Forumin siistein W211
Re: Forumin siistein W211
tällänen löytyy täältä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: Forumin siistein W211
- W211 320CDI -
Re: Forumin siistein W211
On tää oma eemeli vähä muuttunu -13 HTS jälkeen.



-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: Forumin siistein W211
Uutta vannetta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Forumin siistein W211
Tehdääs pieni välipäivitys tänne,edellisellä sivulla näkee kuvat vakio alustalla,nyt ois tarjolla kännykkälaadulla kuvaa missä alla:
edessä H&R -30mm jouset joista puoli kierrosta laikatu pois
Takapäätä tiputettu starilla ja anturia käännetty muutama milli.

Samalla laitoin eteen camber säätöpultit ja yhden uuden raidetangon sisäpään ennen suuntausta.
edessä H&R -30mm jouset joista puoli kierrosta laikatu pois
Takapäätä tiputettu starilla ja anturia käännetty muutama milli.

Samalla laitoin eteen camber säätöpultit ja yhden uuden raidetangon sisäpään ennen suuntausta.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Re: Forumin siistein W211
Viskataan tänne muutama kuva nykytilanteesta. Aftermarket ilmat, maalaus ja orkkis amg puskurit tehtailin viimetalven aikana






Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: Forumin siistein W211
.
Viimeksi muokannut ponsse430, Ti 27.10.2015 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex. w220 430
ex. w204 220cdi
w212 350cdi
ex. w204 220cdi
w212 350cdi
Re: Forumin siistein W211
Mistäs nuita orkkis AMG takapuskureita saa farmariin? Yhden käytetyn kerran löysin ebaysta..juippi_ kirjoitti:Viskataan tänne muutama kuva nykytilanteesta. Aftermarket ilmat, maalaus ja orkkis amg puskurit tehtailin viimetalven aikana
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/IMG_2741_zpsu9dg7yfp.jpg] ][/url]
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/580a39c3-a1f2-48a2-9c2f-edb8c52ffcbc_zpshlimsr8h.jpg] ][/url]
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/IMG_2743_zpsdgyqof5u.jpg] ][/url]
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: Forumin siistein W211
Tämä oli eilen kyllä melko varmasti Iisalmessa? On meinaan perkele komee esitys luonnossa!!juippi_ kirjoitti:Viskataan tänne muutama kuva nykytilanteesta. Aftermarket ilmat, maalaus ja orkkis amg puskurit tehtailin viimetalven aikana
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/IMG_2741_zpsu9dg7yfp.jpg] ][/url]
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/580a39c3-a1f2-48a2-9c2f-edb8c52ffcbc_zpshlimsr8h.jpg] ][/url]
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/IMG_2743_zpsdgyqof5u.jpg] ][/url]
Re: Forumin siistein W211
Vanteet on 10.5/19 takana ja edessä 9/19, ET about 27.
Jostain päin puolaa löysin ton takapuskurin joka on käytetty, sama homma oli etupuskurissa. oli siinä pientä pintaremonttia ennen maalausta, eikä ollut kuin muutaman satasen. Mutta kyllä mä noita metstästin vuoden päivät ja kun sattu kohdalleen ei siinä jääty arpomaan.
Kyllä tulee iisalmessa pyörittyä. Usein tämän voi bongata savonialta tai torin parkkipaikalta kun olen pommarilla reenaamassa.
Jostain päin puolaa löysin ton takapuskurin joka on käytetty, sama homma oli etupuskurissa. oli siinä pientä pintaremonttia ennen maalausta, eikä ollut kuin muutaman satasen. Mutta kyllä mä noita metstästin vuoden päivät ja kun sattu kohdalleen ei siinä jääty arpomaan.
Kyllä tulee iisalmessa pyörittyä. Usein tämän voi bongata savonialta tai torin parkkipaikalta kun olen pommarilla reenaamassa.
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: Forumin siistein W211
Seuraavassa Getarissa esittely?juippi_ kirjoitti:Viskataan tänne muutama kuva nykytilanteesta. Aftermarket ilmat, maalaus ja orkkis amg puskurit tehtailin viimetalven aikana
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/IMG_2741_zpsu9dg7yfp.jpg] ][/url]
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/580a39c3-a1f2-48a2-9c2f-edb8c52ffcbc_zpshlimsr8h.jpg] ][/url]
[ [url=http://i1369.photobucket.com/albums/ag212/Jussi_Arbelius/MB%20270%20CDI/IMG_2743_zpsdgyqof5u.jpg] ][/url]
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: Forumin siistein W211
.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
***
W904 CDI 2.7 Bus vm:2002
ex-W211 CDI200 Classic vm:2005
ex-W203 C180 2.0 L Classic vm:2001
ex-W210 E220D Classic vm:1996
W904 CDI 2.7 Bus vm:2002
ex-W211 CDI200 Classic vm:2005
ex-W203 C180 2.0 L Classic vm:2001
ex-W210 E220D Classic vm:1996
Re: Forumin siistein W211
Mikä ilma-alusta tuossa juipin megessä? Mitä katsurit tykkää?
Re: Forumin siistein W211
Siinä on vähän kaikenlaista custom palikkaa! Katsuri tuskin tykkää, en ole edes mallannut. 1h homma kun laittaa vakioksi et sillai kai sitten!T0MP3 kirjoitti:Mikä ilma-alusta tuossa juipin megessä? Mitä katsurit tykkää?
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: Forumin siistein W211
Siinä meikäläisen 560tkm rullattu 320CDI:

