Hei!
Olenkin aiemmin kirjoitellut kuinka m111 sylkee öljyä huohotusputkista ilmansuodattimeen, ja likaa siten MAF:in. Olen aika ajoin sen sitten putsannut CRC:n Air Sensor Cleanerillä, ja taas menty. Vaan eipä mennä enää.
Halppistesterillä katselin, että ilmaa menee kuormituksella 60g/s ja arvo liikkuu koko ajan. Onko oikein?
Ennen oli kuitenkin niin, että jonkin aikaa pystyi ajamaan ns. täystehoisena ennen kuin tehot (kompressori pois) häviää. Uudelleenkäynnistys yleensä auttoi.
Testeri antoi seuraavanlaisia koodeja, joita ei edes pystynyt nollaamaan.
P1525 1.Camshaft timing actuator (y89) 2.Right Camshaft control device regulation solenoid valve (Y49/2)
P1235 Recirculated air flap signal output stage
P1420 1.Air pump switch-over valve (y32) 2.Air pump switch-over valve (y32)
P1236 Compressor output stage magnetic coupling
Osaako joku näillä eväillä sanoa mitään, liittyykö koodit toisiinsa, vai onko kaikki erillisiä ongelmia?
Kiitos etukäteen!
R170 SLK230K Tehoton
- henavaanjuujep
- Vakiokalustoa

- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti 08.09.2009 23:21
- Paikkakunta: Vantaa
R170 SLK230K Tehoton
-03 CLK200K
-99 SLK230K
-89 300CE
Ex. -88 300E
-99 SLK230K
-89 300CE
Ex. -88 300E
- henavaanjuujep
- Vakiokalustoa

- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti 08.09.2009 23:21
- Paikkakunta: Vantaa
Re: R170 SLK230K Tehoton
Netistä löysin jotain, että viittaisi K40-Releeseen. Mitä mestarit sanoo?
-03 CLK200K
-99 SLK230K
-89 300CE
Ex. -88 300E
-99 SLK230K
-89 300CE
Ex. -88 300E
- henavaanjuujep
- Vakiokalustoa

- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti 08.09.2009 23:21
- Paikkakunta: Vantaa
Re: R170 SLK230K Tehoton
Onneks amerikasta sai apua! K40 releestä tinaukset kuntoon ja taas toimii!
-03 CLK200K
-99 SLK230K
-89 300CE
Ex. -88 300E
-99 SLK230K
-89 300CE
Ex. -88 300E

