Jos voisi kelpuuttaa tuolaisen 420 tai 500 niin tarjontahan lisääntyisi hiukan.
C126 alusta erot?
C126 alusta erot?
Olen monta vuotta jo haaveillut sec:iä itselle ikuisuusprojektiksi, mutta ovat melko hintavia ja tarjontaa vähän. Tarjontaa supistaa vielä se että muutoksia olen ajatellut tehdä myös moottorin puolelle ja olen ajatellut että auton pitäisi olla 560 jotta autossa olisi isoimmat jarrut yms.? Nyt kaipaisinkin tietoa, että onko esim. 420:llä ja 560:llä eroja jarrujen ja muun alustan osalta? Eli "mallisarjan tehokkainta" vastaavat?
Jos voisi kelpuuttaa tuolaisen 420 tai 500 niin tarjontahan lisääntyisi hiukan.
Ja jos jollakin lojuu kyseenomainen peli jouten niin voi tarjota.
Jos voisi kelpuuttaa tuolaisen 420 tai 500 niin tarjontahan lisääntyisi hiukan.
Re: C126 alusta erot?
no jos kerran muutoksia tekee, niin voihan niitä muutoksia tehdä myös jarruihin... 
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Re: C126 alusta erot?
Voi toki.. Vaan taitaa olla kovan työn takana löytää 560 jarrut. Vai kävisikö jotkut itse sovelletut esim. uudemmasta mesestä katsurille? Ja niilläkö saisi uuden moottorin muutoskatsastettua? Mielessä on ollut 50amg tai 55amg moottorit kompuralla? Prosenttejakin alkaa kertyä kun kauheasti alkaa muuttelemaan.
Anteeksi tietämättömyyteni nimimerkillä: pykäläviidakon kanssa hukassa
Anteeksi tietämättömyyteni nimimerkillä: pykäläviidakon kanssa hukassa
Re: C126 alusta erot?
Kirjallisuuden mukaan jarrut on samat kaikissa 2. srj. 126:ssa. 560:ssä oli vakiona taka-akseliston tasonsäätö.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi




