Tuon linkin takana mikä on pari viestiä ylempänä.Petri.Kemppainen kirjoitti:TTL.n Uudesta S hybridistä jo jossain topikkia ?
W222 ässä ja C217 S-Coupé
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
E350CDI&A180CDI
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Joo kiiitos sieltä löytyi toiselta foorumilta . Onnea , ehkäpä ensimmäinen uutena ostettu ässä tällä foorumilla .
Ajelin itse tuossa joitakin viikkoja sitten 500 S Coupella ja miellyttävän kyydin se antoi kaikin puolin . Myös 500 hybridi oli testattavana mutta en ehtinyt koeajaa .
Ajelin itse tuossa joitakin viikkoja sitten 500 S Coupella ja miellyttävän kyydin se antoi kaikin puolin . Myös 500 hybridi oli testattavana mutta en ehtinyt koeajaa .
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Nyt on S-sarja täydellinen avomallia myöden:
faceliftin luulisi tuovan mukanaan OM656-dieselin ja lisää 9G-vaihteistoja. Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Tuolle avomallille luulisi suurimmat markkinat olevan rapakon takana.
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Ja Lähi-itä/Aasia seudulla.Laaksonen kirjoitti:Tuolle avomallille luulisi suurimmat markkinat olevan rapakon takana.
E350CDI&A180CDI
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W7RJR2MAIF8[/youtube]
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Ensi vuoden päivitys tuo 9G-vaihteiston malleihin S 500, S 500 4MATIC, S 350 d ja S 350 d 4MATIC:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... nic-br222/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... nic-br222/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Eivätkö ne ole vieläkään keksineet 9-vaihteista laatikkoa joka kestäisi AMG:n tehon ja väännön
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Mihin tarvitsee 9 vaihdetta jos ON tehoa ja vääntöä ?
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Vielä 50-luvulla taisi olla jenkkirautoja, joissa automaatissa vain 2 vaihdetta?Petri.Kemppainen kirjoitti:Mihin tarvitsee 9 vaihdetta jos ON tehoa ja vääntöä ?
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Taloudellisuus ei ole koskaan haitaksiPetri.Kemppainen kirjoitti:Mihin tarvitsee 9 vaihdetta jos ON tehoa ja vääntöä ?
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Paitsi ehkä silloin jos alla on joku 222 tai 217 AMG. Ei taida paljoa omistajaa kiinnostaa polttoainetaloudellisuus.johani kirjoitti:
Taloudellisuus ei ole koskaan haitaksi
No, hymiöhän sinulla olikin tuon kommentin perässä.
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Ensi vuonna myös S400 4MATIC Coupé tarjolle:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... nderungen/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... nderungen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Saksan sivuille päivittynyt jo tarjolle S500 (&4Matic) 9G-laatikolla: http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... avi:models" onclick="window.open(this.href);return false;Laaksonen kirjoitti:Ensi vuoden päivitys tuo 9G-vaihteiston malleihin S 500, S 500 4MATIC, S 350 d ja S 350 d 4MATIC:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... nic-br222/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Faceliftistä saatu jo ensimmäiset salakuvat:
tuleekohan moottorivaihtoehdoiksi ensi vuonna E:ssä esiteltäviä R6:ia
tuleekohan moottorivaihtoehdoiksi ensi vuonna E:ssä esiteltäviä R6:ia
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Facelift ilman naamiointeja - S400d-malliin uusi R6-diesel:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... egs-br222/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... egs-br222/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Edelleen Distronicin tutkalla tuo suojaläpyskä. Mikähän siinä on, kun muut merkit ei käytä? Mersun "tyyli" vai ihan oikeasti hyötyä?Laaksonen kirjoitti:Facelift ilman naamiointeja - S400d-malliin uusi R6-diesel:
E350CDI&A180CDI
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Ensimmäinen 6-sylinterinen S-sarjan Coupé
http://tekniikanmaailma.fi/autot/ensimm ... jan-coupe/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tekniikanmaailma.fi/autot/ensimm ... jan-coupe/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Eikö sitä olla vielkään tajuttu että kutoskone (tai varsinkaan mikään neloskone) ei kuulu S-Mersuun 2000-luvulla.
