On päässyt kuskin puolen lukko kulumaan vuosien saatossa, kuvan autollahan on jo ikää jonkin verran eikä nyt tohon waecoonkaan satu olemaan ylimääräisiä euroja..
Niin eli voiko ne lukot vaihtaa keskenään vänkärin puolelta, onko kukaan tutkinut asiaa. (W201)
itselläni auttoi uusi avain.oli ihan sama vika ,hantti toimi hienosti mutta kuskin ei lopulta millään,kun tilasin ihan muusta syystä avaimen niin kuskinkin l.kko toimi virheettömästi,ja muutenkin mersun lukot vaatii aika usein voitelua,
tommy1 kirjoitti:itselläni auttoi uusi avain.oli ihan sama vika ,hantti toimi hienosti mutta kuskin ei lopulta millään,kun tilasin ihan muusta syystä avaimen niin kuskinkin l.kko toimi virheettömästi,ja muutenkin mersun lukot vaatii aika usein voitelua,
Mitä ainetta olet käyttänyt tohon voiteluun? Jossain kuulin jotain grafiitista (lyijykynää)?
Mikkoj kirjoitti:Mitä ainetta olet käyttänyt tohon voiteluun? Jossain kuulin jotain grafiitista (lyijykynää)?
suosittelen aseöljyä.
edit: ja ne lukot kannattaa vaihtaa päikseen, kuitenkin sitä kuskinoven lukkoa käytetään palttiarallaa jonkin verran enemmän kuin vänkärin puolta...
Jos meinaa lukoja vaihtaa keskenään niin kannattaa porata vesireikä sinne lukkorungon alapuolelle koska ovat nyt väärinpäin ja valuma-aukko jää ylös ja silloin myös olettettavsti vesi ja kaikki muut sinne kuulumattomat pöpöt ei pääse pois.
E 200 CDI -07
200 D -89
300 CE -88
200+240 D:t -82
190 D -65
"On päässyt kuskin puolen lukko kulumaan .... eikä nyt tohon waecoonkaan satu olemaan ylimääräisiä euroja.. ",
kirjoitti Mikkoj - ja tuostapa sitten ajattelin että kyse on nimenomaan lukkopatruunasta vaikka lukoksi sanotaan.
Nimittäin jos lukko on hajalla niin siihen ei auta waecokaan...