Trolleja löytyy joka lähtöön...Havis kirjoitti:Mihin käyttöön tuollainen kikotin on tehty? Viedään trailerilla näyttelystä toiseen? Ajaahan tuolla ei voi kun ei ole tielaillinen ja lisäksi tuolla alustakombolla hengenvaarallinen varsinkin muille tiellä liikkujille (renkaat irtoo vanteelta heti kävelynopeutta nopeammin kaarrettaessa).
Mitä väliä hienolla työnlaadulla kun konsepti on käsittämätöntä tyylisuuntaa...
No, makuja löytyy joka lähtöön.
W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Komia kampe kun alustaa nostaa ~3-5cm
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Siitä on paha lähteä tekemään parempaa. Onhan se harmillista, ettei tälläiset helmet pääse oikeuksiinsa täällä, onneksi nps:llä aivan eri meininki 

Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Kyllä kai valtavirrasta poikkeavienkin kommenttien ja mielipiteiden kertominen on sallittua? Ei se heti trolliksi tee. Kieltämättä Havis kirjoitti viestinsä vähän provosoivaan sävyyn, mutta että hän ei saisi ollenkaan kertoa omaa mielipidettään? Ei internetissä kannata mieltään pahoittaa mistään. Hieno auto mik_ko:lla, vaikka minunkin mielestä on jo liian matalajuu-zo kirjoitti:Trolleja löytyy joka lähtöön...Havis kirjoitti:Mihin käyttöön tuollainen kikotin on tehty? Viedään trailerilla näyttelystä toiseen? Ajaahan tuolla ei voi kun ei ole tielaillinen ja lisäksi tuolla alustakombolla hengenvaarallinen varsinkin muille tiellä liikkujille (renkaat irtoo vanteelta heti kävelynopeutta nopeammin kaarrettaessa).
Mitä väliä hienolla työnlaadulla kun konsepti on käsittämätöntä tyylisuuntaa...
No, makuja löytyy joka lähtöön.

E350CDI&A180CDI
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Niin, en minä ainakaan pääsisi tuolla ajamaan edes kaupungissa. Tai ei ainakaan hermot kestäisi sitä että 50m välein pohja osuu maahan. Auto on kyllä hieno, ja tuo moottoritilan maalaus onnistunut, ja tuo sähköjohtojen piilotus myös 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
pussijouset ja kasireikäset ois mun valinta
ajettavissa ja hienompi 


Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Katos katos, saman kylän miehiä. Huomattu on liikenteessä tämä mese. Otetaanhan porinat jos satutaan samoille kulmille.
Nooh itsellä tämä oma kiesi on pysynyt kohtalaisen alkuperäisenä....


Nooh itsellä tämä oma kiesi on pysynyt kohtalaisen alkuperäisenä....


Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Pakko tähä välii kysyä että mistä tuota kumilistaa saa ostettua millä sheivasit kilven paikan?
S124 300TDT OM603
W124 2.0 M111
W164 320 Cdi
Diesel on puhtaampi.
M-B Osa Oy
W124 2.0 M111
W164 320 Cdi
Diesel on puhtaampi.
M-B Osa Oy
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Takapuskurista saa siihen yhtenäisen kumin 

Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Mikää rölli ku lainkuuliainen ja muidenkin tielläliikkuvien henkeä arvostava insinöörijuu-zo kirjoitti:...Trolleja löytyy joka lähtöön...

