Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Venymä
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: To 25.07.2013 13:00
Paikkakunta: Pudasjärvi

Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!

Viesti Kirjoittaja Venymä »

On kyllä hyvän näkönen peli kaikin puolin :clap: 8)
W210 290DT
C208 320
S202 250DT
W210 220D
W123 300D
Thetic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 95
Liittynyt: Ke 23.10.2013 10:39

Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!

Viesti Kirjoittaja Thetic »

On se komea W210 kyllä! Jokiasemalla taisin viikko takaperin C:een vanteita ihastellakkin, mutta tätä väykkyä en ole vielä livenä bongaillut Joensuun kaduilla.
Avatar
Miksu MB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 101
Liittynyt: Pe 04.03.2011 22:00
Paikkakunta: Jyväskylä, Palokka

Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!

Viesti Kirjoittaja Miksu MB »

:thumbup:
Paljonkos siellä on nyt pussit tyhjänä maavaraa? Kuvista en oikeen saanut hahmotettua :)
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Thetic kirjoitti:On se komea W210 kyllä! Jokiasemalla taisin viikko takaperin C:een vanteita ihastellakkin, mutta tätä väykkyä en ole vielä livenä bongaillut Joensuun kaduilla.

Kiitoksia! Aijjaa, se on emäntä ollu sillä liikenteessä kun ite en oo siellä pyöriny viellä :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Miksu MB kirjoitti::thumbup:
Paljonkos siellä on nyt pussit tyhjänä maavaraa? Kuvista en oikeen saanut hahmotettua :)

kyllä sinne helmojen alle kengän kärki mahtuu hyvinkin.. lähinnä maata taitaa putkiston lemmarit olla :) niin ja senttejä ei oo tullu viellä mittailtuu..
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
thenq
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: La 11.06.2011 23:20
Paikkakunta: Kpo

Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!

Viesti Kirjoittaja thenq »

Tuli ihasteltua kaliksessa, 6/5 :thumbup:
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 Ensimmäinen cruisinki!

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Dodiin Dodiin...

Kesällä vähä laiska näiden päivitysten kanssa, kun ole vaan tullut ajeltua ja nautittua... niin vissiin oliskin :) alustaa päivitetty kesän ekojen reissujen jälkeen säännöllisesti kun huomattu käytännössä kaikenlaista... mm. polyuretaaniletku+kovat paineet+aurinko=ei hyvä, paine kytkin systeemit vaihtu alueellisesti säädettävään ja mukavuuden halusta viisari meterit vaihtu AVS digitaaliseen yksikköön jossa raja-arvo hälytykset.

Mut eipä siinä hauskaa on ollu vaikka välillä tullu takapakkia ja niistä otettu vaan oppia niin taas ollaan viisaampia :P

Jotain kuvatuksia niin ei tarttee kirjotella niin paljon... :)


Kouvolassa käymässä.
Kuva

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.
Kuva

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.
Kuva

Joensuun Kuvan ja äänen autohifi päivillä.
Kuva

Tässä vaiheessa etu pussit tuli vaihdettua yhen pallon lyhempiin.
Kuva

Kesken kauden oltiin levällään, letkut vaihtui putkiksi ym. alussa mainitut muutokset. :)
Kuva


Vähä detailiikan lisäilyä taakse, valot laseihin.
Kuva


Konetilan fixsi välillä kesän pölyistä.
Kuva



Vuosien tallissa olon jälkeen tuli ulkoilutettua vanhustakin :)
Kuva
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Tässähän kävi myös niin viikonloppuna kun sedani c oli kaupan ja tilalle tarvittiin mahdollisesti paremmin vanteita ym. kyytiin mahtuva kulkupeli niin tuli haettu tollanen C30 CDI AMG farkku parempaan kotiin.. 8)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Viikonloppu menikin fixsaillessa tätä pariin kertaan kunnon pesut ja likojen valuttelut joka paikasta pois. Sitten oli vuorossa sisusta ja konetilan fixsi joihin sai päivän menemään kevyesti! Auto oli kauttaaltaan sisältä roskainenen/nuhjunen että se piti saada heti arvoiseensa kuntoon.

Samalla tuli värjäiltyä kontin reunus panelit takaisin mustiksi auringon haalistamasta sinisestä sävystä. :)

Vanteiksi tuli ainakin loppukesäksi sedanissa olleet kiekot, koska ne ei siihen jääneet ja en halunut amg:n mukana tulevia hapettuneita kiekkoja itselleni.


Tähän saa tarjota talvivanteita koossa 17-18" ET max 35, mielellään haussa olisi CLS 5-puolaiset 18" vanteet.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Tännekin jotain lisäillä, ettei ihan häviä topicci kokonaan :P

Väykyn puolesta ei oo kyllä fixsausta kummempaa tarvinnu katsastuksen lisäks tehdä, kun sillä on nyt vaan ajeltu :)

Lehdessä se oli vähän aikaa sitten..

