Olikos niin että tälle ohjainkortille (katso liite) kannatti tehdä jotain ennen kiinni laittoa? Oletteko valaneet sen täyteen epoksia, betonia? Oletteko panneet punaista hyvää tiivisteen molemmille puolille? Tukeneet konkat kestämään värinää paremmin? Suojalakatultahan tuo kortti näyttää...
Muistan kuulleeni että 211 mersun alkup. eebaston ohjainkortti hajuaa....
Yksi kysymys ennen webaston kiinni laittoa (s211)
-
- Vakiokalustoa
Yksi kysymys ennen webaston kiinni laittoa (s211)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Re: Yksi kysymys ennen webaston kiinni laittoa (s211)
Itse laitoin uuteen korttiin kannenpuoleiseen uraan mustan silikoonin.
Aika usein rikkoontumisen aiheuttaa vesi. Mulla oli vikoja niin paljon ettei saanut kaikkia korjattua. Selviä näkyviä vikoja ei ollut.
Aika usein rikkoontumisen aiheuttaa vesi. Mulla oli vikoja niin paljon ettei saanut kaikkia korjattua. Selviä näkyviä vikoja ei ollut.
-
- Vakiokalustoa
Sinulla siis pysyi vesi poissa tuolta? Oliko konkat kunnolla kiinni? Omaan silmään nuo konkat näyttää aika raskailta ja värinäherkiltä, toki ne on täätty silikonilla valmiiksi toisiinsa kiinni, mutta ehkä niitä vois vielä tukea lisää. Varmaan tuota ohjainkorttia saa kuiteski takuuseen sit jos hajuaa?Maucca kirjoitti:Itse laitoin uuteen korttiin kannenpuoleiseen uraan mustan silikoonin.
Entinen S211.222 Om642 + 722.9, nykyinen S211.254 + 722.9
Mulla ainakin kannessa kumitiiviste. Webasto tosin alkuperäinen.