850W syylarin flekti petti.
850W syylarin flekti petti.
Mistä mahtaisi löytyä suht pikaseen Temikin valmistama 850W flekti.
Osa on CL600 W215 faceliftistä.
Pistoke on nelinapainen.
Sähköt tulee ohjainjännitteen kera pistokkeelle, mutta kun ei vaan toimi.
Ehdituksia muu, kuin veho.
Osa on CL600 W215 faceliftistä.
Pistoke on nelinapainen.
Sähköt tulee ohjainjännitteen kera pistokkeelle, mutta kun ei vaan toimi.
Ehdituksia muu, kuin veho.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: 850W syylarin flekti petti.
Rekistöröitynä merkkinä toi tekee vain myrkkyjä
Eli googlesta en löytänyt mitään eli joko venäläisten sivulta tai epc:tä pitää saada orkkis numero jonka tunget googleen tai ebay.de
Eli googlesta en löytänyt mitään eli joko venäläisten sivulta tai epc:tä pitää saada orkkis numero jonka tunget googleen tai ebay.de
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 850W syylarin flekti petti.
https://www.google.fi/search?q=850W+j%C ... 2&ie=UTF-8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/clie ... 7401/18/18" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.fi/search?q=22050002 ... 2&ie=UTF-8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/229804/12665" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nimark.fi/buy/HELLA_8EW351040091/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei kovin haastavaa etsiä netistä
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/clie ... 7401/18/18" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.fi/search?q=22050002 ... 2&ie=UTF-8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/229804/12665" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nimark.fi/buy/HELLA_8EW351040091/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei kovin haastavaa etsiä netistä
Re: 850W syylarin flekti petti.
Kiitti.
Peijakas. Ei käynyt alvadi mielessä, kun ei oo paljoa aikaisemmin tohon autoon tarjonnut.
Peijakas. Ei käynyt alvadi mielessä, kun ei oo paljoa aikaisemmin tohon autoon tarjonnut.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: 850W syylarin flekti petti.
Ole hyvä. Luulin että olit laittanu vahingos nollan liikaa viestin otsikkoon, mutta on oltava paksut kaapelit jos yli 60A vie virtaa.
Re: 850W syylarin flekti petti.
12 mm2 kaapelia sinne menee 
Sama flekti on W220:sarjan CDI-koneissa ja 600:sessa. Bensa 320:mallissa on erilainen ja 500:sessa on vielä kolmasversio flektistä.
Harmi, kerkesin tuollaisen myydä jo. Alvadilla on nyt tarjouksessa tuotteet (jopa -20%). Näytti flekti tosin olevan vain -10%.
Tälläinen löytyisi, muttei taisa oikein varaosiakaan järkevästi saada:
Sama flekti on W220:sarjan CDI-koneissa ja 600:sessa. Bensa 320:mallissa on erilainen ja 500:sessa on vielä kolmasversio flektistä.
Harmi, kerkesin tuollaisen myydä jo. Alvadilla on nyt tarjouksessa tuotteet (jopa -20%). Näytti flekti tosin olevan vain -10%.
Tälläinen löytyisi, muttei taisa oikein varaosiakaan järkevästi saada:
Re: 850W syylarin flekti petti.
Ei meinannu aluksi uskoa viestiketjun otsikkoa.noroljan kirjoitti:12 mm2 kaapelia sinne menee![]()
Talvella tuo tuskin pyörii ja laturi joku iso vesijäähdytteinen?
Re: 850W syylarin flekti petti.
150/190A vesijäähdytteistä näissä on ollut laturina. Toi 600:sen Flekti lähtee muutenkin päälle vasta jossain 100 asteessa, eli ei käytännössä pyöri juuri koskaan.
Miten tuo ohjausjännite on muuten mitattu, jollain hienolla vehkeellä vai muuten? Yleismittarilla voi PWM-signaalia mitata ihan jännitteellä, mulla on CDI ässässä jumahtanut ohjausjännite 3,63Volttiin ja flekti ei sillä pyöri.
600:sesta mittailin (starin avustamana), 30% nopeudella näytti 1,01V ja 60% 2,05V (tai sitten noi luvut oli toisinpäin, mutta muuttui kuitenkin).
E: niin siellähän on ainakin W220-korissa, myös se pikkuflekti ja kennosto oikean etupyörän edessä. Joka ilmeisesti lähtee päälle aikaisemmin, kun iso? (voin olla väärässäkin, ei ole oikein selvinnyt ton pikkuflektin tarkoitus.)
Miten tuo ohjausjännite on muuten mitattu, jollain hienolla vehkeellä vai muuten? Yleismittarilla voi PWM-signaalia mitata ihan jännitteellä, mulla on CDI ässässä jumahtanut ohjausjännite 3,63Volttiin ja flekti ei sillä pyöri.
600:sesta mittailin (starin avustamana), 30% nopeudella näytti 1,01V ja 60% 2,05V (tai sitten noi luvut oli toisinpäin, mutta muuttui kuitenkin).
E: niin siellähän on ainakin W220-korissa, myös se pikkuflekti ja kennosto oikean etupyörän edessä. Joka ilmeisesti lähtee päälle aikaisemmin, kun iso? (voin olla väärässäkin, ei ole oikein selvinnyt ton pikkuflektin tarkoitus.)
Re: 850W syylarin flekti petti.
Noin hienois autois olettais ilmastoinnin lauhduttimen flektin olevan paineohjattu. Jokaises normaalis kylmäkonees paineen noustes tarpeeksi korkealle tasolle lähtee tuuletin pyörimään lauhduttimelle, eikä pyöritetä kokoajan kuten joissakin viestiketjuis on lukenu mersun ilmastointiin liittyen...
Re: 850W syylarin flekti petti.
Facelift CL600 on vesijäähdytetty tuplarurbo ja ko. malli on alkujaan "lämpimiin" maihin tilatulla paketilla. Tosin ekalla omistajalla on ollut huumorintajua, kun on ruksittanut myös ratin lämmittimen 
Pikkucuuleri on ohjattu "tyhmällä" on lämpöreleellä, joka on samassa paketissa.
Ohjausjännitteen mittasin ihan etuSämistä (sama johto flektin liittimellä).
Alvadi näyttää olevan fiksuin ratkaisu (370€)... Ei tarttee kinastella pidempään.
Kiitos noroljan kuvasta.
Kokeiltiin vastaavaa (ehjempää
) flektiä, mutta sen ohjainlaitteen heikko kuori oli murtunut ja suomen sää tehnyt tehtävänsä.
Tosin olisihan tuo 20min homma kokeilla noita sähköosia.
Nyt tosin painaa juhannus päälle ja pitää kaikki muut kiireet työntää tuonnemmaksi.
Ei ees CL saa huomiota Jussina
Pikkucuuleri on ohjattu "tyhmällä" on lämpöreleellä, joka on samassa paketissa.
Ohjausjännitteen mittasin ihan etuSämistä (sama johto flektin liittimellä).
Alvadi näyttää olevan fiksuin ratkaisu (370€)... Ei tarttee kinastella pidempään.
Kiitos noroljan kuvasta.
Kokeiltiin vastaavaa (ehjempää
Tosin olisihan tuo 20min homma kokeilla noita sähköosia.
Nyt tosin painaa juhannus päälle ja pitää kaikki muut kiireet työntää tuonnemmaksi.
Ei ees CL saa huomiota Jussina
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57



