Eli ei ammattikäyttöön soveltuvaJufo89 kirjoitti:itse asiassa minun mielestä autoglymin paint renovator purkissa lukee että työstö edestakaisin liikkein (eli ei koneella).

Se että autoglymin purkissa lukee ihan mitä tahansa,ei muuta tosi asiaa "myllytyksestä"
Käsittääkseni en väitellyt,onko olemassa aineita mitä voi käsin työstää...toki tiedän näin +viiskybäsenäkin että sellaisia aineita on aina ollut olemassa,mm fareglan tuoteperhe mikä käsittääkseni on jostain viiskyt+luvulta.
Sit taas kun mennään hionta liikkeisiin,tuntuu aika hurjalta että maalipinnan keskeltä otat tietyn alueen ja alat työstään sitä hiomatahnalla edestakaisin liikkein..ei kyl tule toimimaan!niin vahatessa kuin hiomatahnoja käytettäessä,pyörivin liikkein,näin alue mitä työstät häivyttyy muuhun työstämättömään pintaan.On aika hurjaa,että on päästetty yleiseen myyntiin purnukka tällaisella tekstuurilla varustettuna

Edestakainen liike hioessa takaa terävän hionta alueen reunan joka tulee lopputuloksesta näkymään.
Oskuv:ltä hyvin valaiseva artikkeli "myllytyksen saloista"mistä löytyi myös tuo DAT tyyppinen käsittely aine jonka raetyyppi muuttuu käsittelyn edetessä.Mikä mahdollistaa yhden aineen taktiikan myllytyksessä,eli tältä osin mikään ei ole muutunut näissä 15:sta vuodessa.
Samoin Otsikko,"auton maalipinnan koneellinen kiilloitus,eli myllytys".
kiitos siitä.
Mitään must käsittelyainetta mulla ei ole tiedossa,mä maalaan autot,kun tarvis tulee...