Ajatuksia C 36:sta?
Ajatuksia C 36:sta?
Tässä peräänkuulutan immeisiä, joilla kokemuksia/palautetta C 36:sta vm.95-97; tunteeko kuski sen 280hp:ta ja minkälainen toi C on ajaa noin muuten?
Onko jollain heittää vielä faktaa suoritusarvoista ja kulutuksesta?
t. Juhana
Onko jollain heittää vielä faktaa suoritusarvoista ja kulutuksesta?
t. Juhana
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
C36
Kyllä sen tehon tuntee, pieni hipaisu kaasupoljinta ja niskat pysyy sopivasti tuessa kiinni
Vielä paremmin tehon tuntee kun painasee poljinta moottoritienopeuksissa kickdownille asti.
Mikään taloudellinen ihme tuollainen kone ei luonnollisestikkaan ole ajaa, mutta rauhallisella ajolla pystyy varmasti ajelemaan ihan kohtuullisella kulutuksella.
-Mikko-

Mikään taloudellinen ihme tuollainen kone ei luonnollisestikkaan ole ajaa, mutta rauhallisella ajolla pystyy varmasti ajelemaan ihan kohtuullisella kulutuksella.
-Mikko-
-MB SLK-
Kiitos näistä, tsekkaan googlet!
Vieläpä verotusarvosta mietintöjä, joku täällä forumilla heitti että karhu veis keskimäärin 15 tuhatta vm.95-96 C 36:sta, jättäiskö tollaisesta päätöksestä kukaan valittamatta...
t. Juhana
Vieläpä verotusarvosta mietintöjä, joku täällä forumilla heitti että karhu veis keskimäärin 15 tuhatta vm.95-96 C 36:sta, jättäiskö tollaisesta päätöksestä kukaan valittamatta...

t. Juhana
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Positiivinen yllätys oli tuo C36.
Omistaja kehui, että pääsee jopa 9L/100km, siinä suuri etu tuon voimanpesän suhteen. Ei latki niinkuin kasit, ja kyllä se kivasti kulkee. Muutenkin jäsy peli oli koeajamani yksilö, saksan tuonti. Ei natissu kautta vedelly, ja oli hiljaisin C millä olen ajanut/kyytissä istunut.
0-100 muistaakseni 6.2 tai 6.4, 280hv, huiput 250 rajoitettu.
Todella herkkä moottori, heti lähdössä ja innokas kiertämään, tukeva alusta ja totella ketterä. Hyvä räppäilyauto. Paljon CLK:n kaltainen.
Omistaja kehui, että pääsee jopa 9L/100km, siinä suuri etu tuon voimanpesän suhteen. Ei latki niinkuin kasit, ja kyllä se kivasti kulkee. Muutenkin jäsy peli oli koeajamani yksilö, saksan tuonti. Ei natissu kautta vedelly, ja oli hiljaisin C millä olen ajanut/kyytissä istunut.
0-100 muistaakseni 6.2 tai 6.4, 280hv, huiput 250 rajoitettu.
Todella herkkä moottori, heti lähdössä ja innokas kiertämään, tukeva alusta ja totella ketterä. Hyvä räppäilyauto. Paljon CLK:n kaltainen.
124.023
Toihan kuullostaa hyvältä, ei siis käytössä kauheesti laihentais kukkaroa mitä tällä hetkellä 24-tappisella..
Joku oli joskus moittinu ton vm. C:n sisätiloja ahtaan puoleisiks, tila-autot erikseen mutta ei kai siellä W124:n jälkeen tulis ahtaan paikan kammoa..(?)
Vaan on noi 250:iin säädetyt rajoittimet vääryys...
t. J
Joku oli joskus moittinu ton vm. C:n sisätiloja ahtaan puoleisiks, tila-autot erikseen mutta ei kai siellä W124:n jälkeen tulis ahtaan paikan kammoa..(?)
Vaan on noi 250:iin säädetyt rajoittimet vääryys...

t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ei varsinaista ahtaanpaikan kammoa. Sivusuunnassa ei niin paljon tilaa kuin w 124 mutta oli malli kuin malli mersulla, niin kuskille ja vänkärille on aina tilaa. Takatilat on C-sedanissa mielestäni vähintäänkin kohtuulliset, eräs autokauppias sanoi kerran että C:ssä isommat takatilat kuin vitos-bemmussa.
Ja jos sinulla coupe on ennen ollut, niin onhan C36 sentään neli-ovinen.
Suosittelen, tehon tuntee!
Ja jos sinulla coupe on ennen ollut, niin onhan C36 sentään neli-ovinen.
Suosittelen, tehon tuntee!
124.023
Onhan tuolla myydään mersuja osiossa 1 kpl myynnissä, jossa rajoitin ohitettu ja huippuja 280 km/h, jos 2 ja puol markkaa ei piisaaJuhana kirjoitti:Vaan on noi 250:iin säädetyt rajoittimet vääryys...![]()


