W212 tuning
Re: W212 tuning
Näyttäis siltä että 9,5" vanteella ja 275 renkaalla ET 35 on aikalailla täydellinen. Edessä 8,5" ja 245 rengas ja sama 35 et on varmaan hyvä.
Tuossa vielä kuva H&R -35mm jousilla ja uusilla iskareilla. Tuli aika hyvä, takapää jäi sen sentin verran korkealle joten pitää vaihtaa pykälää ohuemmat jousikumit.
Tuossa vielä kuva H&R -35mm jousilla ja uusilla iskareilla. Tuli aika hyvä, takapää jäi sen sentin verran korkealle joten pitää vaihtaa pykälää ohuemmat jousikumit.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: W212 tuning
Edessä ISPIRI ISR5 10x20 Deep Concave ET45 + 12mm spaceridieseli kirjoitti:Tyylikästigi kirjoitti:Tuossa vähän parempaa kuvaa tuosta omasta röntästä
[ https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/11154732_10205822940589336_1053787226618554739_o.jpg ]
[ https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/11157448_10205822938029272_3781798174361881209_o.jpg ]![]()
rattaiden specsit ja mikä alusta?
Takana ISPIRI ISR5 10x20 Ultra Deep Concave ET35, tulossa 5mm spaceri
255/30R20 Michelinit ympäri auton
BC Racing coilover etutolpat, tarkoitus olisi vielä 1-2cm keulaa saada alemmas kun ehtii lokasuojia muokata, nyt laskettu joku 7-8cm vakiosta. Takana ilmat jotka huijattu alemmas.
Tuossa kuva toiselta foorumilta jonka joku oli napannut. Näkyy tuo Concave ero http://www.mese.fi/forum/userpix/6676_IMG_5836_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 220cdi
ex- W204 320cdi AMG look
ex- W203 270cdi
ex- W204 320cdi AMG look
ex- W203 270cdi
Re: W212 tuning
Omat vanteet saapui Etuvanteet 8,5x19 ET 30. Tulee n.5mm kaaresta yli.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W212 tuning
Takavanteet 9.5x19" ET 42 Vanne jää n.5mm kaaren sisäpuolelle, toki taittuu vielä sisemmäksi kun alustaa tiputtaa.. ET35 vois olla takanakin 9,5" vanteella aika passeli..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W212 tuning
Tommonen on oman kuljettimen nykytila, kun sain Airmaticin huijaustangot vaihdettua.




S212 E350CDI
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 148
- Liittynyt: Ti 10.11.2009 13:48
Re: W212 tuning
Nyt on jostain syystä alkanut poltella saada E63 AMG:n 19" vanteet prefacelift S212:n alle. Olen lukenut ja nähnyt kuvankin, että kyllähän ne sinne pitäisi mennä sopivalla rengastuksella ainakin, mutta mutta..
Nykyiset AMG sport -vanteethan ovat spekseillä 8.5x18 ET48 (245/40R18) ja 9x18 ET54 (265/35R18) ja nämä aidot AMG:t spekseillä 9x19 ET 37 ja 9.5x19 ET 52. Äkkiä laskettuna ja silmämääräisesti katsottuna takana ei lienisi ongelmaa, mutta tuleeko etupää liian ulos? Jos oikein laskin, niin nämä tulisivat edessä 17,35 mm ulommas kuin nykyiset ja vain hiuksenhienosti sisemmäs, kuin ylläolevassa dieselin postaamassa kuvassa.
Rengaskoko AMG:ssä taitaa olla edessä 255/35R19 ja takana 285/30R19. Näitä lienisi ainakin syytä hieman pienentää ja ovathan nuo aavistuksen suuremmat halkaisijaltaankin, kuin nykyiset renkaat. Matala harrasteauto on tallissa, joten tämän ajattelin ainakin toistaiseksi pitää vakiokorkeudella (direct control -alusta), kun sillä pitäisi pystyä ajamaankin.
Ennen kaikkea mietityttää, että näyttäisikö nuo AMG:t typerältä, kun etupää on ulompana kaareen verrattuna ja mahtaako raapia edessä kaareen.. Sen verran hintava setti, ettei viitsisi turhaan hommata.
Edit: Tässä saksalaiselta vannekauppiaalta saamani kuva, missä kyseiset 19" AMG:t olivat samanlaisen, kuvasta päätellen vakiokorkuisen prefacelift AMG-stylingin alla ilmeisesti rengastuksella 245/30R19 ja 275/30R19. Näillä ei vierintäkehät juurikaan muuttuisi nykyisestä, vaikka eipä se minua välttämättä haittaisi, jos tuo 63 AMG:n vakiorengastus vaan mahtuisi pyörimään.. Tuosta kuvasta on aika mahdotonta sanoa, kuinka pahasti etupyörä jää ulos kaaresta takapyörään verrattuna.

