300 SE -86 hinta?
Re: 300 SE -86 hinta?
On muuten juuri tuo auto, juuri käväisin pyörällä(:() katsomassa.mahtaako rekkari olla NJT-56???ja sininen... älä sekaannu... ruostekukkaa näky olevan siellä täällä... oisin saanut auton yli kaks vuotta sit yksityisomistajalta 7000e:llä
Kerro toki lisää
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Rinta-Joupilta kannattaa ostaa loppukuusta, saa paremmin tinkattua..Samuli H kirjoitti:Tuosta näytti olevan Aamulehdessä tänään tarjous 5200eBoss kirjoitti:Ja näille pikkuveli näytti olevan rintajoupilla tampereella 260SE 1986 274tkm 6900?.
Myyjät yrittävät maksimoida sen kuukauden myynnin ja kuitata paremmat provikat.
Nim. Kokemusta on

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Juu, tosin Amerikkaanhan ne kaikki pääosin? laivattiin. 150hv / 273Nm 300SDL:ää valmistettiin 02/1985-09/1987 13.830 kpl ja 136hv / 310Nm 350SD/SDL:ää 06/1990-08/1991 2.066 / 2.925 kpl.epk kirjoitti:sori ot:stä mutta saikos noita w126:sia 6-Dturbokoneella joskus ostaa uutena?
Edit: Ihana peräpää

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
pyöriikö noi ihan hullun hinnoissa nykyään ? ja onko suomessa saatavilla/saksassa ?Pasi M. kirjoitti:Juu, tosin Amerikkaanhan ne kaikki pääosin? laivattiin. 150hv / 273Nm 300SDL:ää valmistettiin 02/1985-09/1987 13.830 kpl ja 136hv / 310Nm 350SD/SDL:ää 06/1990-08/1991 2.066 / 2.925 kpl.epk kirjoitti:sori ot:stä mutta saikos noita w126:sia 6-Dturbokoneella joskus ostaa uutena?
Edit: Ihana peräpää
Käväisin kans tuota katsomassa, ja oikein ajamassa asti. Ajolleen aika okPasi M. kirjoitti:...jota ei myöskään kannata vaivautua katsomaan. Kojelauta / ovipahvit halki, ratista irti palasia, peilin säätönamikka tippunut taipaleelle, joku hyppinyt konepellin päälle, maalattu uudestaan -> ruostetta tursuaa sieltä sun täältä. Ja muka 270th mittarissa,Boss kirjoitti:Ja näille pikkuveli näytti olevan rintajoupilla tampereella 260SE 1986 274tkm 6900€.noh onhan siinä sentään tellingit lipputangoille...


Mielestäni kuitenkin siistein, verrattuna Nokialla oleviin Hipowerin 380SE:hen ja toisessakin ketjussa mainittuun 280S kaasaripeliin.
Nimimerkillä Ässäkuume on kova

230 C 1978
Tais olla kaput, koska mielestäni kaikissa faceliftatuissa pitäisi olla keskuslukko vakiona; EPC ei ainakaan anna SA-numeroa FL-W126:n keskuslukolle.Marko M kirjoitti:Ja varmaan on maailman spartalaisimmin varustettu ässä, ei edes keskuslukkoa
Se on hyvä, tosimiehet ajelee Ässällä.Marko M kirjoitti:Nimimerkillä Ässäkuume on kova


[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Tässä varsinainen löytö, 260SEA. Mitättömät kilometrit 292000 ja mittavat varusteet. Listassa lueteltujen lisäksi näyttäisi olevan ainakin takaniskatuet, säilytystaskut selkänojissa, keskikyynärnoja, "cruise" ja ilmeisesti ilmastointikin, kun on tuo propelli nokalla. Hintaakin vain naurettavat 5900€.
Ja ilmeisesti samanlaiset vanteet alla, kun nuo meikäläisen uushankinnat. 