http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=11011
- Avantgarde
- Mersumies
- Viestit: 814
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Tässä toteutuneita verotusarvoja www.ottoauto.de :stä:Vieläpä verotusarvosta mietintöjä, joku täällä forumilla heitti että karhu veis keskimäärin 15 tuhatta vm.95-96 C 36:sta, jättäiskö tollaisesta päätöksestä kukaan valittamatta...
malli kone ensirek tkm pyynti
hinta verotus-
arvo verot yht päätös %
4D C 36 AMG AUT bensa 199607 133 30655 28372.00 10038.00 200401 29
4D SEDAN C 36 AMG AUTOMATIC bensa 199412 0 26368 24300.00 8597.34 200309 29
C 36 AMG bensa 199510 108 26579 24500.00 8668.10 200407 29
C 36 AMG 206 KW bensa 199504 98 31632 29300.00 10366.30 200405 29
C 36 AMG 4D bensa 199506 0 34158 31700.00 11215.50 200309 29
C 36 AMG 4D SEDAN bensa 199407 203 21289 19475.00 6890.25 200403 29
C 36 AMG-AUTOMATIC (206kW) bensa 199408 0 29463 27240.00 9637.51 200307 29
Eli alle kympin "reilusti" näyttäisi menevän, ainakin ensi keväänä ...
Aika tujut ovat Suomen valtion verotoiveet tuollaisesta 1995-mallisesta autosta. Kun toisaalla koko hankintahinta on matalampi. Vaikka tuossa rajusti verotetussa 95 -mallisessa onkin aika sopiva mittarilukema... ...mutta silti!Avantgarde kirjoitti:...C 36 AMG 206 KW bensa 199504 98 31632 29300.00 10366.30 200405 29...
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Kaverilla oli noin 3v sitten tuollainen C 36 -96, ruotsista ostettu. Käytiin sillä muistaakseni kesällä -02 Italiassa katsomassa formuloita. Hyvin toimi ja mittarivauhtia kelasi saksassa 275km/h. Itse tykkäsin kovasti autosta. Kulutti Saksan reissulla keskimäärin 12l/100km ja aika vauhdikkaassa matka-ajossa. Kyseisessä yksilössä oli kyllä ilmastointivikaa ja abs/luistonestovikoja.
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
c36
itsellä oli vielä vähän aikaa sitte kauheet paineet saada tollanen...
hieno auto. mut toisaalta tuo teho ero ja suorituskyky ei oo paljo suurempi ku tossa 2.3-16:ssa...ainakaan numeroiden mukaan. n.puoli sek 0-100 ja kymppi huippuja lisää...hintaero vanha satku
hieno auto. mut toisaalta tuo teho ero ja suorituskyky ei oo paljo suurempi ku tossa 2.3-16:ssa...ainakaan numeroiden mukaan. n.puoli sek 0-100 ja kymppi huippuja lisää...hintaero vanha satku

power is nothing without control...
Re: c36
Niin, mittaustulokset kertovat toista kuin tehtaan ilmoitukset.. Kyllä se C36 selkeästi nopeampi on kuin 2.3-16. Ja huippuja C:llä täydet 250km/h, 2.3-16 225km/hpeteracing kirjoitti:itsellä oli vielä vähän aikaa sitte kauheet paineet saada tollanen...
hieno auto. mut toisaalta tuo teho ero ja suorituskyky ei oo paljo suurempi ku tossa 2.3-16:ssa...ainakaan numeroiden mukaan. n.puoli sek 0-100 ja kymppi huippuja lisää...hintaero vanha satku
1987 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 0-100km/h=7.8s 0-400m=16.2s
1997 Mercedes-Benz C36 0-100km/h= 5.9 0-400m=14.4s
Lähde
Toinen lähde
OT. Mielenkiintoista muuten tuo mercedeksen kiihtyvyys ilmoitus politiikka. Katsokaapa mercefreakenista valmistajan ilmoittamia aikoja, ja sitten näitä mitattuja.. 1-2 sekunttia nopeammin tapaavat autot kiihtyä, mitä tehdas lupaa. Hyvä niin. Muilla merkeillä näkyy olevan melkeimpä toisinpäin..
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
mitattua...
viime kesänä kellotinton oman 2.3-16:sen...
0-100 6,8
0-400m 15,1 auto on vakio 310 tuhatta ajettu....hopeeta tuli mut ei hävettäny hävitä isolohko dartille. päänahkoja tuli mm. type-R civic ja accord,bmw 325 e36 coupe,golf gti, kadett gsi, t4 volvo, mb 300 ce jne....
huippunopus ois kans tutkattu mut perä räjähti viimesessä lähössä...mittariin kelaa ainaki 245
0-100 6,8
0-400m 15,1 auto on vakio 310 tuhatta ajettu....hopeeta tuli mut ei hävettäny hävitä isolohko dartille. päänahkoja tuli mm. type-R civic ja accord,bmw 325 e36 coupe,golf gti, kadett gsi, t4 volvo, mb 300 ce jne....

huippunopus ois kans tutkattu mut perä räjähti viimesessä lähössä...mittariin kelaa ainaki 245
power is nothing without control...