Tuolta projektitopikkia: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5#p1104505" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuolta projektitopikkia: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5#p1104505" onclick="window.open(this.href);return false;
W210 E 50 AMG (M119) -97
_______________________________________
*EX* W211 E 220 CDI Classic (OM646) -02
*EX* W211 E 320 CDI Avantgarde (OM648) -03
*EX* S212 E 350 CDI Avantgarde (OM642) -11
_______________________________________
*EX* W211 E 220 CDI Classic (OM646) -02
*EX* W211 E 320 CDI Avantgarde (OM648) -03
*EX* S212 E 350 CDI Avantgarde (OM642) -11
Re: Forumin siistein W211
Mun 270cdi vuodelta 05. Etupäätä vois talven jälkeen vähän pudottaa..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Forumin siistein W211
Siinä olis viimoset ruudut vielä välikelin rengastuksella. huomenna nastat alle





W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Re: Forumin siistein W211
Laitetaan oma W211 2004 320 Bensa USA malli tännekin

Suomalainen herra osti auton uutena Dallasista ja toi sen sitten mukaan kun ulkomaan komennus loppui, minä olen auton toinen omistaja.
Eemeli on myyty uutena Park Place Motorsista ja tällä hetkellä autolla on 117000km mittarissa.
Autosta löytyy joka ikisestä huollosta ja toimenpiteestä dokumentit ja laskut, myös auton lasku löytyy tämä oli Amerikassa uutena maksannut 53000$.
320 on aika mukava moottori ajaa, ei kauheasti tarvitse polkea että liikkuu tosin ei ole mikään älytön raketti. Kulutus on ollut aika kova, 15,5 tosin siitä 80% kaupunkiajoa kun työmatka on 8km päivässä. Pakko sanoa että on aika mahtava auto!