[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Onko lisäksi vielä ASD tai tasonsäätökin?Pasi M. kirjoitti:Tässä varsinainen löytö, 260SEA. Mitättömät kilometrit 292000 ja mittavat varusteet. Listassa lueteltujen lisäksi näyttäisi olevan ainakin takaniskatuet, säilytystaskut selkänojissa, keskikyynärnoja, "cruise" ja ilmeisesti ilmastointikin, kun on tuo propelli nokalla. Hintaakin vain naurettavat 5900€.Ja ilmeisesti samanlaiset vanteet alla, kun nuo meikäläisen uushankinnat.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
s
Tässä olen huomaavinani pahimman laatuisen autokuumeen jylläävän.
Suosittelisin kuuntelemaan näitä herroja,jotka kyseenalaistavat suunnitelmasi järkevyyden.Ei todellakaan ole mielekästä laittaa autoon kaikkia omia -ja lainarahoja.Kyllä niitä autoja riittää muutaman vuodenkin päästä ja rahatilanne voi olla jo siinä mallilla että saa oikeasti hyvän MB:n,ehkä paljon uudemmankin. Ymmärrän jos S-mersu on suuri haave,mutta ajattelepa että voisit saada samalla rahalla todella upean W124:sen,joka ei myöskään ole mikään pikkuauto,ja hakkaa ajo-ominaisuuksiltaan monet uudet autot.
En voi kuin vilpittömästi toivottaa onnea,mitä tahansa päätätkin ostaa.
Kyllä auto voi olla kohtuuttoman kallis pitää ja maksella,eikä sitä tajua kuin vasta jälkeenpäin,mikä olisi ollut järkevin tapa toimia.Mutta maltti on ainakin valttia!
Nämä forumin gurut tietävät varmasti mistä puhuvat,ja täytyy muistaa että (käsittääkseni) heistä lähes kaikki osaavat itse korjailla tarvittaessa hyvinkin pitkälle autojaan.Siinä säästyy pitkä penni eikä siltikään voi sanoa että halvalla pääsee?
Suosittelisin kuuntelemaan näitä herroja,jotka kyseenalaistavat suunnitelmasi järkevyyden.Ei todellakaan ole mielekästä laittaa autoon kaikkia omia -ja lainarahoja.Kyllä niitä autoja riittää muutaman vuodenkin päästä ja rahatilanne voi olla jo siinä mallilla että saa oikeasti hyvän MB:n,ehkä paljon uudemmankin. Ymmärrän jos S-mersu on suuri haave,mutta ajattelepa että voisit saada samalla rahalla todella upean W124:sen,joka ei myöskään ole mikään pikkuauto,ja hakkaa ajo-ominaisuuksiltaan monet uudet autot.
En voi kuin vilpittömästi toivottaa onnea,mitä tahansa päätätkin ostaa.
Kyllä auto voi olla kohtuuttoman kallis pitää ja maksella,eikä sitä tajua kuin vasta jälkeenpäin,mikä olisi ollut järkevin tapa toimia.Mutta maltti on ainakin valttia!
Nämä forumin gurut tietävät varmasti mistä puhuvat,ja täytyy muistaa että (käsittääkseni) heistä lähes kaikki osaavat itse korjailla tarvittaessa hyvinkin pitkälle autojaan.Siinä säästyy pitkä penni eikä siltikään voi sanoa että halvalla pääsee?
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W124 ässän tilalle
Ere866, älä pahastu - tässä tarjoan omaa saksasta huolella valkkaamaani W124:ää ässän korvikkeena. Joku vuosi kun menee ja tämä autohuuma on laantunut luulen että siisti W124 on vielä arvossaan - ja saatat saada vaikka vaihtokaupan ässään kun/jos W124:ään kyllästyt.Ari kirjoitti: Suosittelisin kuuntelemaan näitä herroja,jotka kyseenalaistavat suunnitelmasi järkevyyden.Ei todellakaan ole mielekästä laittaa autoon kaikkia omia -ja lainarahoja.Kyllä niitä autoja riittää muutaman vuodenkin päästä ja rahatilanne voi olla jo siinä mallilla että saa oikeasti hyvän MB:n,ehkä paljon uudemmankin. Ymmärrän jos S-mersu on suuri haave,mutta ajattelepa että voisit saada samalla rahalla todella upean W124:sen,joka ei myöskään ole mikään pikkuauto,ja hakkaa ajo-ominaisuuksiltaan monet uudet autot.
Nämä forumin gurut tietävät varmasti mistä puhuvat,ja täytyy muistaa että (käsittääkseni) heistä lähes kaikki osaavat itse korjailla tarvittaessa hyvinkin pitkälle autojaan.Siinä säästyy pitkä penni eikä siltikään voi sanoa että halvalla pääsee?
Kuten tuolla myynti-topicissa mainitsin lupasin auton tänään netolla 6 600,- jos se haetaan perjantaina. Muutoin mulla on vaihtoehtona odottaa helmikuuhun 2005 kun kolleegani valkoinen neekeri afrikasta palaa suomeen kahden uuden BMW-pärrän kanssa vaimoineen ja hinkuu taas mersua ahterin alle. Auto on hänelle varattu ellei joku muu maksa enemmän mitä on mulle kustantanut siis. Ei meinaan kannata lähteä tuolla rahalla ostaan itse.
PS tai vaihtoehtona on ostaa minun Ässä. Ajan itse sitten pienemmällä. Tilanne on vaan se että ässäni on kalliimpi - käyttö- ja näyttöarvo siis. Ässä on aina ässä. Tee sitten siinä valinta, tai olethan jo tehnytkin siis