Kuva

Ja viikonloppuna käyntiin ensi kertaa näytillä Kajaanissa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitokset kuvista kuvaajalle. Kuvat lainattu http://arttemi.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;


Nyt sit kierrellään taas mahdollisuuksien mukaan ympäri suomea kesällä :)


Amg:tä tuli fixsailtua kanssa kesäksi niin siitä lisäilen kuvia kunhan sattuu puhtaana muistamaan ottaa. :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Juha91
Mersumies
Mersumies
Viestit: 509
Liittynyt: To 21.01.2010 11:46

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Juha91 »

Tuli tuota väykkyä kuolailtua BWssä näyttihän se hemmetin kivalta auringon paisteessa.
Ps toivottavasti kuola tippoja ei tippunu nahkapenkeille kun sisälle kurkin :lol:
Diiiiiiiissseli
Mikke17
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 149
Liittynyt: Ma 15.09.2014 21:36

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Mikke17 »

Miltä sivulta tilasit osat? todella hyvänäköinen on! näkeekö kuvia enää mistään? :/
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Juha91 kirjoitti:Tuli tuota väykkyä kuolailtua BWssä näyttihän se hemmetin kivalta auringon paisteessa.
Ps toivottavasti kuola tippoja ei tippunu nahkapenkeille kun sisälle kurkin :lol:

Kiitoksia, jaahas ei kai sinne mahottomasti kun tullu huomattuu :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Mikke17 kirjoitti:Miltä sivulta tilasit osat? todella hyvänäköinen on! näkeekö kuvia enää mistään? :/

Ebayn kautta sillon firmat löysin plus suomesta osa perus osista.. Kuva hommaa oon itekkin tässä ihmetelly kun niiden lähde sijaintien ei pitäisi olla muuttunut missään vaiheessa.... :evil:
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Koskinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 76
Liittynyt: Ti 18.02.2014 19:36

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Koskinen »

Väykky on kyllä komia :thumbup:
Avatar
Apem0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 62
Liittynyt: Pe 17.01.2014 20:12

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Apem0 »

Miten noiden pussien katsastus menee? Mikä on hyväksyttävää suomessa? Mitä pitää ottaa huomioon kun asentaa autoonsa tämmöiset? Kannattaako ryhtyä edes projektiin? :eh:
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Koskinen kirjoitti:Väykky on kyllä komia :thumbup:

Kiitoksia! :)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420 + C124 & C30 CDI AMG

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Apem0 kirjoitti:Miten noiden pussien katsastus menee? Mikä on hyväksyttävää suomessa? Mitä pitää ottaa huomioon kun asentaa autoonsa tämmöiset? Kannattaako ryhtyä edes projektiin? :eh:

Hyväksytty sarjahan se täytyy olla jos tän ikäsessä leimaa meinaa, vanhemmissa sais leimattua kunnolla nää itse kasatut sarjatkin. Huomioon kannattaa ainakin ottaa osien vahvuus ensinnäkin, sit tietty vaikuttaa komponenttien valintaan miten nopeesti/hitaasti haluat alustan toimivan, haluatko automaattisen tason säädön vai itse asetella korkeudet ym. Ja tietty se et edes jotain ymmärtää moisten päälle! :shock: 8)

Ryhtyminenhän on ihan tekijästä kiinni! ja kuhan lompakosta löytyy pitoa parin coilisetin verran niin hyvän saa 8)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Moi kaikille.

Nyt ei ole pahemmin tullut kirjoteltua tänne, kun yksinkertaisuudessaan nyt on vaan oikeastaan ajeltu ja nautittu. :)

Mutta autoja on kesän mittaan mennyt ja tullut ja niin kuin otsikko kertoo tuli sulan maan Daily driveriksi hommattua kauan haaveiltu c215 CL500 :P Cl pääsee kohta 420 ja toisen coupen kanssa tallin lämpöön johonka myös liittyy talven vapaa-ajan ongelma ohjelmisto :)

Muutamia kuvatuksia 420 ja 500 loppuun..

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 988
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Hyvältä näyttää mut toi CL huutaa toisia vanteita :D
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Ville126 kirjoitti:Hyvältä näyttää mut toi CL huutaa toisia vanteita :D
No joo ehottomasti jotain erikoisempaa ja laadukkaampaa.. talvi aikaa ehtiä ja kahtoo et raahtiiko :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1805
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Komiaa on kalusto.