Suomalainen herra osti auton uutena Dallasista ja toi sen sitten mukaan kun ulkomaan komennus loppui, minä olen auton toinen omistaja.
Eemeli on myyty uutena Park Place Motorsista ja tällä hetkellä autolla on 117000km mittarissa.
Autosta löytyy joka ikisestä huollosta ja toimenpiteestä dokumentit ja laskut, myös auton lasku löytyy tämä oli Amerikassa uutena maksannut 53000$.
320 on aika mukava moottori ajaa, ei kauheasti tarvitse polkea että liikkuu tosin ei ole mikään älytön raketti. Kulutus on ollut aika kova, 15,5 tosin siitä 80% kaupunkiajoa kun työmatka on 8km päivässä. Pakko sanoa että on aika mahtava auto!
W211 Mercedes-Benz E320 USA-malli 2004
Chevrolet Caprice Classic 305 1991
Chevrolet Caprice Classic 305 1991
Re: Forumin siistein W211
Siinä on burzille hieno vaunu pitkäksi aikaa. Onhan ruostesuojaus jo Suomen tasolla?
C124 W212 W213
Re: Forumin siistein W211
Minun entinen W210 oli kova ruostumaan, mutta en ole kovin ruosteisia w211 nähnnyt vielä.Veivaaja kirjoitti:Siinä on burzille hieno vaunu pitkäksi aikaa. Onhan ruostesuojaus jo Suomen tasolla?
Uskoisi että tehtaalta lähtien näissä on varmaan aika sama ruostesuojaus, tosin tämä on ensimmäinen talvi tälle autolle.
Onko muut ruostesuojanneet näitä?
W211 Mercedes-Benz E320 USA-malli 2004
Chevrolet Caprice Classic 305 1991
Chevrolet Caprice Classic 305 1991
Re: Forumin siistein W211
Näähän on sinkittyjä + alumiiniosia. Ei oo herkkiä ruostumaan mutta kyllä nämäkin ruostuu huonolla pidolla. Vaikkei näkyviä pintaruostetta näy niin voi oven alaosissa yms olla, etenki enemmän ajetuissa.
USA tuonnissa varmaan ole edes "sinkkihometta", muutaku ruostesuojaukseen ja kovaa ajoa. Vahata tai pinnoittaa vielä maalipinnan.
USA tuonnissa varmaan ole edes "sinkkihometta", muutaku ruostesuojaukseen ja kovaa ajoa. Vahata tai pinnoittaa vielä maalipinnan.
Re: Forumin siistein W211
Taitaa tosiaan tuo 2004 olla jo sinkitty. Eiköhän sillä sitten huolettomia kilometrejä ole edessä suojaamattakin. Vaikka taisihan W210:kin olla jonkun asteinen sinkitys korissa.
C124 W212 W213
Re: Forumin siistein W211
Oli joo, mietintä asteella oleva.
- Kolmetoista
- Sisäänajossa
- Viestit: 42
- Liittynyt: Su 04.08.2013 02:56
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Forumin siistein W211
Itsellä farkussa vielä vakio alusta ja jotain tälläistä korkeutta olisi hakusessa. Mitkä on vanteiden ja renkaiden speksit? Kokeilitko ensin laikkaamatta noita jousia alle ja jäi korkeaksi vai? Ajattelin laittaa suoraan -40mm H&R niinkuin toisessa topicissa yhdellä käyttäjällä oli, sais varmaan jousia muokkaamatta keulan tuolle korkeudelle..-230k- kirjoitti:Tehdääs pieni välipäivitys tänne,edellisellä sivulla näkee kuvat vakio alustalla,nyt ois tarjolla kännykkälaadulla kuvaa missä alla:
edessä H&R -30mm jouset joista puoli kierrosta laikatu pois
Takapäätä tiputettu starilla ja anturia käännetty muutama milli.
http://i1072.photobucket.com/albums/w36 ... vuxkzv.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Samalla laitoin eteen camber säätöpultit ja yhden uuden raidetangon sisäpään ennen suuntausta.
W124 E200 -95
ex
W124 250d -88
S202 C230 Kompressor -95
W202 C200 Sport -95
W124 250d -93
S124 E220T -93
S211 320cdi -04
ex
W124 250d -88
S202 C230 Kompressor -95
W202 C200 Sport -95
W124 250d -93
S124 E220T -93
S211 320cdi -04
Re: Forumin siistein W211
Sokkasäädöllä voi vähän säätää korkeutta mikäli se ei ole jo alimmassa kohdassa.
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: Forumin siistein W211
kuvan vanteet on ihan orkkislook 18x8 et 35 renkaat 225/40 ja 235/40Kolmetoista kirjoitti:Itsellä farkussa vielä vakio alusta ja jotain tälläistä korkeutta olisi hakusessa. Mitkä on vanteiden ja renkaiden speksit? Kokeilitko ensin laikkaamatta noita jousia alle ja jäi korkeaksi vai? Ajattelin laittaa suoraan -40mm H&R niinkuin toisessa topicissa yhdellä käyttäjällä oli, sais varmaan jousia muokkaamatta keulan tuolle korkeudelle..-230k- kirjoitti:Tehdääs pieni välipäivitys tänne,edellisellä sivulla näkee kuvat vakio alustalla,nyt ois tarjolla kännykkälaadulla kuvaa missä alla:
edessä H&R -30mm jouset joista puoli kierrosta laikatu pois
Takapäätä tiputettu starilla ja anturia käännetty muutama milli.
http://i1072.photobucket.com/albums/w36 ... vuxkzv.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Samalla laitoin eteen camber säätöpultit ja yhden uuden raidetangon sisäpään ennen suuntausta.
kokeilin toiselta puolelta sellaisenaan ja ero 250tkm rullattuun avantgarde jouseen oli sentin luokkaa matalempi. Itsellä sashin iskarit joissa ei ole sokkasäätöä. jos on bilsteinit säädöillä voi selvitä varmaan jousta lyhentämättä. Ja farkkuun oli saatavilla tosiaan vaan noita 30mm HR jousia,muuten oisin itekki ostanu suoraan enempi madaltavat.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Re: Forumin siistein W211
Kyllä w211 kans ruostuu jos ei hoida. Itellä oma just nosturilla työn alla. Takarenkaat pois ja niiden etupuolella pientä ruosteen poistoa kaarista. Vm2007. Melkeen 10v vanha jo et selväkin et alkaa ruoste puskemaan läpi... Normi settiä... ☺
Re: Forumin siistein W211
mistä ootte tilannu noita e63 amg look korisarjoja ite yhden joskus laitoin tutun autoon ja tilasin ebay romaniasta niin ne ei oikeen istunut paikalleen mistä saa hyvin istuvan sarjan
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606