Nykyiset AMG sport -vanteethan ovat spekseillä 8.5x18 ET48 (245/40R18) ja 9x18 ET54 (265/35R18) ja nämä aidot AMG:t spekseillä 9x19 ET 37 ja 9.5x19 ET 52. Äkkiä laskettuna ja silmämääräisesti katsottuna takana ei lienisi ongelmaa, mutta tuleeko etupää liian ulos? Jos oikein laskin, niin nämä tulisivat edessä 17,35 mm ulommas kuin nykyiset ja vain hiuksenhienosti sisemmäs, kuin ylläolevassa dieselin postaamassa kuvassa.
Rengaskoko AMG:ssä taitaa olla edessä 255/35R19 ja takana 285/30R19. Näitä lienisi ainakin syytä hieman pienentää ja ovathan nuo aavistuksen suuremmat halkaisijaltaankin, kuin nykyiset renkaat. Matala harrasteauto on tallissa, joten tämän ajattelin ainakin toistaiseksi pitää vakiokorkeudella (direct control -alusta), kun sillä pitäisi pystyä ajamaankin.

Edit: Tässä saksalaiselta vannekauppiaalta saamani kuva, missä kyseiset 19" AMG:t olivat samanlaisen, kuvasta päätellen vakiokorkuisen prefacelift AMG-stylingin alla ilmeisesti rengastuksella 245/30R19 ja 275/30R19. Näillä ei vierintäkehät juurikaan muuttuisi nykyisestä, vaikka eipä se minua välttämättä haittaisi, jos tuo 63 AMG:n vakiorengastus vaan mahtuisi pyörimään.. Tuosta kuvasta on aika mahdotonta sanoa, kuinka pahasti etupyörä jää ulos kaaresta takapyörään verrattuna.

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 148
- Liittynyt: Ti 10.11.2009 13:48
Re: W212 tuning
Päädyin nyt kuitenkin tilaamaan facelift AMG stylingin 18" vanteet, kun sattui mukamas sopivasti löytymään eBaysta.. Eipä tuo nykytilannetta muuta miksikään, mutta jotenkin ei omaan silmään oikein osu nuo prefaceliftin AMG styling -vanteet. Pidetään käyttöauto käyttöautona ainakin toistaiseksi.
Re: W212 tuning
Hoplaa, kuka tekee PK-seudulla noita alusta pudotuksia ohjelmallisesti? Oma e350 CDI pitäisi vähän laskea alemmas.
Re: W212 tuning
Kerro mullekin, jos onnistuu jo.JJE350 kirjoitti:Hoplaa, kuka tekee PK-seudulla noita alusta pudotuksia ohjelmallisesti? Oma e350 CDI pitäisi vähän laskea alemmas.
Itsellä laskettiin reilu vuosi sitten. Ohjelma herjasi muistaakseni parin sentin jälkeen, että mennään liian alas. Mentiin kuitenkin sen alle ja muutaman päivän kuluttua säkit tyhjänä ja auto herjasi korkeutta jatkuvasti.
Laitoin säädettävät huijauskepit joka nurkkaan, joilla saa tiputella oman mielen mukaan.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Mikäs se sivu oli mistä tilasit säätötangot ja miten se tilaus tapahtu sieltä kun oli muistaakseni jotenki epäselvä se sivu?K70 kirjoitti:Kerro mullekin, jos onnistuu jo.JJE350 kirjoitti:Hoplaa, kuka tekee PK-seudulla noita alusta pudotuksia ohjelmallisesti? Oma e350 CDI pitäisi vähän laskea alemmas.
Itsellä laskettiin reilu vuosi sitten. Ohjelma herjasi muistaakseni parin sentin jälkeen, että mennään liian alas. Mentiin kuitenkin sen alle ja muutaman päivän kuluttua säkit tyhjänä ja auto herjasi korkeutta jatkuvasti.
Laitoin säädettävät huijauskepit joka nurkkaan, joilla saa tiputella oman mielen mukaan.
Re: W212 tuning
Täältä tilasin. Eipä tuossa mitään epäselvää ole.
Myös yhteydenpito sähköpostilla toimi todella nopeasti ja asiallisesti. Ja postitus vieläkin nopeammin. Maanantaina kun tilaat, niin ennen viikonloppua on autosi tontissa, jos ehdit kalikat vaihtamaan. Vaihdossa ei kauaa nokka tuhise, kunhan päättää etukäteen, kuinka paljon tiputtaa, niin osa kiertää oikeaan mittaan kerralla tangot.
Mittaa etukäteen etutankojen mitat ja ilmoita heille. Mulla ainakin pyysi mittaamaan, ovatko 4" vai 6". Mulla oli 4", eli 10cm.
Myös yhteydenpito sähköpostilla toimi todella nopeasti ja asiallisesti. Ja postitus vieläkin nopeammin. Maanantaina kun tilaat, niin ennen viikonloppua on autosi tontissa, jos ehdit kalikat vaihtamaan. Vaihdossa ei kauaa nokka tuhise, kunhan päättää etukäteen, kuinka paljon tiputtaa, niin osa kiertää oikeaan mittaan kerralla tangot.
Mittaa etukäteen etutankojen mitat ja ilmoita heille. Mulla ainakin pyysi mittaamaan, ovatko 4" vai 6". Mulla oli 4", eli 10cm.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Pitääpä laittaa tilaukseen kun saa vakiot mitattua. Miten muuten tuo säätö, jos haluaa esim. sentin pudottaa autoa, paljonko pitää tangon pituutta muuttaa noin suurinpiirtein? Ja pitääkö sitä tankoa lyhentää vai pidentää? 
E: Ja nouseeko mökkitieasennosa yhtä ylös kuin ennenkin vai laskemisen verran alemmas?

