Moi
Eli kyselisin tässä et mimmoinen homma olis vaihtaa ja missä siaitsee ml320:sen hammastangon helat
Sekä mistä voisi johtua ratin ylös alas klappi ( klappia on noin puolen senttiä kun nostaa rattia) olen yrittänyt paikallistaa klappia mutta en ole siinä onnistunut
Kiitos nyt jo etukäteen kaikille
Ratti putken kiinnitys itse koriin voi olla pultit löysällä ja miten lie sitten mekanismi ratin korkeus säätö systeemissä..voiko siellä olla jokin löysä paikka.
Mitenkäään en usko helan väljyyteen ja ainakaan noin paljon...pitää vaan purkaa suoja muoveja ja tutkia.
Täsmennetään vielä että ylös alas ettei ratti niin kuin pitkittäin?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Ratti liikkuu siis ylös alas ja ratin korkeuden säätö on tarkistettu eikä väljyys johtunut siitä. Voiko väljyys johtua hammastangon ja rattiputken kiinnitys kohdasta?
Eli tarkoitat ilmeisesti, että ratti liikkuu rattiakselin pituussuunnassa? Jos näin niin jossakin liitoksessa on kiristyspultti löystynyt. Näin oletan ko. mallin ohjaus järjestelmää tuntemattomana.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Ne on yleisesti siinä hammastangon uloimmissa päissä heti kun itse tanko alkaa.
Jos heloja saa irrallaan niin kaiketi voi vaihtaa mutta yleisestihän ne vaihdetaan korjattuihin ja vaihtoon vanha.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor