Ongelmani on tuo lukkoperän toiminnan käsittäminen?
Autona minulla vm-89 300e jossa on moottorin nokalla tämä hydraulinen pumppu.
Edellinen omistaja oli sitten päättänyt laittaa autoon normaalit iskarit/jouset. Ja katkassut hyde pumpun molemmat letkut moottorin nokalta ja tulpannu ne. Jättäen kuitenkin kaikki muut paikalleen.
Koska eikös lukkokin käytä tuota samaa pumppua(ainakin samaa hyde säiliötä käyttää) http://www.mbpartsworld.com/showAssembl ... evel=20571
Sitten tässä on kuva tuosta asd linjoista http://www.mbpartsworld.com/showAssembl ... evel=20571
Sitä olen tässä ihmetellyt että mistä se lukko ottaa tuota nestettä oikein kun sieltä kuitenkin paluu putki tulee. Käsittääkseni minun autossa tuota voimaa ei tuoteta tuolla ohj pumpulla vaan tuolla nokkapumpulla? Ohj tehostimessa kun ei ole kuin kaksi letkua kiinni. Vai onko niistä toinen tuolle järjestelmälle sitten. Mutta ongelma on edelleen se mistä se ottais sen nesteen lukolle?
Onko mahdollista että takana ois joku haarotin mistä se jakaa hyde nesteen lukolle ja asd:lle jos on niin onko sitä mahdollista tulpata asd osalta niin että lukolle menis vaan neste. Vai onko nämä kaksi ihan täysin omia sarjoja, mutta silti niillä ois sama neste säiliö kuten noissa linkeissä on.. ja lukko toimis normaalisti? Olen nostanu auton toisen puolen ilmaan ja kokeillut pyörittää sitä auton ollessa käynnissä niin ihan normaalisti pyöri ettei ottanut kiinni. Vai pitäiskö sen pyöriä lujempaa kuin lihas voimalla vaan..
Jos joku osaisi kertoa minulle tästä jotain?Eli onko tuolla nokkalla olevalla pumpulla jotain tekemistä lukon kanssa? eka mb mikä minulla niin vähän ihmettelyä tämä

