Farmari pakettiautoksi ?
Farmari pakettiautoksi ?
Onko pakettiautoksi muuttamiseen tullut jotain uusia pykäliä ?
Jotain lisäpenkkien mahdollisuudesta kuulin juttua.
Liekkö esson vai teebeen juttuja vai ihan oikeaa asiaa.
Jotain lisäpenkkien mahdollisuudesta kuulin juttua.
Liekkö esson vai teebeen juttuja vai ihan oikeaa asiaa.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: Farmari pakettiautoksi ?
Ei välttämäti ole baarinjuttuja
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 6&t=167847" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/7385122" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 6&t=167847" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/7385122" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Farmari pakettiautoksi ?
eiköhän tämä ole joskus muinoin rekisteröity plus paikoille.mun tiedossa ei ole löysää tälle laille..jos joku tietää paremmin ni olen kyllä itsekkin kiinnostunut asiasta,mut epäilen vahvasti lisäpaikkojen saantimahdollisuutta näihin enää..
W163 400 cdi
Re: Farmari pakettiautoksi ?
ei varmaan onnistu enää saada 2+3 paikkaseks ? ittellä on tällähetkellä s124 300tdt 2paikkasena pakuna ja kiinnostaas kyllä saaha tuo takapenkkikin käyttöhön. muttei taida onnistua ja on katsastettu pakuksi tämän vuoden katsastuksessa.
Pallosalama 2.8T
V*tunVito 110cdi
V*tunVito 110cdi
Re: Farmari pakettiautoksi ?
2+3 paikkanen "paku" rekisteröidään nykyään "monikäyttöautoksi", jossa on sama "dieselvero", kun henkilöautossa. Eli sen suhteen ei ainakaan kannata muutosta tehdä. Vakuutukset taitaa mennä pakettiauton mukaan, mutta en ole keksinyt miksi auton tuollaiseksi rekisteröisi. Ei kait sillä saa ajaakkaan, kun 100 km/h sen jälkeen.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: Farmari pakettiautoksi ?
OK.noroljan kirjoitti:2+3 paikkanen "paku" rekisteröidään nykyään "monikäyttöautoksi", jossa on sama "dieselvero", kun henkilöautossa. Eli sen suhteen ei ainakaan kannata muutosta tehdä. Vakuutukset taitaa mennä pakettiauton mukaan, mutta en ole keksinyt miksi auton tuollaiseksi rekisteröisi. Ei kait sillä saa ajaakkaan, kun 100 km/h sen jälkeen.
Mut on niiden vakuutusmaksuissa kyllä valtava ero..siis hlö ajokin ja pakun välillä.mul oli ML liki tonnin vuos henkilöautona,ny jotai +-300...enpä ajatellu sillon tuota monikäyttistä..
En kyl oikeesti takapenkkii tarvii vuositasolla kun ehkä kerran kaksi.se sai iloisesti kyytiä heti ku auton laitoin.
en turhempaa kulua keksi ku maksaa siit oikeesti maltaita et kuskaa tyhjää takapenkkii matkas.. no huh huh...en keksi edes vertausta moiselle rahan hukkaamiselle..infrastruktuurihan se tieten ja kreikka ym muut avustuskohteet ja onhan se tietty toi oman maan oma velkaki joka vain kasvaa kasvamistaan jne jne..mistään näist en pääse edes päättämää ,ni en myöskään vapaaehtoisesti suomen valtiolle mitään maksakkaan.maksan jo ihan kystä kyllä,niinkuin olen ikäni tehny.hullua suomalaista takapenkkitaiteella rahastusta sanon minä..
Viimeksi muokannut G280E, Ke 19.08.2015 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 400 cdi
Re: Farmari pakettiautoksi ?
Dealer muistaakseni joskus kirjotteli, että riippuu autosta, vakuutusmaksut saattaa noustakkin. Itsellä kyllä laski kanssa, kun S210:n rekisteröin 2-paikkaiseksi pakuksi.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: Farmari pakettiautoksi ?
En mä usko et jos kakspaikkaseksi pakuksi rekkaa ni maksut vois nousta???voisko olla sit just noi monikäyttikset et joissain niis tapauksis vois nousta..ei tietoo,mut 211:nkin rekkasin pakuksi ja putos maksut hurjasti..210 samoin ja kuten (huom!)"S"124:kin(2kpl) sit W123TD olikin sitä hyvää pluspaikkaista aikaaNäit on ollu bensaa sedanii monenlaisil tekniikoil,mut vain kaksi oli pakuja..GEE:n myös rekkasin,mut huolto autoksi ja pakun menoille..115 farkut on nii harvinaisii ettei hakeutunu koskaan meitsin hangaariin,mut niit sedaneit sit oliki jokune kpl,yks lepakkoki ollu aikoinaa,muttei pakunanoroljan kirjoitti:Dealer muistaakseni joskus kirjotteli, että riippuu autosta, vakuutusmaksut saattaa noustakkin. Itsellä kyllä laski kanssa, kun S210:n rekisteröin 2-paikkaiseksi pakuksi.
W163 400 cdi
Re: Farmari pakettiautoksi ?
W124 4matikin jos rekaa pakuksi ni liikennevakuutus on kalliimpi ainakin pohjolassa. Ei paljon mutta on kuitenkin. Se meinaan putosi kun rekasin sen takas henkilöautoksi.
Re: Farmari pakettiautoksi ?
ahaa..mihinköhän tuo perustuu,ei ainakaan nelivetoon,kun mullakin on?Jari Ke kirjoitti:W124 4matikin jos rekaa pakuksi ni liikennevakuutus on kalliimpi ainakin pohjolassa. Ei paljon mutta on kuitenkin. Se meinaan putosi kun rekasin sen takas henkilöautoksi.
W163 400 cdi
Re: Farmari pakettiautoksi ?
W211 kun rekisteröi pakuksi niin vakuutusmaksut nousee ainakin if:ssä.
S212 E220 -11
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin
Re: Farmari pakettiautoksi ?
Riippuu autosta ja yhtiöstä. S124 pakussa liikennevakuutus ilman bonuksia 300-350 euroa, vastaavalla henkilöautolle 550-600 euroa.
wiimax.fi
Re: Farmari pakettiautoksi ?
Taitaa olla sitten jopa paikkakuntakohtaisia eroja yhtiöissä,ku mulla oli 211 ja vak.yht. if. maksut meni aika lähelle dealerin esimerkkiä.dansku kirjoitti:W211 kun rekisteröi pakuksi niin vakuutusmaksut nousee ainakin if:ssä.
olikos sulla 4-Matic?
W163 400 cdi
Re: Farmari pakettiautoksi ?
Ei. Ihan normi s211 220cdi. Kun edellinen autoni oli w124 TDT niin sama juttu vakuutukset olisivat nouseet. En tehnyt siitä tosin pakua. W211 perusmaksu nousi n. 70€ vuosi mutta 75 bonuksella sillä ei ollut minulle ratkaisevaa merkitystä.
S212 E220 -11
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin