Tänään tein viisi vuotta suunnitellun jutun ja vaihdoin E46 bimmerin Väyryseen. 2002 mallinen 200CDi Classic automaatilla jolla rullattu 290tkm.
Näistä mersufoorumeista on ollut paljon apua ostoon kun on käynyt mahdollisia vikalistoja läpi. Tämä yksilö on ollut alkutaipaleensa taksina jonka jälkeen yksityisen omistuksessa. Auto on kaikin puolin siisti ja kaikki toimii paitsi kaukosäätimen takaluukun avaus, ja ruostettakin löytyy kuten kuuluukin. Huoltokirjakin on leimoilla ja aukoton. Näin BMW-miehen kannalta ruoste ei ole vieras käsite. BMW söi rahaa korjausten muodossa reilu 6000euroa viidessä vuodessa, olihan kilometrejä jo hurjat 200tkm.
Toivotaan nyt että tämä hankinta kestää edes yhden öljynvaihtovälin ilman remppaa, bimmerillä kun tuhrautu tonni poikineen ennen seuravaa öljyhuoltoa.
Näkyy kuitenkin nettiautossa olevan ihan kiitettäviä kilometrimääriä noille karvalakkimallin diisseleille.
Tänään tein viisi vuotta suunnitellun jutun ja vaihdoin E46 bimmerin Väyryseen. 2002 mallinen 200CDi Classic automaatilla jolla rullattu 290tkm.
Näistä mersufoorumeista on ollut paljon apua ostoon kun on käynyt mahdollisia vikalistoja läpi. Tämä yksilö on ollut alkutaipaleensa taksina jonka jälkeen yksityisen omistuksessa. Auto on kaikin puolin siisti ja kaikki toimii paitsi kaukosäätimen takaluukun avaus, ja ruostettakin löytyy kuten kuuluukin. Huoltokirjakin on leimoilla ja aukoton. Näin BMW-miehen kannalta ruoste ei ole vieras käsite. BMW söi rahaa korjausten muodossa reilu 6000euroa viidessä vuodessa, olihan kilometrejä jo hurjat 200tkm.
Toivotaan nyt että tämä hankinta kestää edes yhden öljynvaihtovälin ilman remppaa, bimmerillä kun tuhrautu tonni poikineen ennen seuravaa öljyhuoltoa.
Näkyy kuitenkin nettiautossa olevan ihan kiitettäviä kilometrimääriä noille karvalakkimallin diisseleille.
Onneksi olkoon ja huolettomia kilometrejä!
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
itsekin olen lankku miehiä mutta nyt muutamaa väyrystä kokeiltuani olen suorastaan ihastunut sen ajettavuuteen...pitääkö itsekin vielä kokeilla sitä.
ruoste ei sinällään olisi ongelma kun maalari olen mutta en kehtaisi nostattaa käyttökuluja älyttömäksi lankkuun nähden..toki käytettyä osaa saa jo tosi helposti..eikä uudetkaan osat ole kalleita esim. bemariin nähden.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Onhan tämä poikkeuksellista kun kulutus liikkuu 6-6.2litran paikkeilla sekalaisessa ajossa.
Tähän asti tottunut BMW:n 10-12litran bensankulutukseen. Tässä viikon aikana ei ole tullut muuta mieltä painavaa vastaan kuin hiuksen hieno välys vasemmassa etupyörässä, tuntuu pystysuunnassa. Lieneekö sitten se maankuulu pyöränlaakeri tai alapallo, no seuraillaan tilannetta....
SammyE46 kirjoitti:Onhan tämä poikkeuksellista kun kulutus liikkuu 6-6.2litran paikkeilla sekalaisessa ajossa.
Tähän asti tottunut BMW:n 10-12litran bensankulutukseen. Tässä viikon aikana ei ole tullut muuta mieltä painavaa vastaan kuin hiuksen hieno välys vasemmassa etupyörässä, tuntuu pystysuunnassa. Lieneekö sitten se maankuulu pyöränlaakeri tai alapallo, no seuraillaan tilannetta....
Kiristä se laakeri ja taas mennään. Pieni välys tosin ei haittaa. Siinä on hieno keksintö se kiristysmutteri, kerrankin insinööri ollut asialla.
SammyE46 kirjoitti:Onhan tämä poikkeuksellista kun kulutus liikkuu 6-6.2litran paikkeilla sekalaisessa ajossa.
Tähän asti tottunut BMW:n 10-12litran bensankulutukseen. Tässä viikon aikana ei ole tullut muuta mieltä painavaa vastaan kuin hiuksen hieno välys vasemmassa etupyörässä, tuntuu pystysuunnassa. Lieneekö sitten se maankuulu pyöränlaakeri tai alapallo, no seuraillaan tilannetta....
Kiristä se laakeri ja taas mennään. Pieni välys tosin ei haittaa. Siinä on hieno keksintö se kiristysmutteri, kerrankin insinööri ollut asialla.
Näin teen.
Toki välys on hyvin pieni. Alfamerin opuksesta löytyi ohjeet.