Kenen vakuutus korvaa jos/kun tuollainen karkaa käsistä kaarteessa kun pohja ottaa maahan/rengas irtoaa vanteelta ja teilaa syyttömän sivullisen päälle? Ei kenenkään niin kauan kun peli ei ole laillinen.
Joku tolkku rakenteluun, ainakin jos meinaa rakentaa pelistään liikennekelpoista. Ihan vakavasti puhuttuna. Näyttelyyn ja suljetun alueen ajeluihin voi sit tehä vaikka kylpyammeen remmiahdetulla V8 koneella ja tosi-gyntteri vanteilla.
Onhan työn jälki siistiä, ei kai sitä kukaan kiistäkään, mutta sepä ei olekaan tässä pointtina.
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Heti kun rengas alkaa sutia tyhjää sen sivupito putoaa käytännössä nollaan joten ei siihen renkaan ja vanteen väliin tuossa mitään sivuvoimaakaan kohdistu. Tietysti se silloin pysyy paikoillaan. Itsestäänselvyys.Eetyzk kirjoitti:...ps. ei ne renkaat siitä vanteelta mihkään irti lähde. Vastaavilla venykumeilla ajetaan Driftinkiä, jossa parhaimmillaan yli 200km/h vauhdista aletaan vetään luisua ja hyvin pysyy vanteilla.
Jos joku ei usko, voi kokeilla vaikka ens talvena, laittaa avustajan puikkoihin ja lukkoperäisen auton sutimaan paikallaan ja samalla kokeilee takaluukun reunasta kuinka helposti auton perää saa liikutettua sivusuunnassa.
Mutta entäpä normaali saatika reippaampivauhtinen kaarreajo mutkatiellä, tai vaikkapa hirven väistö. Mietippä sitä.
Yhtäkaikki yhdistelmä on mitä suurimmassa määrin tieliikennelaiton ja ajokelvoton.
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
.
Viimeksi muokannut sorsasd, La 10.11.2018 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Tyyliä tai ei rakentelusuuntauksia toki saa olla. Niin kauan ei ongelmaa oo ku moiset ei liiku yleisillä teillä muun liikenteen seassa, ihan sama. Mutta joku tolkku kilvellisten kärryjen rakentamiseen. Herätys.sorsasd kirjoitti:Nyt vasta törmäsin tähän täällä. Tää on kyllä taas näitä jotka on ehdottomasti pelastettu eikä pilattu. Tälläset kyllä inspiroi itseäkin.
Juuh, nää on näitä taas. Olisihan se toki ollut parempi antaa ruostua jossain ladon takana tai luovuttaa amis-anterolle linttaröntäksi. Tyylisuuntia on monia, koittakaa nyt käsittää. Itse laittaisin alle varmaan pussit, että ajokorkeus olisi vähän eri luokkaa jne. Ketjun aloittaja on kuitenkin tahtonut tehdä autonsa näin, enkä näe siinä mitään ongelmaa...Havis kirjoitti: käsittämätöntä tyylisuuntaa...
Niin, eikös ne sanokin että hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmasetsorsasd kirjoitti:...Aina yhtä hauskaa nähdä kun joku netissä ihmettelee tyyliin jotain bosozokukampetta Japanista jne.

Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Implikoit että olen hullu/idiootti? Pitäisi rajan jossain mennä. Eiköhän mene turhan offtopiciksikin tämä jo.Havis kirjoitti:
Niin, eikös ne sanokin että hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaset
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Havis ehkä tarvitsisi oman venykumien boikotointi ketjun. Voisi siellä spekuloida ja haukkua kun ei itse kuitenkaan omaa kokemuksia. Samalla voisi linkittää lakipykäliä kun me tavalliset kuolevaiset emme niitä oikein osaa etsiä. Näin ei tarvitse jokaisessa ketjussa mainita erikseen asiasta niin kuin tähän mennessä...
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 151
- Liittynyt: Ma 24.11.2003 14:47
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
[quote="ssuvik
Kyllä kai valtavirrasta poikkeavienkin kommenttien ja mielipiteiden kertominen on sallittua? Ei se heti trolliksi tee. Kieltämättä Havis kirjoitti viestinsä vähän provosoivaan sävyyn, mutta että hän ei saisi ollenkaan kertoa omaa mielipidettään? Ei internetissä kannata mieltään pahoittaa mistään. Hieno auto mik_ko:lla, vaikka minunkin mielestä on jo liian matala
[/quote]
Olen samaa mieltä. Naivia kuvitella saavansa ainoastaan positiivista palautetta. Ihmettelen aina silloin tällöin (en tarkoita nyt tätä topikkia), ovatko kehut aitoja, varsinkin kun omaan silmääni työn jälki/laatu on jotain aivan muuta kuin kehuttavaa.
Tästä autosta: Kilvet lähtevät, jos ratsia osuu kohdalle. Syyt voi käydä lukemassa Trafin sivuilta. Sieltä löytyy oikeaa tietoa. En pidä näitä "venyrenkaita" hyvännäköisinä, lähinnä naurettavina mutta mitä sitten (so not?)? Rengasvalmistajalta löytyy tieto vanteen leveydestä, ei siinä lakipykäliä tarvitse penkoa.
Harrastus on hyvä ja pitää poissa pahanteosta. Ilmajouset, oikeanlevyiset kumit ja koppa konehuoneen väriseksi . BTW: 80-luvulla oli muodikasta maalata konehuone valkoiseksi...
Kyllä kai valtavirrasta poikkeavienkin kommenttien ja mielipiteiden kertominen on sallittua? Ei se heti trolliksi tee. Kieltämättä Havis kirjoitti viestinsä vähän provosoivaan sävyyn, mutta että hän ei saisi ollenkaan kertoa omaa mielipidettään? Ei internetissä kannata mieltään pahoittaa mistään. Hieno auto mik_ko:lla, vaikka minunkin mielestä on jo liian matala

