olis auton tarves, ja kuume on pahasti nitkahtanu vanhojen romujen sijaan vähä uudempaan romuun, w211 koriin.
Nyt olis kierroksessa 400tkm ajettu mutta silti ajolleen hyvä, ja sisustaltaan todella siisti sedan, vm. 2004, ja tosiaankin 2004 vuoden puolella tehty. Pieniä ruostepilkkuja on kiven iskuissa jne. mutta ei mitään suurta, ja lisävarusteetkin suhteellisen hyvin toimii. Huoltokirja löytyy läpi historian.
Mutta itse asiaan:
Auto tosiaan on 2004 vuoden puolella tehty, mutta silti googlen kuvien mukaan autossa on valeon syyläri. Syylärin päädyissä peltipokkaukset juuri niinkun valeon kuvissa, eikä suorat niinkuin Behr. Eli, onko nyt niin että ko. autossa on kuitenkin koktaili syyläri, vaikka puhutaan että 09/2003 jälkeen olisi vika parannettu?
Huoltokirjassa, eikä kuittikasassa näkynyt mitään esim. laturin vaihdosta. Näissähän seon "suhteellisen kallis". Eli jos oletetaan laturi alkuperäiseksi, lienee se jo tiensä päässä...?
Autossa myös SCB systeemi, eli surullisen kuuluisa jarrujen "hydrauliyksikkö", tai miksikä sitä nyt sanotaankaan, on vuodelta 2004, tarkastin valmistusnumeron boxista ja sitten bosch:n toimittamasta taulukosta. Eli sitä ei ole vaihdettu, ja kilsoja sen 400tkm...? Eli voisi kuvitella senkin olevan loppusuoralla... Vikakoodeja ei tosin pukannut, eikä toiminnassa mitään ihmeellistä.
Huoltokirjassa, eikä kuittikasassa näkynyt myöskään suutinrempasta mitään jälkiä. Kone kävi hyvin ja mitään ihmeellistä ei kuulunut, mutta myöskään *:n nokkaan sitä ei ole nyt mahdollista laittaa.
Eli kysymys kuuluukin, että uskaltaako ostaa?


Ja juu, tiedossa on että varaosien hinta on kaikille sama mutta köyhää kirpaisee... Mutta sanokaahan nyt oma mielipiteenne, onko tämä vainoharhaa, tilastofaktaa vai turhaa mietintää...
Pikaiset vastaukset ja neuvot tarpeen, kaupanteko vielä siis kesken
