W210 290TD syöttöpumpun säätö
W210 290TD syöttöpumpun säätö
Morjes sellaisella asialla lähdin liikenteeseen että miten W210 290TD syöttöpumppu säädetään.Vaihdoin omaani syöttöpumpun ekä sen jälkeen ole lähtenyt käyntiin niin hyvät vinkit olisi tarpeen.
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Lue koko viestiketju.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=116387" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=116387" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Luin koko viestiketjun ja säädin ohjeiden mukaisesti mutta ei vieläkään edes lupaa tuntuu siltä kuin tankista ei tulisi ainetta onko tankissa erillinen pumppu vai mikä nostaa dieselin ylös tankista myös dieselsuodatin on puolillaan ainetta.
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Suutinputkia kannattaa avata ja katsoa tuleeko ainetta. Kerran ollu vika ettei lähteny käyntiin edes hinaamalla ja o-rengas huonosti suodatinjalas. Ainakin Sprintteris imee itse tankilta. Suodatin kannattaa aina täyttää.
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
selvä homma suutin putkille kyllä tulee ainakin vähäsen ainetta ja pumppu on nyt säädetty 12 astetta eykk ja pumpun lovi 1 sylinteriin menevän suutin putken kohdalle
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Tuossa vielä yritin käyntiin mutta ei edes lupaile alkaa jo usko loppumaan
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Joko sait käymään?
Itse jouduin täyttämään lääkeruiskulla tankilta tulevan letkun, ennen ei lähtenyt nostamaan ainetta tankista. Tietenkin suodatin pitää olla täynnä. Usko siinä meinasi loppua, startti savuta ja akut hajota, mutta kyllä sen vain käymään sai.
Itse jouduin täyttämään lääkeruiskulla tankilta tulevan letkun, ennen ei lähtenyt nostamaan ainetta tankista. Tietenkin suodatin pitää olla täynnä. Usko siinä meinasi loppua, startti savuta ja akut hajota, mutta kyllä sen vain käymään sai.
Ruosteisia Diesel romuja vuodesta 2003
S212 250CDI A -12
w124 200D -91
Ex:
W124 200D -88
W124 200D -86
W124 260 A -88
W210 290TD -96
S210 300TDT -97
S211 220CDI -03
S212 250CDI A -12
w124 200D -91
Ex:
W124 200D -88
W124 200D -86
W124 260 A -88
W210 290TD -96
S210 300TDT -97
S211 220CDI -03
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Dieselpolttonestejärjestelmän ilmaaminen.
Käynnistä moottoria 90s ajan keskeytyksettä, kunnes moottori pyörii tasaisesti.
Kannattaa hinata jos manuaali.
Käynnistä moottoria 90s ajan keskeytyksettä, kunnes moottori pyörii tasaisesti.
Kannattaa hinata jos manuaali.
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Ei oo lähteny käymään ja Juu startti käy aika lämpösenä tuntuu siltä että ei mitään toivoa tuossa se on kohta 2 kuukautta seissyt ei edes lupaile tuntuu siltä että ajoitus olisi pielessä kyllä se heti hörähtää kun imusarjan laittaa dieseliä ja Quick starttia mutta sen jälkeen ei taas mitään
-
tuomasnuutti
- Mersumies

- Viestit: 513
- Liittynyt: Ma 04.05.2015 09:34
- Paikkakunta: Turku
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Kannattaisi tuo polttoaineen saanti varmistaa. Vaikka erillinen pikkusäiliö polttoaineen siirtolinjojen väliin. Toinen vaihtoehto on laittaa vähintään 30-litraa lisää polttoainetta tankkiin. Tankin polttoaineen tasausautomatiikka voi olla epäkunnossa.
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Ainetta tulee kumminkin suutinputkille asti
-
tuomasnuutti
- Mersumies

- Viestit: 513
- Liittynyt: Ma 04.05.2015 09:34
- Paikkakunta: Turku
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Voi tulla mutta tuleeko riittävästi ja ilman ilmaa.jesse8620 kirjoitti:Ainetta tulee kumminkin suutinputkille asti
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Onko tuo ajoitus oikein jos laitan kampiakselilta tuon 12 eykk ja syöttöpumpusta 1 lähdön kohdalle sen loven
Re: W210 290TD syöttöpumpun säätö
Mitäs olisko mahdollista kattoo staarilla yhtään. Kenenkään. Voi olla vika nyt muuallakin.
Star