1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Varmaan tulee ässä olemaan kallis pitää, mutta mitäsitten. Kerran täällä vaan eletään ja jos sen elämän aikoo elää säästämällä ja jännittäen niin hukkaan taitaa mennä. Jos mieli tekee ässää niin sellainen pitää sitten ostaa vaikka muut sanois mitä vain. Itsekkin ostin aikoinaan ekan auton (w123 280E) ja jokainen yli 30v ukko tuli valittamaan että tuohan oli hullu ostos ja kuluttaa yms. lässyn lässyn. Kertaakaan en sen ylläpitoon markkaakaan pyytänyt vanhemmilta tai keneltäkään muultakaan ja hyvin se liikenteessä pysyi, ja sitten jos ei pysykkään niin ainahan sen voi laittaa seisomaan ja kunnostaa sitten kun rahaa on. Mutta ikinä näitä juttuja ei pidä ajatella "järkevästi" vaan tunteella, muuten ajat viel 60 vuotiaanakin corollalla tai almeralla tuulipuku päällä. 

On tässä sitä mietitty monen monta kertaa ja olen kyllä kuunnellut teitäkin täällä.
On tosi, että se on kallis pitää ja olla, mutta jos siihen kerran nyt on vara ja sen haluan, niin miksi odottaisin sen kolme vuotta eteenpäin?
Kyllä minä kokoajan etsiskelen ja varmasti laitan, jos oikea osuu kohdalle, mutta lähes kaikki ässät on tuolla etelässä ja sinne ei ihan jokapäivä viitsi lähtä.
Sehän tässä suurin este onkin. Täälläpäin olisi kolme ässää ja kaikki kalliita ylihinnoiteltuja jobbareiden vehkeitä. Etelästä sen saisi, mutta pitäisi löytää aikaa lähtä sinne ja eihän sekään varma olisi, että etelästä vain haetaan auto.
On tosi, että se on kallis pitää ja olla, mutta jos siihen kerran nyt on vara ja sen haluan, niin miksi odottaisin sen kolme vuotta eteenpäin?
Kyllä minä kokoajan etsiskelen ja varmasti laitan, jos oikea osuu kohdalle, mutta lähes kaikki ässät on tuolla etelässä ja sinne ei ihan jokapäivä viitsi lähtä.
Sehän tässä suurin este onkin. Täälläpäin olisi kolme ässää ja kaikki kalliita ylihinnoiteltuja jobbareiden vehkeitä. Etelästä sen saisi, mutta pitäisi löytää aikaa lähtä sinne ja eihän sekään varma olisi, että etelästä vain haetaan auto.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
s
Hmm,turhaa lässytystähän tämä mutta sanon nyt kuitenkin:Totta on että kerran vain eletään ja haaveita kannattaa yrittää toteuttaa mahdollisuuksiensa mukaan,mutta se ei poissulje sitä tosiasiaa että järkeäkin on hyvä käyttää niin paljon kuin vain rahkeet ja maltti riittää.Kyse on kuitenkin vain autosta!Ja ymmärtäisin edelleen että kyseessä on nyt nuori mies?Kyllä elämää on vielä jopa yli kolmikymppisenäkin auto- ym.haaveineen...ja vielä senkin jälkeen.Yritän vain sanoa että muutama vuosi ei ole mahdoton aika odotella.Ja miksi odottaa?Sen tähden että täysipainoiseen elämään kuuluu muutakin kuin auto.Rahaa olisi hyvä olla muuhunkin kuin (auto- ym.)lainojen makseluun ja auton laittamiseen.Eri asia tietysti ne henkilöt joiden elämä pyörii täysin auton/autojen ympärillä ja rahat menee siihen joka tapauksessa,oli sitten välttämätöntä tai ei.
Ei tämä nyt ollut sulle suunnattu saarna,Ere.Nämä minun mietteitäni yleisellä tasolla sun tilanteesi inspiroimana.Edelleen onnea etsintöihin,sillä sitä tarvitaan..sen tietävät kaikki autokiiman kokeneet ja varsinkin ostoissaan pettyneet.Mutta joskus käy onnellisestikin!
