Brembon 4-mäntäiset etusatulat. Paloja mittailin paikallaan ja about 117x70 oli koko.
Satulan pohjassa isolla 312. Kyljissa lukee brembo ja numerosarjoja esim. 207046.03, 207046.03.
Tietoa jarrusatuloista.
Tietoa jarrusatuloista.
Koko pettää joskus...
Re: Tietoa jarrusatuloista.
Niin...numerosarja googleen ja lukemaan.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Numerosarjalla ei löydy mitään järkevää jarruihin. Ja brembo+numero,mercedes +numero yms. Lähes yhtätyhjää luettavaa. Voisko joku laittaa vaikka jonkun linkin....
Star
Ööö... ehkä unohtu itse kysymys.
Onkohan noi peräisin w220 s320 mersusta? Satulat on alumiinia ja satulan kiinnitys pultteja varten kierteet on satulassa, eikä olka-akselissa. Mulla on hommattuna valmiiks w140 mersun levyt, kun ymmärsin et satulat olis sellaseen malliin.
Haluisin ny viisaammalta tiewtoo, et pitääkö nyt sit hommata w220 koppasen levyt.
Onkohan noi peräisin w220 s320 mersusta? Satulat on alumiinia ja satulan kiinnitys pultteja varten kierteet on satulassa, eikä olka-akselissa. Mulla on hommattuna valmiiks w140 mersun levyt, kun ymmärsin et satulat olis sellaseen malliin.
Haluisin ny viisaammalta tiewtoo, et pitääkö nyt sit hommata w220 koppasen levyt.
Koko pettää joskus...
Eikös AMG mallit käytä tollasia satuloita mutta mistä mallista???
Soita brembon varaosiin..sieltä selviää nummerot.
Soita brembon varaosiin..sieltä selviää nummerot.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Eikös AMG satulatkin ole Brembon tekemiä ? Mun mielestä on. Kai noita Bremboja on monessakin korimallissa ja merkissä.
Star