Olen samaa mieltä. Naivia kuvitella saavansa ainoastaan positiivista palautetta. Ihmettelen aina silloin tällöin (en tarkoita nyt tätä topikkia), ovatko kehut aitoja, varsinkin kun omaan silmääni työn jälki/laatu on jotain aivan muuta kuin kehuttavaa.
Tästä autosta: Kilvet lähtevät, jos ratsia osuu kohdalle. Syyt voi käydä lukemassa Trafin sivuilta. Sieltä löytyy oikeaa tietoa. En pidä näitä "venyrenkaita" hyvännäköisinä, lähinnä naurettavina mutta mitä sitten (so not?)? Rengasvalmistajalta löytyy tieto vanteen leveydestä, ei siinä lakipykäliä tarvitse penkoa.
Harrastus on hyvä ja pitää poissa pahanteosta. Ilmajouset, oikeanlevyiset kumit ja koppa konehuoneen väriseksi . BTW: 80-luvulla oli muodikasta maalata konehuone valkoiseksi...
280 SL -70
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Hienon ja härskin auton olet rakentanut! Mukavaa katseltavaa kun jarrut ja alustanosatkin on laitettu kuntoon.....sitä kummasti nälkä kasvaa syödessä "maalaan vielä tuon ja tuon, tuokin täytyy vaihtaa uuteen, ei viitsi jättää vanhaa kun kaikki on kumminkin nyt leväällään". Asennettakin on just sopivasti auton herättämästä ahdistuksesta päätellen. Uskon että Suomen teillä liikkuu korkeampia kunnoltaan paljon vaarallisempia 123 korimallin edustajia.
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Omasta ( siis Omasta ) puolestani voin sanoo että jututin tuossa muutama kuukausi sitten vanhempaa herrasmiestä. Katsastus aseman pihalla törmättiin ja puheltiin niitä näitä kyseisestä laatu merkistä. Selvisi melko nopeasti miehen merkki uskollisuus. Kertoi pihalla olevan noin 50 meseä eri ikä luokista.lauri a. kirjoitti:Hienon ja härskin auton olet rakentanut! Mukavaa katseltavaa kun jarrut ja alustanosatkin on laitettu kuntoon.....sitä kummasti nälkä kasvaa syödessä "maalaan vielä tuon ja tuon, tuokin täytyy vaihtaa uuteen, ei viitsi jättää vanhaa kun kaikki on kumminkin nyt leväällään". Asennettakin on just sopivasti auton herättämästä ahdistuksesta päätellen. Uskon että Suomen teillä liikkuu korkeampia kunnoltaan paljon vaarallisempia 123 korimallin edustajia.
Alkuperäisenähän ne kannattaisi pääsääntöisesti pitää. 10v päästä niillä on mukava sunnuntaisin kirkossa pyörähtää mutka ja ajaa takaisin talliin.
On sitä yritetty omaakin autoa ostaa kaupan pihasta pystöön mutta mitä se mihinkään 2000-2500€ vaikuttaa?? Ennenmmin pidän itsellä ja nautiskelen hyvistä kyydeistä : smile :
Tackar och bockar , WeCCeli
Re: W123 230E -84 -Diplomaatti mesen hiplailua-
Mitäs väliä sillä on ? Jos löytyy joku toinen vaikka jarruton romu tien päältä niin se pyhittää jonkun toisen auton tieliikennekelvottomuuden ?lauri.a kirjoitti:Uskon että Suomen teillä liikkuu korkeampia kunnoltaan paljon vaarallisempia 123 korimallin edustajia.
Asiaan, pahuksen hieno auto mik_kolla.
Jos jotain kritisoisi niin konetilan väri ei minunkaan silmään sovi ja takapyörät pitäisi ehdottomasti saada cambereiltaan suoraan, mutta nämä ajatukset eivät kumoa edellistä kommenttia kokonaisuudesta

wiimax.fi