Hep,
Kertokaahan onko OM602 ja OM602 Turbon lohkoissa paljonkin eroa? Lähinnä mietin sitä onko tuolla n. 30hv lisäteholla jotakin merkitystä koneen kestoon jos hilut pulttaa normi 602:een ja jos siis tarkoitus olisi vaan pitää tehot siinä vakioturbokoneen tasolla?
Toinen kysymys olis sitten onko kellään jäänyt nurkkiin alkuperäistä OM602 Turbo moottoria tai sitten alkuperäistä turboa, imusarjaa ja pakosarjaa? Jos on niin tarjoa YV:nä.
-Antti
OM602 Turbo
OM602 Turbo
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 9
- Liittynyt: Ma 10.12.2012 15:24
- Paikkakunta: Varpaisjärvi
Re: OM602 Turbo
Ymmärtääkseni alkuperäsessä om602 turbo myllyssä on lohkossa öljysuihkut männille ja liekkö vahvemmat veivit? mutta ainakin noi öljysuihkut siel on. kyllä se toi vapari lohko kestää sinne sen turbon viskata kunhan pitää paineet maltillisina. ja vakio pumpun hönky riittää kanssa pikkupainelle kun vaan namiruuvia kääntää. joku osaavampi voi korjata jos en oikeassa ole 

Re: OM602 Turbo
Kanget ja öljysuihkut on tosiaa erona. En muista oliko kannessa jotain eroa vielä, eri venttiilit tms, mutta se ei ole heikoin lenkki.
Kestävyyden näkee kokeilemalla, toinen kestää toinen ei.
Voisi kuvitella että vakio turbolla ja pakosarjalla olisi pitkäikäinenkin laite, välijäähdytin auttaa myös.
Kestävyyden näkee kokeilemalla, toinen kestää toinen ei.
Voisi kuvitella että vakio turbolla ja pakosarjalla olisi pitkäikäinenkin laite, välijäähdytin auttaa myös.
300D -91
250D - 92
190E 1.8 - 91
250D - 92
190E 1.8 - 91
Re: OM602 Turbo
Näin.94zip kirjoitti:Kanget ja öljysuihkut on tosiaa erona. En muista oliko kannessa jotain eroa vielä, eri venttiilit tms,
Öljyruiskut, öljypumppu, kanget, kankien laakerit, männäntapit, männät, pakoventtiilit ja esikammiot.
Ja tietenkin syöttöpumpussa ahtopaineen mukaan säätyvä maks, syöttö.