Alustan tämän keskustelun heti kärkeen ettei tule väärinkäsityksiä. Ajasta ei ole puutetta, menköön vaikka 20 vuotta.
Ja sitten varsinaiseen asiaan. Käväisin hakemassa tuommoisen w124 300 tdt:n mualimalta kuleksimasta.
Koneha on sillo om603 alkuperäne turbomoottori.
Automaattiaski, ilmeisesti 722.3?
Sportline noin niiku iha muute vaa kerro.
Kilometriä se 580 000 mutta eipä tuolla väliä osiaha sua uusia ja jos ei löyvy nii tehää.
Käytössä on kaikki konepajan vehkeet isosta sorvista nc plasmaa. Ja aikaa, sitä on.
Nonni, kaikille tuli varmaa seleväks millä asenteella tässä liikutaan

Elikkäpä, tarkotuksena olisi rakentaa tuo lankku semmosee tällinkii että sieltä pellin alta löytys:
Kolomois ahettu nokileka, kolomella pakokaasuahtimella. Näistä yks ahin pelekästään hukkaa menevä pakopainee muuttamisssee tehoks. Lopuilla ahtimilla tehtäs sitte voimaa. Projektin tärkein idea on ettei lähetä ahanehtimmaa. Supereita on mualimassa tarpeeks, mutta montako semmosta joka oikeesti tarjoo joka kaasun asennossa viäntöä mukavasti.
Mikkää diisselinero mie en oo, vappaasti sua tulla neuvomaa ja kertomaa mitä mieltä on. Lähinnä tämmöne seppä muute että kaikki osien valamistus kyllä onnistuu. Ja suhteita on isompiikin firmoihin nii CNC sorvittii pyörähtää ja valuhommat onnistuu kuha keksii mihi tarvii.
Elikkä lähetäänkö porukalla tekkee tuosta 603 kunno viäntömotti. Ajatuksena nimeommaa ei niinkää hirviä maksimiteho tahi viäntö vaa että sais sieltä se kaiken mahollise irti joka kierrosluvulla. Nyt viisaat, sua alkaa neuvomaa minnuu