E: Ja nouseeko mökkitieasennosa yhtä ylös kuin ennenkin vai laskemisen verran alemmas?
Re: W212 tuning
Tuolla sivuilla mainittu säädön pyöritys 1/8 kierrosta lyhyemmäksi, tiputtaa 2mm.
Tolla mä laskin, kuinka monta kierrosta lyhennän, kun säädän ensin saman mittaiseksi orggis-tikun kanssa ja aika hyvin näytti siihen putoavan, mihin olin ajatellut.
Muistaakseni takana ei olisi onnistunut noiden lupaama maksimi 70mm pudotus, vaan säätö meni aika lailla minimiin...näin ainakin muistelen. Tosin ei ole tarvettakaan.
Ei nouse alkuperäiseen mökkiasetukseen, vaan madalluksen verran alemmaksi.
Säädellessä en ajatellut, että hidastetöyssyjä on korotettu operaation jälkeen
Ei näytä tuo mun auto kovin linttaan lyödyltä ja silti raapii pohja monessa sellaisessa paikassa, joissa entinen 35mm madaltavilla jousilla/ohjelmoinnilla madallettu bemari ei ottanut ikinä kiinni.
Tolla mä laskin, kuinka monta kierrosta lyhennän, kun säädän ensin saman mittaiseksi orggis-tikun kanssa ja aika hyvin näytti siihen putoavan, mihin olin ajatellut.
Muistaakseni takana ei olisi onnistunut noiden lupaama maksimi 70mm pudotus, vaan säätö meni aika lailla minimiin...näin ainakin muistelen. Tosin ei ole tarvettakaan.
Ei nouse alkuperäiseen mökkiasetukseen, vaan madalluksen verran alemmaksi.
Säädellessä en ajatellut, että hidastetöyssyjä on korotettu operaation jälkeen

Ei näytä tuo mun auto kovin linttaan lyödyltä ja silti raapii pohja monessa sellaisessa paikassa, joissa entinen 35mm madaltavilla jousilla/ohjelmoinnilla madallettu bemari ei ottanut ikinä kiinni.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Moi,
Onko kokemuksia iskareista jotka sopisivat madallettuun W212. Jousina h&r -40mm setti. Nyt vakio avarin iskarit alla. Sedan malli kyseessä.
Onko kokemuksia iskareista jotka sopisivat madallettuun W212. Jousina h&r -40mm setti. Nyt vakio avarin iskarit alla. Sedan malli kyseessä.
Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Re: W212 tuning
Tuommoset säätötangot tilasin itelle taakse farkkuun ja hyvin pelittää. Nuo ois kyllä varmaan nätti tehdä itekkin..
(alempi alkuperäinen)
(alempi alkuperäinen)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W212 tuning
Tämmönen löytyy täältä. Pikkusen olis vielä korkeuden kanssa hieromista
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W212 tuning
Moi,
Tuossapa pari päivitettyä kuvaa omasta laitteesta. Hieman pimeitä, mutta jotain selvää saa.
Takavalot ja kaikki kromilistat saaneet teippiä / Kalvoa pintaansa.
Nyt alkaa olemaan musta
Tuossapa pari päivitettyä kuvaa omasta laitteesta. Hieman pimeitä, mutta jotain selvää saa.
Takavalot ja kaikki kromilistat saaneet teippiä / Kalvoa pintaansa.
Nyt alkaa olemaan musta

