Mitä eroa on Viton V-, F- ja L-malleilla?
Mitä eroa on Viton V-, F- ja L-malleilla?
Osaisko joku selvittää Viton V-, F- ja L-mallien välisiä eroja?
Eikös sitä ole kolmella eri takaosan pituudella, tarkoittasko kenties niitä...?
Ihan arvailua...
kokeile www.veho.fi
Ihan arvailua...
kokeile www.veho.fi
W201 2,3E
Vito 112 cdi
Vito 112 cdi
Minä en kävisi sekoittamaan Vitoa ja V-mallia (W638) keskenään. V-malli on Lekan kuvauksen kaltainen, lisäksi siinä on omat varusteluvaihtoehdot (ikäänkuin henkilöautojen Classic, Elegance jne.). Eli Vito on Vito ja W638 on W638. Vaikka onkin Viton pohjalta tehty.Leka kirjoitti:Eli L = bussimalli takapenkeillä ja takatilojen verhoilulla
V = myös bussimalli, mutta L-versiota ylellisempi ja mm. erilaisella keulalla
F = joku vapaa-ajan varusteluversio. Mitä tuo käytännössä sitten tarkoittaa?
Tiedä sitten, onko olemassa Vito V? Vito L-merkintää olen kyllä nähnyt takaluukuissa....
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
[EDIT]: Korjasin virheen...
Sitten taitaapi löytyä sellainen marcopolo varustelu, jossa mm. katto nousee ylös...siis retkeilyauto. F-mallista en ole kuullutkaan.
<--- Tuossa on aito V-mallin keula, eli 'tuning' keula ja pikkupeilit.
ööh Vito on W638 ja V-klasse (joka minulla on) on W638/2. Tuon V mallin sisäkuva löytyy esim. kotisivuiltani.Timo L. kirjoitti:Minä en kävisi sekoittamaan Vitoa ja V-mallia (W638) keskenään. V-malli on Lekan kuvauksen kaltainen, lisäksi siinä on omat varusteluvaihtoehdot (ikäänkuin henkilöautojen Classic, Elegance jne.). Eli Vito on Vito ja W638 on W638. Vaikka onkin Viton pohjalta tehty.Leka kirjoitti:Eli L = bussimalli takapenkeillä ja takatilojen verhoilulla
V = myös bussimalli, mutta L-versiota ylellisempi ja mm. erilaisella keulalla
F = joku vapaa-ajan varusteluversio. Mitä tuo käytännössä sitten tarkoittaa?
Tiedä sitten, onko olemassa Vito V? Vito L-merkintää olen kyllä nähnyt takaluukuissa....
Sitten taitaapi löytyä sellainen marcopolo varustelu, jossa mm. katto nousee ylös...siis retkeilyauto. F-mallista en ole kuullutkaan.
<--- Tuossa on aito V-mallin keula, eli 'tuning' keula ja pikkupeilit.
Viimeksi muokannut veskola, To 21.10.2004 08:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
W682/2? Eikö W638/2? No, joka tapauksessa tarkemmin tutkiskeltuna Vito ja V-sarja kulkevat kumpikin saman tyyppikoodin alla.veskola kirjoitti: ööh Vito on W638 ja V-klasse (joka minulla on) on W682/2. Tuon V mallin sisäkuva löytyy esim. kotisivuiltani.
Nyt on käsillä V-sarjan myyntiesite 1996. Silloin on ollut saatavana kolme varusteluvaihtoehtoa: Trend, Fashion ja Ambiente.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Näitä F-malleja löytyy ainakin Saksan maalta Mobile.de -automyyntilinkistä. Sisäkuvien perusteella 2-rivin penkit on käännetty selkämenosuuntaan ja 2- ja 3-istuinrivien välissä on pöytä.
Onko L-mallissa ilmajouset takana? Entäs kuinka paljon sähköisiä lisävarusteita tavalliseen Vitoon verrattuna? Meinaan vaan, että onko paljonkin rikkimenevää osaa jos vaikka kyseisen mallin Saksasta kävisi hommaamassa.
Onko L-mallissa ilmajouset takana? Entäs kuinka paljon sähköisiä lisävarusteita tavalliseen Vitoon verrattuna? Meinaan vaan, että onko paljonkin rikkimenevää osaa jos vaikka kyseisen mallin Saksasta kävisi hommaamassa.
Juu W638/2...mitähän pirua mä tossa olen taas kirjoittanut Mulla on tuo fashion. Sen auton mallimerkintä siis muuttuu aina moottorin mukaan:Timo L. kirjoitti:W682/2? Eikö W638/2? No, joka tapauksessa tarkemmin tutkiskeltuna Vito ja V-sarja kulkevat kumpikin saman tyyppikoodin alla.veskola kirjoitti: ööh Vito on W638 ja V-klasse (joka minulla on) on W682/2. Tuon V mallin sisäkuva löytyy esim. kotisivuiltani.
Nyt on käsillä V-sarjan myyntiesite 1996. Silloin on ollut saatavana kolme varusteluvaihtoehtoa: Trend, Fashion ja Ambiente.
- V230 turbodiesel (=2,3 litraa)
- V280 bensiini (2,8 litraa V6)
jne
http://www.mercefreaken.com/modellene/638/638-9.htm
Lisää tietoa: www.skg.fi
eli V-mallissa voi irroittaa penkkejä ja laittaa niitä vapaasti eri suuntiin. Penkkien alla on sellaiset kahvat joilla penkit taittuvat kuljetusasentoon/irtoavat kokonaan. Laittialla on riittävästi koloja joihin penkit sopivat (kotisivuillani ne aukot matoissa).j.kossu kirjoitti:Näitä F-malleja löytyy ainakin Saksan maalta Mobile.de -automyyntilinkistä. Sisäkuvien perusteella 2-rivin penkit on käännetty selkämenosuuntaan ja 2- ja 3-istuinrivien välissä on pöytä.
Onko L-mallissa ilmajouset takana? Entäs kuinka paljon sähköisiä lisävarusteita tavalliseen Vitoon verrattuna? Meinaan vaan, että onko paljonkin rikkimenevää osaa jos vaikka kyseisen mallin Saksasta kävisi hommaamassa.
Tuossa minun fashion varustelussa on siis takana neljä penkkiä ja taaimaisten penkkien välissä konsoli, josta nousee päydät. V-malli on rekisteröity 1+6:lle vaikka penkkejä on vain 1+5:lle. Lisäksi takimmaisten penkkien selkänojien takana on henkarit, jotta saa pikkutakin siististi . hauska varuste, ja tarpeellinen, on siinä sivuliukuoven vieressä oleva mersun sateenvarjo.
Ilmajouset on vakiona ainakin V-mallissa ja Vitoihin (L-malliinki) saanut lisävarusteena...mutta en suosittele. Ovat kalliit ja hajoavat nuorena.
Luulenpa että suunnilleen samat sähköjutut kuin tavallisissa Vitoissa...mutta ne eivät ole se heikoin lenkki. Hakusanalla Vito löytyy kyllä mitä noista hajoaa (kannentiiviste, moniurahihnan rulla, vetoakselit, jne).
On muuten todella hyvä ajaa Suomen talvessa, tuon jos saa lähtemään käsistä voi hyvällä syyllä katsoa peiliin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Kiitokset vastauksesta. 110 Vitolla olen itsekin ajellut vuodesta -97 lähtien ja hyvä ajettava se on ollut. Lastentauteja vaan on ollut riesaksi asti, mm se kannentiiviste meni vaihtoon kuukausi sitten... ja Veho kyni korjauksesta yli 2 tonttua. Kaikesta huolimatta samanlaista uudempaa tekisi mieli, mutta uusi korimalli on niin turkasen kallis.