R170 SLK230K Tehoton

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
henavaanjuujep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 08.09.2009 23:21
Paikkakunta: Vantaa

R170 SLK230K Tehoton

Viesti Kirjoittaja henavaanjuujep »

Hei!

Olenkin aiemmin kirjoitellut kuinka m111 sylkee öljyä huohotusputkista ilmansuodattimeen, ja likaa siten MAF:in. Olen aika ajoin sen sitten putsannut CRC:n Air Sensor Cleanerillä, ja taas menty. Vaan eipä mennä enää.
Halppistesterillä katselin, että ilmaa menee kuormituksella 60g/s ja arvo liikkuu koko ajan. Onko oikein?
Ennen oli kuitenkin niin, että jonkin aikaa pystyi ajamaan ns. täystehoisena ennen kuin tehot (kompressori pois) häviää. Uudelleenkäynnistys yleensä auttoi.

Testeri antoi seuraavanlaisia koodeja, joita ei edes pystynyt nollaamaan.

P1525 1.Camshaft timing actuator (y89) 2.Right Camshaft control device regulation solenoid valve (Y49/2)

P1235 Recirculated air flap signal output stage

P1420 1.Air pump switch-over valve (y32) 2.Air pump switch-over valve (y32)

P1236 Compressor output stage magnetic coupling

Osaako joku näillä eväillä sanoa mitään, liittyykö koodit toisiinsa, vai onko kaikki erillisiä ongelmia?

Kiitos etukäteen!
-03 CLK200K
-99 SLK230K
-89 300CE

Ex. -88 300E
Avatar
henavaanjuujep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 08.09.2009 23:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: R170 SLK230K Tehoton

Viesti Kirjoittaja henavaanjuujep »

Netistä löysin jotain, että viittaisi K40-Releeseen. Mitä mestarit sanoo?
-03 CLK200K
-99 SLK230K
-89 300CE

Ex. -88 300E
Avatar
henavaanjuujep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 08.09.2009 23:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: R170 SLK230K Tehoton

Viesti Kirjoittaja henavaanjuujep »

Onneks amerikasta sai apua! K40 releestä tinaukset kuntoon ja taas toimii!
-03 CLK200K
-99 SLK230K
-89 300CE

Ex. -88 300E
Vastaa Viestiin