124 230 bensa virranjakajasta
124 230 bensa virranjakajasta
Pitäis vaihtaa kansi, pyörijä ja varmaan tulpatkin. Kattelin Motonetistä ja KLstä palikoita, hintaeroja on. Tässä lotiskossa on KATti. Onkohan oikeasti väliä sillä ostaako "normaalit" palikat vai erityisesti KAT-versioon tarkoitetut?
ei se satu
Re: 124 230 bensa virranjakajasta
Katillinen on sisältä tyhjä...katiton niin siellä on hall anturi..ainakin mitä itsellä tullut vastaan..kansia on 3 erilaista ja kiinnitystäkin..samoin pyörijää ainakin 2 erilaista...akseli paksuus eri.
Mutta summarum...eli kiinnikeet joko..ruuvi,klipsi tai koukku...pyörijä 10mm ja toista ei tietoa akselille...muuta eroa ei pitäisi olla.
Voi olla että joku toinen toimittaja ,liike ei erottele tollasta vai olisiko mielessä että ökymalli ja ostaja maksaa öky lisää
Mutta summarum...eli kiinnikeet joko..ruuvi,klipsi tai koukku...pyörijä 10mm ja toista ei tietoa akselille...muuta eroa ei pitäisi olla.
Voi olla että joku toinen toimittaja ,liike ei erottele tollasta vai olisiko mielessä että ökymalli ja ostaja maksaa öky lisää

-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 124 230 bensa virranjakajasta
Kiitokset tiedoista. Motonet-reissulla otin tarvikekannen ja pyörijän. Myyjän hyväkäs näköjään laitto mulle jotkut Super4-tulpat mukaan, ikinä ollu tollasia spessutulppia...Enivei, tuntuvat toimivan, kun muija lähti pihasta kohti poniseikkailujaan. 

ei se satu
Re: 124 230 bensa virranjakajasta
Sitten kun tuntuu pätkivän tai nykivän vaihda bosch pyörijä huonon tilalle.
W213 220d +W242 electric drive
Re: 124 230 bensa virranjakajasta
Kuinka usein porukat täällä vaihtelee vj-kantta (Bosch), pyörijää, tulppia ja johtoja?
W124 300 E -87 Aut.
Re: 124 230 bensa virranjakajasta
Nelos koneiseen jos vaihtaa sen 60-80tkm välein mutta kuutos koneiseen taitaa joutua jopa joka vuosi ...se kun on vähän sen heikko lenkki .
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Mersumies
- Viestit: 2563
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: 124 230 bensa virranjakajasta
[
quote="acparma"]Kuinka usein porukat täällä vaihtelee vj-kantta (Bosch), pyörijää, tulppia ja johtoja?[/quote]
Yleensä nuo tulee vaihdettua vuosihuollon yhdessä, eli noin 20,000km välein paitsi sytty kaapelit. Turhaa tai ei, eipä ole sitten ollut mitään häiriöitäkään riesana. Kokemuksesta vielä ja ainoastaan Boschilaisiin osiin! Mutta kukin tyylillään....
quote="acparma"]Kuinka usein porukat täällä vaihtelee vj-kantta (Bosch), pyörijää, tulppia ja johtoja?[/quote]
Yleensä nuo tulee vaihdettua vuosihuollon yhdessä, eli noin 20,000km välein paitsi sytty kaapelit. Turhaa tai ei, eipä ole sitten ollut mitään häiriöitäkään riesana. Kokemuksesta vielä ja ainoastaan Boschilaisiin osiin! Mutta kukin tyylillään....
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Re: 124 230 bensa virranjakajasta
Kiitoksia vastauksista.
Itse olen ajanut 2 vuotta ja n. 15 000km samoilla sytkäosilla ja nyt on tullut pieniä käynnistymis vaikeuksia lämpöisellä koneella varsinkin kuumana kesäpäivänä. Startatessa käynnistyy kyllä heti mutta aluksi vain muutamalla pytyllä rykimällä ja voi sammua tai lähteä käyntiin. Toisella starttauksella lähtee heti käymään aina kaikilla pytyillä. Ajossa ja tyhjäkäynnillä ei kyllä huomaa mitään normaalista poikkeavaa.
Voisiko tämä johtua pari vuotta vanhoista sytkäosista?
Itse olen ajanut 2 vuotta ja n. 15 000km samoilla sytkäosilla ja nyt on tullut pieniä käynnistymis vaikeuksia lämpöisellä koneella varsinkin kuumana kesäpäivänä. Startatessa käynnistyy kyllä heti mutta aluksi vain muutamalla pytyllä rykimällä ja voi sammua tai lähteä käyntiin. Toisella starttauksella lähtee heti käymään aina kaikilla pytyillä. Ajossa ja tyhjäkäynnillä ei kyllä huomaa mitään normaalista poikkeavaa.
Voisiko tämä johtua pari vuotta vanhoista sytkäosista?
W124 300 E -87 Aut.