609D vaihteisto- ja peräöljyjen vaihto + korjausopas?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Ennoj
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

609D vaihteisto- ja peräöljyjen vaihto + korjausopas?

Viesti Kirjoittaja Ennoj »

Tähän 609:iin kun ei ole löytynyt korjausopasta mistään, eikä täällä ole tullut vastaan ohjeita, niin kysyn nyt että osaako joku selittää miten itse vaihdetaan vaihteistoöljyt ja peräöljyt tähän vehkeeseen? Onko kuvia missään? Youtubesta ei löydy mitään, kenties auton iän/harvinaisuuden takia.

Ja korjausoppaasta, onko kukaan löytänyt tähän malliin mitään suomen- tai englannin (tai jonkun muun??) kielistä korjausopasta? Onko 410 tms. oppaasta merkittävää hyötyä? Sellaistakaan ei tosin vielä ole vastaan tullut mutta autona yleisempi. Startekin sivuilla oppaita löytyy vasta 1994 lähtien, ja tämä ei ole sprintteri vaan vm. 1991...

Olen aika aloittelija autonkorjaushommissa, mutta mielummin opin itse tekemään kuin ohennan muutenkin turhan olematonta rahapussia korjaamolla.
gaz169
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: 609D vaihteisto- ja peräöljyjen vaihto + korjausopas?

Viesti Kirjoittaja gaz169 »

pohjaropusta öljyt pihalle , laatikossa samannäkönen roppu kyljessä olikohan vänkärin puolella, oljyn pinta siinä ropun korkeudella eli hankala laittaa liikaa. Perän täyttöroppu on siinä takapuolella. Nää peräöljyt kannattaa vaihtaa ahkeraan ku öljytilavuus on niin onneton niin kuin koko peräkin.
w115,w123, 609d. lp913.w163. BJ,RJ. 2cv.GS. Dax ,Tula,XT, Dnepr x2, GSA bmw.
Vastaa Viestiin