivasti löytyy. Koukku saisi mieluusti olla irroitettavaa mallia.

t. JarmoL
mikkop
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja mikkop »

Terve,

Itse asennutin Porvoossa merkkiliikkeessä. Sanoivat että on jonkin verran enemmän hommaa tuon valovahdin ansiosta (siis se lamppu mittaristossa joka näyttää jos jostain on polttimo kärähtänyt). Se pitää kuulemma ohittaa jotta ei aina herjaa palaneista valoista kärryä vetäessä.

Koukku on joku perus Kovil tai vastaava, otin kiinteän koukun edellisestä autosta viisastuneena, jonka irroitettavaa koukkua en ikinä sitten ostamisen tullut irroittaneeksi. Hintaa tuli n. 400 euroa asennuksineen.

Kyllähän noissa koukuissa asennusohjeet on eli varmasti onnistuu itsekin kätevältä tee-ensin-itse-ja-vie-sitten-ammattilaiselle-mieheltä :lol:
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
JarmoL
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja JarmoL »

mikkop kirjoitti:Itse asennutin Porvoossa merkkiliikkeessä. Sanoivat että on jonkin verran enemmän hommaa tuon valovahdin ansiosta (siis se lamppu mittaristossa joka näyttää jos jostain on polttimo kärähtänyt). Se pitää kuulemma ohittaa jotta ei aina herjaa palaneista valoista kärryä vetäessä.

Koukku on joku perus Kovil tai vastaava, otin kiinteän koukun edellisestä autosta viisastuneena, jonka irroitettavaa koukkua en ikinä sitten ostamisen tullut irroittaneeksi. Hintaa tuli n. 400 euroa asennuksineen.

Kyllähän noissa koukuissa asennusohjeet on eli varmasti onnistuu itsekin kätevältä tee-ensin-itse-ja-vie-sitten-ammattilaiselle-mieheltä :lol:
Kiitokset vinkeistä. Tee-ensin-itse-ja-vie-sitten-ammattilaiselle-kuvaus sopii sen verran hyvin, että annan taitavampien hoitaa tuon asennuksen...
Vastaa Viestiin