Ei tämä nyt ollut sulle suunnattu saarna,Ere.Nämä minun mietteitäni yleisellä tasolla sun tilanteesi inspiroimana.Edelleen onnea etsintöihin,sillä sitä tarvitaan..sen tietävät kaikki autokiiman kokeneet ja varsinkin ostoissaan pettyneet.Mutta joskus käy onnellisestikin!
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
No kyllä ei todellakaan ajeta suhinat päällä 60-vuotiaana.Mercedes kirjoitti:Mutta ikinä näitä juttuja ei pidä ajatella "järkevästi" vaan tunteella, muuten ajat viel 60 vuotiaanakin corollalla tai almeralla tuulipuku päällä.
Heitetään sellainen oletus, että vaihtoehtona on ajaa jollakin 1000€:n ritsalla. Ja pitäytyä koko elämän ajan jossakin järkevän hintaisessa tee-se itse autossa.
Mitä jos vaikka Ere sijoittaa budjetoidusta 5000€:n autobudjetistaan 4000€ sopivaan sijoitusrahastoon.
Sijoitushorisontti on huomattavan pitkä, 40 vuotta, niin voimme ottaa riskiä. Sijoitus lyödään lihoiksi noin 60-vuotiaana. Meillä on varaa odottaa pitkään, ja voimme elää yli syklin. Eli varat pidetään valitussa rahastossa, eikä sijoitusstrategiaa muuteta matkalla.
Kasvavilla ja epävakailla markkinoilla on mahdollisuudet huomattaviin tuottoihin. Sopivana kohteena vaikka Venäjä. Maa joka on poliittisesti hieman epäväkaa, mutta maassa huomattavat luonnonvarat ja mahdollisuuksia vaikka mihin, jos on aikaa odottaa.
Eli sijoita rahat sopivaan Venäjä rahastoon esim. FIM Russia tai Mandatum Russia jne…
Paljonko meillä olisi rahaa 60-vuotiaana ennen veroja:
Vaihtoehdot 1,2,3,
1:
vuosituotto 12%
4000*1,12^40=372000€
2:
vuosituotto 14%
4000*1,14^40=755534€
3:
Vaihtoehto kura 7% pa
4000*1,07=60000€
Eli kun rahat poikimaan ja 60-vuotiaana voit kuittailla muille foorumilaisille oman Ferrarin ratista.
Autoilu on aina huonoin sijoitus. Ja kannattaa vältää tilannetta, että autoiluun käytetään kaikki liikenevä talouden varallisuus.
Suomessa voi vaurastua ainoastaan hoitamalla omaa talouttaan järkevästi.
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
No Ferrari on kauhea auto. Tehoja kyllä löytyy, mutta liian pelkistetty sisältä ja ei se ulkoakaan niin hieno ole. Liikaa hintaalai kirjoitti:Mercedes kirjoitti:Eli kun rahat poikimaan ja 60-vuotiaana voit kuittailla muille foorumilaisille oman Ferrarin ratista.
Mersu on komea. Hieno, mahtava.
On muuten mukava ilma ulkona ja perjantaikin. Olen nyt tosi hyvällä tuulella.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Taisi tänään mennä kaupaksi, oli Aamulehdessä shokkihintailmoitus 3900€. Ei voi pitää enää kalliina.Pasi M. kirjoitti:Ja näille pikkuveli näytti olevan rintajoupilla tampereella 260SE 1986 274tkm 6900€.
...jota ei myöskään kannata vaivautua katsomaan. Kojelauta / ovipahvit halki, ratista irti palasia, peilin säätönamikka tippunut taipaleelle, joku hyppinyt konepellin päälle, maalattu uudestaan -> ruostetta tursuaa sieltä sun täältä. Ja muka 270th mittarissa,noh onhan siinä sentään tellingit lipputangoille...
230 C 1978