W221 S420CDI Lang AMG 2007
Tyhjäkäynnillä kone kävi diiselimäisesti mutta ajossa ei sitä kyllä kuullut. Tehoa ja vääntöä riittävästi ja nopeus nousi ihan riittäviin nopeuksiin kaasua painamalla. Pintakaasulla kun mentiin sai kysyä onko tämä auto käynnissä. Mutta kaasua painaessa sai ratista pitää kiinni että nyt mennään. Ja viisari nousi.
Kaikki mahdolliset varusteet löytyi ja lisänä AMG putkisto, vanteet, korisarjaa, sisuta paneelia yms. Hieno oli.
W124 500E 1991
Tyhjäkäynnillä sivistynyt mutta 3400rpm jälkeen peto oli irti ja maisema vaihtui. Olen aina pitänyt W124 korista autoa isona ja korkeana. Koskaan en ole ajanut W124 paitsi nyt. Kun ajoi tuolla niin se tuntui niin pieneltä mutta painavalta. Ohjaus oli hyvä ja tarkka ja tosiaan auto tuntui painavalta ja jämäkältä. Auto oli myös matala ja pullistukset oli mahtavat. Laatikko vaihtoi hienosti ja kone antoi sille käskyjä pedaalin asennon mukaan. Sivistyneesti ajaessa kukaan ei varmaan autoon käännä huomiotaan. Luulevat taksi lankuksi, mutta kun pedaalia painaa niin äänet varmaan ovat makeat. Ne jäi kuuntelematta. Vaikka ikkunat ja kattoluukku auki ajettiin.
Tehokkaimmat sarjavalmisteiset autot joilla olen ajanut ja parhaimmat

Näistä tehoista on hyvä jatkaa...
Sanotaanko näin että näitten autojen jälkeen kuume taisi nousta suuremmaksi.