Välillä kun kiihyttää kaasupohjassa niin syttyy näyttöön "Battery/Alternator, wisit workshop". Lataa kumminkin eikä pura akkua. Jännite oli 12.5V auto sammuksissa ja 14.2v tyhjäkäynnillä. Nyt viikon (700km) sisällä 4 kertaa syttynyt tuo vikavalo ja aina silloin kun on kiihyttänyt kaasu pohjassa ja nyt viimesimmällä reissulla kärvähti kanssa takavalojen polttimot, liekkö näillä yhteyttä toisiinsa vai pelkkää sattumaa? Ylijännitettä?
Taitaa olla jännitteensäädin mennyt/menossa paskaks vai olenko ihan hakoteillä? Onko helppo vaihtaa?
w203 jännitteensäädin
w203 jännitteensäädin
-s124 300tdt -92
Re: w203 jännitteensäädin
Jospa hihna luistaa tai vapaa kytkin.....valeon säädin oli yli 50e jokuvuosi sitten.
Entäs akku...jospa se menee oikariin täys kiihdytyksessä sisäisten vaurioiden takia.
Entäs akku...jospa se menee oikariin täys kiihdytyksessä sisäisten vaurioiden takia.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w203 jännitteensäädin
no täytyypäs kokkeilla toisen auton akkua pelittääkö sillä. 35e tais olla motonetissä jännitteensäädin että ei sekään kallis kokeilu ois.
-s124 300tdt -92
Re: w203 jännitteensäädin
mikäs oli lopputulos tässä lataushommassa? vanha ketju mut jos aloittaja vielä näkisi tämän. Itsellä samaa vikaa tällä hetkellä..
Re: w203 jännitteensäädin
Toista vuotta viime visiitistä foorumilla jos oikein katsoin. Laita yksityisviesti, varmaan lähtee sähköposti-ilmoitus joka saattaisi lukijan herättää jos jossain vielä virta pihisee.