Tuossa käsketään ensin laittamaan kampiakselin jykk 15 ja tämän jälkeen lukita pumppu. Sitten löysät pois ketjusta ja nyt pitäisi kampiakseli olla pumpun ajoituksen kohdassa. Olenko vain tyhmä vai miksi tuossa ohjeessa ei ole mielestäni mitään järkeä? Sehän näyttää aina tässä vaiheessa 15-20 jykk? Sama jos pyörität kampuran ensin vaikkapa 5jykk kohtaan ja sitten lukitset pumpun ja käännät löysät pois niin silloin se näyttää 5-10? Tässä on ilmeisesti joku juttu mitä en tajua

Sitten toinen typerä kysymys, eli miten saman auton automaatin vaihtokohtaa säädetään? Tästäkin olen haulla yrittänyt etsiä vastausta mutta joka paikassa neuvotaan säätämään vaijerista mikä menee laatikolle.
Kaasuvivuston mutteria olen säätänyt, mutta ei tunnu vaikuttavan muuhun kuin kuinka herkästi laatikko vaihtaa pienemmälle kaasuttaessa. Tällä hetkellä laatikko vaihtaa isommalle 2500-3000rpm kohdalla paitsi jos löysää kaasua, niin sitten saattaa vaihtaa jo hiukan aikaisemmin.