m103 muutos re85 polttoaineelle

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
6666666p
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 83
Liittynyt: Ke 29.01.2014 21:30

m103 muutos re85 polttoaineelle

Viesti Kirjoittaja 6666666p »

Onko kukaan muutellut vanhempia mersuja tuolle re85 aineelle.mitä säätöjä joutuu tekemään.jossais tuon 124 ce m103 -91 muutettua niin olisi halvempi ajella.
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: m103 muutos re85 polttoaineelle

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Noo,jollain keinon lisää soppaa,about 30% eikös siinä ruiskussa jonkinlainen säätö ole, sytty ennakkoa saa nostaa muutaman asteen. Ajan kanssa kovettaa myös kaikki orkkis polttoaine linjat(kumiletkut ).Kulutus vaan tuppaa nousemaan sen verran että ei juuri säästä..kokeiltu monesti... Kun ynnää kaikki muutos hommat yms.mitä joutuu rassaamaan niin vähä niin ja näin.. Mutta jos mielenkiintoa piisaa, niin muuta se kaasulle.
Kuisma_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 484
Liittynyt: Ti 21.06.2011 01:52
Paikkakunta: Joensuu

Re: m103 muutos re85 polttoaineelle

Viesti Kirjoittaja Kuisma_ »

Oma m102 tenava tuli muutettua viinalle pari vuotta sitten, yhden kesän sillä ajelin työmatkat. Ehasta säätelin seoksia rikkammalle, ja myöskin sytkä eri asentoon. Muuten toimi hienosti mutta kylmäkäynnistys viileemillä ja kosteilla keleillä huono. Vielä kun olisi rakennellut kylmäkäynnistys suuttimelle pakko ohjauksen niin olisi ollut kaikinpuolin toimiva paketti :)
W201 250D
W202 250D
Avatar
Sharedoc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1119
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu

Re: m103 muutos re85 polttoaineelle

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

M103 on helppo muuttaa re85-polttoaineelle. Tarvii vaan vetää 47kohm potikka ilmanputsarin putkessa olevan lämpöanturin kanssa sarjaan. Potikka kannattaa vetää johdolla kabiinin puolelle. Potikasta voi säätää seosta sopivaksi.
Vastaa Viestiin