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Re: W212 tuning
-35mm madalluksella. 8,5/9,5x19" vanteilla ja 235/35+275/30 renkailla.
Näillä mennään ainaki tämä kesä..
Näillä mennään ainaki tämä kesä..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W212 tuning
Hyvältä näyttääJOS3 kirjoitti:Tämmönen löytyy täältä. Pikkusen olis vielä korkeuden kanssa hieromista

Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Re: W212 tuning
Alustana toimii bc racing br. Leimalla en oo vielä alustalla käynyt
Re: W212 tuning
Mitä mieltä ootte meneekö 9 1/2" 19" et 35 W212:sen etu päähän..?
Ei luulis kauheesti mettässä olevan???
Ei luulis kauheesti mettässä olevan???

ON kalustoa jos jonkin laista..
Re: W212 tuning
Moi,
Minulla omassani edessä 9"/ 20" et40. Mahtuu pyörimään. Ei tosin hirveitä varoja enää jäänyt.
//Ville
[/b]
Minulla omassani edessä 9"/ 20" et40. Mahtuu pyörimään. Ei tosin hirveitä varoja enää jäänyt.
//Ville
[/b]
ClubKRP kirjoitti:Mitä mieltä ootte meneekö 9 1/2" 19" et 35 W212:sen etu päähän..?
Ei luulis kauheesti mettässä olevan???
Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Re: W212 tuning
villen80 kirjoitti:Moi,
Minulla omassani edessä 9"/ 20" et40. Mahtuu pyörimään. Ei tosin hirveitä varoja enää jäänyt.
//Ville
[/b]ClubKRP kirjoitti:Mitä mieltä ootte meneekö 9 1/2" 19" et 35 W212:sen etu päähän..?
Ei luulis kauheesti mettässä olevan???
Vois jopa sopii pienellä lusikoinnilla

voi mennä tarkalle... mut kait se on rohkea rokan syö..?
ON kalustoa jos jonkin laista..
Re: W212 tuning
ClubKRP kirjoitti:villen80 kirjoitti:Moi,
Minulla omassani edessä 9"/ 20" et40. Mahtuu pyörimään. Ei tosin hirveitä varoja enää jäänyt.
//Ville
[/b]ClubKRP kirjoitti:Mitä mieltä ootte meneekö 9 1/2" 19" et 35 W212:sen etu päähän..?
Ei luulis kauheesti mettässä olevan???
Vois jopa sopii pienellä lusikoinnilla![]()
voi mennä tarkalle... mut kait se on rohkea rokan syö..?
Mulla on tossa 9,5 19 ET38 edessä ja hyvin mahtuu pyörimää
Re: W212 tuning
Jos ilmajousitettua w212 farkkua takapäätä tiputtaa säättangoilla n. 30-40 mm, onko järkevää käyttää pyörien suuntauksessa?
Sama kysymys etupäästä: maltillinen -35mm jousilla, tarviiko suuntauksen?
Itse itselleni vastaten:
Hyvä on kulmat tarkistaa ja säätää.
Tänään laskin takapäätä säätötangolla noin sentin. Hyvin toimii. Kun saan keulaan uudet jouset lasken lisää.
Sama kysymys etupäästä: maltillinen -35mm jousilla, tarviiko suuntauksen?
Itse itselleni vastaten:
Hyvä on kulmat tarkistaa ja säätää.
Tänään laskin takapäätä säätötangolla noin sentin. Hyvin toimii. Kun saan keulaan uudet jouset lasken lisää.
Nyt ei mersua
Re: W212 tuning
Suuret kiitokset kertomuksestasi ja kuvistasi. Nämä auttoivat suunnattomasti, kun yritin asentaa peruutuskameraa.K70 kirjoitti:Rekkari-LEDit...ei ihan bolt-on.
Ensin kontin sisäpinnan kahvojen pinnat irti ja alla torxit molemmissa reunoissa. Kuori lähtee kahvan pimeämmältä puolelta taltta väliin ja kevyt vääntö.
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/fac4fbfa65056d84bd52d4e283a422ec.jpg ]
Muovipaneeli on kuvassa näkyvillä vihreillä klipsuilla kiinni. Lähtevät rivakoilla väännöillä kammella välistä. Työkalu näkyy myöhemmässä kuvassa.
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/81f379159f2b725733c72912186e09df.jpg ]
Lamppujen ja kontin sulkunapin piuhat irti...
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/a3acdc60bdef28ec95c23263efe41368.jpg ]
Sen jälkeen kontin kannen kangaspahvi irti. Raakaa työtä, eli klipsien irroitusta. Kuvassa näkyy kaikki klipsit, jotka pitää irrottaa, jonka jälkeen paneeli nousee lasia kohti pois, koska kaksi kynttä, jotka pitävät paneelin "paikallaan"...
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/e979586f4dbc7ed108af5159df29548e.jpg ]
Tässä toinen niistä kynsistä...
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/0e64a3a130a3dd967aa6a83faa0dbd72.jpg ]
Sen jälkeen oli aika ihmetellä. Rekkarilamput pois kuoristaan...iisibiisi.
Kuvassa ylivalottunut oranssi klunssi on yksi alla mainituista klipsuista.
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/127a68764a54a788de3081727e4dea3f.jpg ]
Miten kuoret irti...hmm...kontin sisäpinnoilta näkyi pari muoviklipsua (4kpl niitä on), jotka näkyy kuvassa. Kuvassa myös tuo isompi työkalu, jolla nuo klipsit painoin irti. Sama kalu käytössä alussa alamuovipaneelin irroituksessa.
Huomaa myös, oliskohan peruutuskameran, tms. valmiuden kohta. Siinä pari kynttä, jotka pitää sisäkautta jeesata auki.
Ulkopuolella on muutama kynnen kolo, joista ruuvimeisselillä avittamalla paneeli sitten pomppaa ulos, jollei ole mahdottoman isoa rekkarin taustamuovia. Eli tämä osa on se takakontin kahvan ymparillä oleva musta kromipaneelin levyinen musta paneeli.
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/dfec4ea27459e0e125cc840c52888328.jpg ]
Sen jälkeen kuorien irroitus oli helppo homma. Eli tulevat ulos ulkokautta. Tämä mustan paneelin irroitus ei ole tarpeen, jos vaihtaa pelkät polttimot ledeiksi. Itsellä oli koko paketti, jossa kuoren sisällä on patteristo ledejä, eli oli vaihdettava kuoretkin. Jos vaihtaa vain pelkät polttimot, ei kannata yrittää irrottaa vanhoja kuoria, koska mulla katkesi molemmista kynsi irti.
Tämmöset ne nyt sitten on...kannattiko, arvioinee jokainen itse. Mä tykkään![]()
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/6b3f2bb639235346f4667f064142be5c.jpg ]
Kasaus on pelkkää klipsujen napsuttelua ja itse vielä testasin jokaisen paneelin jälkeen, että valo kulkee kuorien ulkopuolelle asti.
Kiitos ja anteeksi kuvien laatu.
Jos joku kuitenkin pähkäilee samaa operaatiota, niin eiköhän noista näe, mistä kohtaa pitää kammeta mitäkin nappulaa irti.
Käsittääkseni sedanissa samankaltainen operaatio.
Aikaa meni hetki, ehkä vajaa tunti ihmettelyineen, mistä seuraavaksi uskaltaa vääntää ja fikkarin kanssa klipsuja rakosista etsien.
Re: W212 tuning
Eipä kestä.
Onnistuiko kameran asennus helposti, vai jäikö vielä vaiheeseen, kun kirjoitin "yritin"?
Itsekin harkinnut, jos tilaisi jonkun halpiskameran ebaysta ja yrittäisi saada toimimaan. Sen takia kokemukset kiinnostaa.
Onnistuiko kameran asennus helposti, vai jäikö vielä vaiheeseen, kun kirjoitin "yritin"?
Itsekin harkinnut, jos tilaisi jonkun halpiskameran ebaysta ja yrittäisi saada toimimaan. Sen takia kokemukset kiinnostaa.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Asennus jäi vaiheeseen. Ostin ebaysta nimenomaan halpiskameran, kameran joka asennetaan toisen rekisterikilven valaisimen paikalle. Kameran valaisinosuus on tarkoitettu ns. tavallisille polttimoille. Autoni on vuosimallia -12 ja siinä on led-valaisin, joten asennus jäi siihen.K70 kirjoitti:Eipä kestä.
Onnistuiko kameran asennus helposti, vai jäikö vielä vaiheeseen, kun kirjoitin "yritin"?
Itsekin harkinnut, jos tilaisi jonkun halpiskameran ebaysta ja yrittäisi saada toimimaan. Sen takia kokemukset kiinnostaa.
Hommaan tilalle kameran, jonka asennan OEM-kameran paikalle.