makemurtaja kirjoitti:Ittelläni on samanlainen MB Saksasta yksityisen tuoma; valkoinen, bensakone 1,8, vm. 1992. Sulla siistimpi.
Pari vinkkiä:
1. laturin hiilet, hae säädin, jossa hiilet mukana, ittelläni maksoi 13 €, varmat kilometrit, mulla jätti välille kun virta loppui.
2. Irroita ilmanputsarin tötsä; kolmella kymppimillin mutterilla ja vaihda uusi ilmansuodatin. Säästät bensan kulutuksessa takaisin.
3. Samalla ota kaksi listaa 12 mm ja 14 mm ja kiristä varovasti suihkut / ruiskusuuttimet, mitä ne nyt olikaan. Mulla vuoti ja luulin, että isompikin vika.
4. Hae uusi virranjakajan kansi ja pyörijä ja mikseipä myös tulpat ja tulpanjohdot. Kuluvia osia, menee alle satanen, huolettomampaa ajoa ja bensaa säästyy.
Tietenkin jos huoltohistoria selvillä niin huoltokohtia putoaa pois.
t: Make
Kiitoksia vinkeistä, autoon vaihdettu äskettäin virranjakajan kansi+pyörijä, pari päivää sit tulpat ja ilmanputsari. Nyt kun auto saatu ajoon, tyhjäkäynti vika ilmennyt siten, että joskus kylmällä koneella lähtee hyvin käyntiin, joskus ei taas. Kuvitellaan tilanne, käyn kaupassa, tulen takaisin, autoa joutuu hieman pidempään starttaamaan ja kun käyntiin lähtee niin jää pariks sekunniks nytkyttämään, ei tee kylläkään tätäkään aina. Tyhjäkäyntikin voi olla todella priima kun moottori lämmin. Vähän sekavaa, vaikea selittää, auto toimii miten haluaa ihan päivästä riippuen.