Kyllä tuo mun mielestä kuuluu liikkeen hoitaa omaan laskuunsa. Kaverilla jäi tojota tien päälle pian pian oston jälkeen, ensin liike ei tahtonut osallistua millään lailla mutta kuulemma joku EU-säädös vaatii liikkeen antamaan 3kk takuun moottorille, voimansiirrolle ja ohjauslaitteistolle. Kaveri oli tästä muistuttanut liikettä netistä printatuilla papereilla ja sen jälkeen auto hoidettiin mukisematta kuntoon, tais mennä pari viikkoa ja viitosen tonnia oli rempan arvo.
Joku vanha linkki asian tiimoilta:
http://www.kkv.fi/globalassets/kkv-suom ... a-2007.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 E350 CDI 7G Nylpytys
Re: W212 E350 CDI 7G Nylpytys
CLK 500 -05
Re: W212 E350 CDI 7G Nylpytys
Olin alussa yhteydessä kuluttajaneuvojaan joka oli sitä mieltä että liike olisi velvollinen maksamaan n.33% huollosta, oli huollon kustannukset sitten 3000e tai 6000e.
Hän myös vetosi että kuluttajan pitäisi aina varautua käytettyä autoa ostaessa menohin(huoltohin). Koitin hänelle kertoa että en ikinä autoa ole hankkinut sillä asenteella että sitä ei tarvitsisi huoltaa, mutta kuka voi väittää että ihimilliset huoltomenot heti vaihdon jälkeen ovat useita tuhansia.
Yritin kysyä uudestaan ja uudestaan että onko hän tosissaan että n.30te autoon tulee 3000-6000e remontti parissa kuukaudessa kaupoista ja liike ei tosiaan lain mukaan ole velvollinen korvaamaan enempää. Hän pysyi sanomassaan 33% ja valitteli että nämä ovat kurjia tapauksia.
En näiden keskustelujen jälkeen ole neuvojaan ollut enää yhteydessä.
Kenelläkään mitään vinkkejä / kokemuksia miten asiaa vien tästä eteenpäin?
En viitisisi kuitenkaan ajaa autolla siihen asti että laatikko leviää kokonaan, koska tähän mennessä kuultujen asioiden perusteella minä todennäköisesti maksan kaiken.
Yritin kaikkien suosittelemaan CDI203 olla yhteydessä Yv:llä ja teksiviestilla mutta hänestä ei ole kuulunut.
Ajan todennäköisesti auton uudestaan Veholle ja kysyn toimiiko laatikko nyt heidän mielestään oikein.
Hän myös vetosi että kuluttajan pitäisi aina varautua käytettyä autoa ostaessa menohin(huoltohin). Koitin hänelle kertoa että en ikinä autoa ole hankkinut sillä asenteella että sitä ei tarvitsisi huoltaa, mutta kuka voi väittää että ihimilliset huoltomenot heti vaihdon jälkeen ovat useita tuhansia.
Yritin kysyä uudestaan ja uudestaan että onko hän tosissaan että n.30te autoon tulee 3000-6000e remontti parissa kuukaudessa kaupoista ja liike ei tosiaan lain mukaan ole velvollinen korvaamaan enempää. Hän pysyi sanomassaan 33% ja valitteli että nämä ovat kurjia tapauksia.
En näiden keskustelujen jälkeen ole neuvojaan ollut enää yhteydessä.
Kenelläkään mitään vinkkejä / kokemuksia miten asiaa vien tästä eteenpäin?
En viitisisi kuitenkaan ajaa autolla siihen asti että laatikko leviää kokonaan, koska tähän mennessä kuultujen asioiden perusteella minä todennäköisesti maksan kaiken.
Yritin kaikkien suosittelemaan CDI203 olla yhteydessä Yv:llä ja teksiviestilla mutta hänestä ei ole kuulunut.
Ajan todennäköisesti auton uudestaan Veholle ja kysyn toimiiko laatikko nyt heidän mielestään oikein.
Viimeksi muokannut janppa123, Ma 28.09.2015 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W212 E350Cdi Avantgarde -09
Re: W212 E350 CDI 7G Nylpytys
Paa mese.fi puolella yv:tä CDI203 sieltä pitäisi mennäjanppa123 kirjoitti:Olin alussa yhteydessä kuluttajaneuvojaan joka oli sitä mieltä että liike olisi velvollinen maksamaan n.33% huollosta, oli huollon kustannukset sitten 3000e tai 6000e.
Hän myös vetosi että kuluttajan pitäisi aina varautua käytettyä autoa ostaessa menohin(huoltohin). Koitin hänelle kertoa että en ikinä autoa ole ostanut sillä asenteella että sitä ei tarvitsisi huoltaa. Hän pysyi kannassaan jonka kertoi tulevan jostain heidän taulukoistaan.
Yritin kysyä uudestaan ja uudestaan että onko hän tosissaan että n.30te autoon tulee 3000-6000e remontti parissa kuukaudessa kaupoista ja liike ei tosiaan lain mukaan ole velvollinen korvaamaan enempää. Hän pysyi sanomassaan 33%.
En näiden keskustelujen jälkeen ole neuvojaan ollut enää yhteydessä.
Yritin kaikkien suosittelemaan CDI203 olla yhteydessä Yv:llä ja teksiviestilla mutta hänestä ei ole kuulunut.
Ajan todennäköisesti auton uudestaan Veholle ja kysyn toimiiko laatikko nyt heidän mielestään oikein.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: W212 E350 CDI 7G Nylpytys
parempi tuokin kuin ei mitään, mutta mielestäni myyjä saisi osallistua koko summalla kerta vaivaa on ollut kokoajan.janppa123 kirjoitti:Olin alussa yhteydessä kuluttajaneuvojaan joka oli sitä mieltä että liike olisi velvollinen maksamaan n.33% huollosta,
mitäpä tuossa sitten tekisi kerta kuluttajaukko on tätä mieltä.
ens kerralla kahden päivän koeajo
S203 200CDI A
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
Re: W212 E350 CDI 7G Nylpytys
Samaa mieltä että on tuo tyhjää parempi. Mutta jos omalle kohdallesi osuisi niin pitäisikö kohtuullisena tai hyväksyisitkö?
Mikäli kyse esimerkiksi 1000e turbon huollosta / vaihdosta niin maksaisin mukisematta itse(osa joka ei ole ikuinen). Vaihdelaatikko remontti useammalla tuhannella vasta reilusti alle 200tkm ajetusta autosta on mielestäni kohtuuton.
Mikäli kyse esimerkiksi 1000e turbon huollosta / vaihdosta niin maksaisin mukisematta itse(osa joka ei ole ikuinen). Vaihdelaatikko remontti useammalla tuhannella vasta reilusti alle 200tkm ajetusta autosta on mielestäni kohtuuton.
W212 E350Cdi Avantgarde -09
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 20
- Liittynyt: To 17.03.2011 19:33
Re: W212 E350 CDI 7G Nylpytys
Jokos tämä on ratkennut?
W447 116 4x4 Tourer 2016
ex W212 facelift E 220 CDI 2013
ex W212 E 350 CDI 4 matic (OM 642.856, 722.962)
ex W211 E280 CDI
ex W212 facelift E 220 CDI 2013
ex W212 E 350 CDI 4 matic (OM 642.856, 722.962)
ex W211 E280 CDI