w163 käynti onhelmat
w163 käynti onhelmat
Moi
Elikkäs mulla on tuommoinen ml320 bensa. vm 2000.
Se alkoi pätkimään ja ei ottanut kierroksia(tultiin just pitemmältä ajelulta ja auto toimi normaalisti) nyt hyvä kun pysyy käynnissä ollut vähän samainlaista vikaa aikasemminkin mutta mennyt ohi itekseen noin päivässä.
Nyt kun painaa kaasua niin ei ota kierroksia (alkaa vaan röpötttään) mutta kun ottaa jalan pois polkimelta niin kierrokset nousee noin 500:dellä sadalla. Puolia olen testaillu ja toimii nyt alkaa mun ymmärrys loppumaan mut jos jollain olis kertoa mistä päin lähtis vikaa etsimään niin olis aikas paljon apua
Kiitos jo etukäteen
Niin ja stariin en ole päässy kyseisestä syystä
Elikkäs mulla on tuommoinen ml320 bensa. vm 2000.
Se alkoi pätkimään ja ei ottanut kierroksia(tultiin just pitemmältä ajelulta ja auto toimi normaalisti) nyt hyvä kun pysyy käynnissä ollut vähän samainlaista vikaa aikasemminkin mutta mennyt ohi itekseen noin päivässä.
Nyt kun painaa kaasua niin ei ota kierroksia (alkaa vaan röpötttään) mutta kun ottaa jalan pois polkimelta niin kierrokset nousee noin 500:dellä sadalla. Puolia olen testaillu ja toimii nyt alkaa mun ymmärrys loppumaan mut jos jollain olis kertoa mistä päin lähtis vikaa etsimään niin olis aikas paljon apua
Kiitos jo etukäteen
Niin ja stariin en ole päässy kyseisestä syystä
Re: w163 käynti onhelmat
Onko siinä tuon kuvan mukainen imusarja, tai kuitenkin sellainen, jossa jokin alipainekello ohjaa imusarjan läppiä?
Toimiiko tuo läppäsysteemi ja onko siellä kaikki vivut kiinni?
Jos tuo järjestelmä ei ole tuttu, sen tarkoitus on vaihdella imusarjan virtausnopeuksia kierrosten mukaan. Jos ne läpät heiluu siellä miten sattuu, eihän se kunnolla käy. Noita paukkuu vanhemmista autoista merkistä riippumatta näköjään kiihtyvällä tahdilla

Mutta nythän en edes tiedä, onko siellä tuollainen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
77 C-kadett, 79 carina, 75 corolla, 82 corolla, 61 morris minor traveller, 78 leyland mini, 67 renault R10, 89 esco, 92 fiasko, 91 sunny, 84 polo, 84 cherry, 95 softail, 83 xs650, Volvo 242, 245, 81 mazda 626, 88 colt, 92 MB w201.
Moi
Joo näyttää aikas lailla samalta ja tänään autoa tutkiessani niin tosiaan huomasin että tuosta alipainekellosta tuleva akseli ei ole missään kiinni
Joo näyttää aikas lailla samalta ja tänään autoa tutkiessani niin tosiaan huomasin että tuosta alipainekellosta tuleva akseli ei ole missään kiinni
Nyt tos autoa purkaillessani niin katoin ton alipaine säätimen ja se olikin kiinni eilen vaan en huomannu sitä
Purkailin autoo vähän lisää ja huomasin et toisio ilmapumppu on jumissa ( kyseessä siis jenkki versio autosta) voisiko vika johtua siitä ?
Vika löytyi viallisesta bensapumpusta oli parhaat päivänsä nähny nyt uusi pumppu ja suodatin ja kaikki toimii

Saako tuosta kamppeesta muuten mitään ulos OBD scannerilla?
77 C-kadett, 79 carina, 75 corolla, 82 corolla, 61 morris minor traveller, 78 leyland mini, 67 renault R10, 89 esco, 92 fiasko, 91 sunny, 84 polo, 84 cherry, 95 softail, 83 xs650, Volvo 242, 245, 81 mazda 626, 88 colt, 92 MB w201.
Eipä siitä oikein mitään nää muullakun starilla
Paitsi jos on ihan itun kova jätkä. Mä en vielä ole 

Juu niin enkä oo muuten minäkään 

Vikakoodeja voi saada ulos muullakin, kun starilla. Ainoa vaan, että ei niistä tule kuin vihaiseksi, kun on sinnepäin ja ainakin siinä vaiheessa, kun rupeaa olemaan tarvetta testailla ja saada ohjeita rakenneosien mittauksiin/toimintaan, niin ei niillä pilipali testerin vikakoodeilla ole mitään virkaa enään. Vikakoodit kun on vain alku, harvoin niillä kukaan vielä selvyyttä saa ongelmaan.
Hienoa, että tämä ketjun auto toimii ja raportoitiin tännekkin selvinnyt ongelma!
Hienoa, että tämä ketjun auto toimii ja raportoitiin tännekkin selvinnyt ongelma!
Juu mullakin oli semmoinen pilipali lukia ja mitään vikakoodeja ei saanuu pois niin palautin moisen roskan sinne mistä ostinkin 

Voi kun olis sellanen erittäin yleispätevä polttoainejärjestelmän painemittari tänne kuusen alle