E:
Kiviranta kirjoitti:Kiitoksia! En tiedä onko yhtä komiaa omistaa :)
Hah, mutta onpaha rahan menolle vastinetta :D
Mitenkä se sanontaki meni, "Life's too short to drive boring cars"
Viimeksi muokannut EeKi, To 22.10.2015 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

EeKi kirjoitti:Komiaa on kalusto.
Kiitoksia! En tiedä onko yhtä komiaa omistaa :)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

EeKi kirjoitti:Komiaa on kalusto.


E:
Kiviranta kirjoitti:Kiitoksia! En tiedä onko yhtä komiaa omistaa :)
Hah, mutta onpaha rahan menolle vastinetta :D
Mitenkä se sanontaki meni, "Life's too short to drive boring cars"

No näihän se on! :D Ensikesää odotellessa, että tarkenis ajaa HT:nä nätillä kelillä 8)

Vanne löytöjä ja ideoita otetaan vastaan jotta saataisiin aikakauden arvokkuus paremmin vielä esiin! :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 988
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Mae:t piste
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + W210 E420 + C124 230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Ville126 kirjoitti:Mae:t piste

Ei ihan niin vaan löydy crown jeweleitä oikeilla mitoilla.. Mae OZ mallikin menis mutta niitä saa vaan 18 tai 19" :?
Kopio jeweleitä kyllä löytyy :thumbdown:
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti C215 CL500 + C124 230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

JAPE1539.jpg
JAPE1411.jpg
Lähes 10-vuoden tauko täältä ja onneksi hyvässä mielessä naurattavaa, että MAE:t oli CL alle vaan mahdotonta unelmaa ja haavetta mutta niin ne vaan toteutui, kun tarpeeksi tutki ja yritti. :crazy: :crazy: :lol: :lol:

Komeintahan tässä on vielä se, että nämä vanteet mitkä lopulta löytyi tai oikeastaan löytivät minut yksi ilta, ovat tämän auton alkuperäisetkin MAE:t 8)

Vanteet oli todella heikossa kunnossa alussa ja lopulta koko kunnostus projekti kesti n. 3 vuotta, johon mahtui satoja @ viestejä ja tuhansia kilsoja eri pajojen pallottelun välillä...

Auto löytyy tottakai edelleen tallista mutta nyt on viimeajat keskitytty kunnostamaan se mersu mistä kaikki alkoi, myös tämä forum toiminta.

Kuvia löytyy: https://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Mercedes ... /MB+CL500/

-Henri
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1635
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: Kipparin projektit C215 CL500 + C124 CE230

Viesti Kirjoittaja MouTine »

CL lämmittää aina mieltä. Iso komeee coupeee.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe - M157

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin projektit C215 CL500 + C124 CE230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

MouTine kirjoitti: Ke 22.01.2025 13:22 CL lämmittää aina mieltä. Iso komeee coupeee.

Joo kyllä tuo on itellekin ollu aikanaan sellanen mistä on tube pätkiä ettiny, kun CE coupea on laitellu :D Mahtava kun pukumiehet laittaa vähä MAE:n vannetta ja venykumia alle ja rälläilee :P nyt sellanen on ollu omassa tallissa sit :)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin projektit C215 CL500 + C124 CE230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Tästä projektista voisi tännekin jotain laitella, kun aikanaan tämäkin tuli rakennettua WALD kuosiin mutta vanhemmiten tätä tuli nyt ruvettua kunnostamaan mahdollisimman siistiin kuntoon, kun kyseessä kuitenkin ensiauto ja tästä tämäkin mercedes putki lähti n. 18 vuotta sitten :)

Laittelen enempi kuvia aikajärjestyksessä kun tarinoin niin näistähän sitä näkee mitä touhuttu :D Tätä on touhuttu jo siis tovi niin nyt on mistä päivittää.

Pesun kautta talliin ja purkamiset alkoivat
20181125_133831.jpg
20181208_184340.jpg
20190104_225445.jpg
20190408_144030.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin projektit C215 CL500 + C124 CE230

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Pohja kun oli alettu purkaa tyhjäksi ja osat inventoida niin alkoi pohjan kunnon tsekkailut.

Kori ei ole ollut varsinaisesti kun yhden talven ajossa mutta säilytykset on tuoneet oman haittansa niin pistokokein otin korisaumoista massoja auki ja kaikki vaikutti niiden puolesta olevan ok.

Joidenkin kumitulppien ympärykset oli pahimpia mitkä päässeet muhimaa, muovi vain hankaamaan pinnoitteet pois tai missä oli pohjassa vain ohut maali kuten kelkan päällyset oli pistettyneet.
20181229_215453.jpg
20181230_183350.jpg
20190212_200426.jpg
20190212_200406.jpg
20190411_125352.jpg
20190411_125401.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Vastaa Viestiin