Voin kuvitella kuinka kohta tulee Suomeen erikoisversio coupesta ja sedanista; 220d 6-vaihteisella manuaalilla kun tuulipukukansalla eiole muuten varaa
Voin kuvitella kuinka kohta tulee Suomeen erikoisversio coupesta ja sedanista; 220d 6-vaihteisella manuaalilla kun tuulipukukansalla eiole muuten varaa
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Eiköhän tässä käy niin, että kun 2000-luku vähän etenee, ei ässissäkään ole enää mitään kasikoneita.Hage kirjoitti:Eikö sitä olla vielkään tajuttu että kutoskone (tai varsinkaan mikään neloskone) ei kuulu S-Mersuun 2000-luvulla.
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Sehän on hyvä niin me persaukiset voimme ihan rehellisesti sanoa että tuollainen olisi pihassa muuten mutta kun on saatavilla vain puolimoottorilla (kiusallista vaan kun se nykyinen "220D" kulkee aika tasatahtia 560 SEL:in kanssa, nykyinen tuikuttamaton vajaatehoinen kuutosnokivasara pesee jo selvästi saatikka 250 kW:n suora kuutonen).tj86430 kirjoitti: Eiköhän tässä käy niin, että kun 2000-luku vähän etenee, ei ässissäkään ole enää mitään kasikoneita.
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Ei ole silti varaa. Hyvin harvalla on varaa ostaa ässämersua missään päin maailmaa uutena. Itselläni ei ole varaa ostaa mitään Mersua uutena ja joudun kuluttamaan tuulipuvullani vanhojen katiskojen penkkejä.Hage kirjoitti:Eikö sitä olla vielkään tajuttu että kutoskone (tai varsinkaan mikään neloskone) ei kuulu S-Mersuun 2000-luvulla.
Voin kuvitella kuinka kohta tulee Suomeen erikoisversio coupesta ja sedanista; 220d 6-vaihteisella manuaalilla kun tuulipukukansalla eiole muuten varaa
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Pointtina nyt oli se että jos ostaa nimenomaan uutena sen hienoimman, kalleimman ja turvallisimman auton niin pitääkö se kokonaisuus pilata silloin pikkukoneella jos esim. uuden S500:n ostaminen jää hinnasta/veroista kiinni niin kannattaako sitä sitten ostaa sen kokoluokan autoa ollenkaan?
Jokatapauksessa minähän en siitä päätä kuka milläkin ajaa, tämä on vain oma mielipide asiasta
t: persaukinen itsekkin
Hassua verrata keskenään 30-40 vuoden erolla olevia tekniikoita, jos itseä todella kiinnostaisi suorituskyky niin en olisi koskaan ostanut 20-30 vuotta vanhaa pökkelöä vaan jotain paljon nykyaikaisempaaDBFI kirjoitti:(kiusallista vaan kun se nykyinen "220D" kulkee aika tasatahtia 560 SEL:in kanssa, nykyinen tuikuttamaton vajaatehoinen kuutosnokivasara pesee jo selvästi saatikka 250 kW:n suora kuutonen).
Jokatapauksessa minähän en siitä päätä kuka milläkin ajaa, tämä on vain oma mielipide asiasta
t: persaukinen itsekkin
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Ihmekös tuo, kun rapakon takanakin aletaan pikkuhiljaa luopua kaseista; esim. Cadillacin uusi takavetoinen Ässän kokoluokassa kilpaileva CT6 on varustettu ainakin toistaiseksi vain ahdetulla V6:lla:Hage kirjoitti:Eikö sitä olla vielkään tajuttu että kutoskone (tai varsinkaan mikään neloskone) ei kuulu S-Mersuun 2000-luvulla.
Voin kuvitella kuinka kohta tulee Suomeen erikoisversio coupesta ja sedanista; 220d 6-vaihteisella manuaalilla kun tuulipukukansalla eiole muuten varaa
http://www.cadillac.com/sedan/2016-ct6- ... ntent.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Facelift edelleen kehitteillä:
http://www.carscoops.com/2016/01/faceli ... -more.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carscoops.com/2016/01/faceli ... -more.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Pieni offtopic, mutta näyttäis muuten olevan hakkapeliitta kasit alla.
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
Faceliftin virallisen kuvan väitetään vuotaneen nettiin:
http://mercedesblog.com/world-exclusive ... figurator/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mercedesblog.com/world-exclusive ... figurator/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W222 ässä ja C217 S-Coupé
facelift myyntiin elokuussa 2017:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/e ... r-tarnung/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.mercedes-benz-passion.com/e ... r-tarnung/" onclick="window.open(this.href);return false;