CLK 430:een lisää paukkuja
CLK 430:een lisää paukkuja
Hei!
Ostin tuossa kuukausi sitten vm. 1999 CLK 430:n. Nyt hulluus vaatisi lisätoimia. Eli tarkoitus olisi saada pristystä /ahdinta /turboa??? peliin. Olisiko teillä konkareilla ideoita moiseen piristämiseen? Itse olen täysi amatööri mersujen suhteen, mutta kuten sanottu, "ruokahalu kasvaa syödessä".
Ostin tuossa kuukausi sitten vm. 1999 CLK 430:n. Nyt hulluus vaatisi lisätoimia. Eli tarkoitus olisi saada pristystä /ahdinta /turboa??? peliin. Olisiko teillä konkareilla ideoita moiseen piristämiseen? Itse olen täysi amatööri mersujen suhteen, mutta kuten sanottu, "ruokahalu kasvaa syödessä".
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
Toistaiseksi noin uutta autoa ei ole voinut ahtaa tielikkennekäyttöön, joten tällä palstalla ei vielä löydy siitä tetoa. Jos auto ei ole Euro3-päästöluokassa, voi 1.10.2015 alkaen muukoksia tehdä Trafin uuden ohjeen mukaan ottaen huomioon paino/teho -suhteen.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
Helpommalla taitaa päästä kun vaihtaa keulalle 500 ee-mallin tai 55 amg:n moottorin.
Saman ikäisissä malleissa on sama m113 perusmoottori.
Saman ikäisissä malleissa on sama m113 perusmoottori.
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
Viissatasen laittamisessa nyt ei ainakaan järkeä ole. Joku kymmenen lisänewtonia vääntöä ja 27 nimellishevosvoimaa ei käytännössä suuria elämyksiä lisää tuo, ainakaan työmäärään nähden. Itsellä kokemusta E430 S210 farkusta ja E500 S211 maticcifarkusta, niin em. oli kyllä käytännössä pirteämpi ja kiukkuisempi liikkumaan. Toki painoeroakin on joku 150kg vanhemman yksilön hyväksi.
Miten olisi, jos ottaisi tähtäimeen alkuperäisen clk 55 amg:n?
Miten olisi, jos ottaisi tähtäimeen alkuperäisen clk 55 amg:n?
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
Yleensä ne haaveet kaatuu kun kuulee hinnan mitä homma tulee maksamaan, varsinkin jos ei ole itsellä mahdollisuutta tehdä kaikkea. Helpoin ja varmaan jopa halvin keino on vaihtaa suoraan se AMG:n motti sinne.
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
Jos mitään merkittäviä muutoksia haluaa niin hintalappu kohoaa suuremmaksi kuin koko auton hinta.
Jos väkisin pitää lisää tehoja niin sitten kuten aikaisemmat kommentoijat maininneet: 55 AMG kone jostain. 6 tonnilla saa Saksata koko auton (+ verot). Vaparien virittäminen on jokseenkin kallis harrastus.
Jos väkisin pitää lisää tehoja niin sitten kuten aikaisemmat kommentoijat maininneet: 55 AMG kone jostain. 6 tonnilla saa Saksata koko auton (+ verot). Vaparien virittäminen on jokseenkin kallis harrastus.
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
Juu , nyt kun oon vähän katellut lisä infoa, niin täytyy tunnustaa, et tällä rahalla tämä kulkee ihan riittävästi. Kiitos kuitenkin kaikille
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
Tommonen paketti, niin luulis ehtivän. http://catalog.kleemann.dk/catalog/4305 ... r-kit-113/" onclick="window.open(this.href);return false;
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
En jaksa uudelleen kirjoittaa asiaa, mutta tuota Euro3 juttua mietin tuolla:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3#p1107143" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3#p1107143" onclick="window.open(this.href);return false;
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
muistan joskus lukeneeni jenkkifoorumilta että tuohon lohkoon menee e55 amg sisäkalut ja elektroniikka.
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Re: CLK 430:een lisää paukkuja
Kokeile alkuun 0-100 testiä. Voihan se olla että autossa on jotai vikaa ja siksi tuntuu nuhasemmalta mitkä onkaan. Tietysti riippuu mitä autoja on ollu aikasemmin mutta ite en ole tehoihin kerenny puolessa vuodessa juurikaan kyllästymään. Ja sitten jos kyllästyy niin ottaa hetkeks jonkun +9 sekunnin auton käyttöön.
Auto:w208 CLK430 -99
pärrät: KTM 950 SM ja kawasaki klr 650
pärrät: KTM 950 SM ja kawasaki klr 650