Jälkiasennus asd
Jälkiasennus asd
Mitenkä on järkevin toteuttaa suunnitelma? Hydraulikäsijarrulla vaiko riittääkö tasonsäädön paine jos sieltä ottaa ja mitenkä putket tulisi vetää? Asiaa on jonkin verran käyty läpikin mutta hakusessa toimivin ratkaisu.
Re: Jälkiasennus asd
Tein itte toistepäin eli oli ASD tehdasasennuksena ja laitoin tasonsäädön jälkikäteen. ASD vaatinee sen venttiilistön ja paineakun ja ... ohjauksen ja ....tunnistuksen luistolle ja....ja.....vai onko nuita vermeitä jo valmiina?antsa91 kirjoitti:Mitenkä on järkevin toteuttaa suunnitelma? Hydraulikäsijarrulla vaiko riittääkö tasonsäädön paine jos sieltä ottaa ja mitenkä putket tulisi vetää? Asiaa on jonkin verran käyty läpikin mutta hakusessa toimivin ratkaisu.
Pistäisin itte napilla ASD:n päälle ja vapautus kun nappi vapautetaan. Pumppu kait on sama (n-akselinpäässä tai tandem) oli tasonsäätö ja ASD vai vain tasonsäätö?
-
- Mersumies
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: Jälkiasennus asd
Aivan heittämällä ei orkkis ASDn asennus mene, vaatii aikamoisen asennus rupeaman, sähköt, boxit, mittaristo, putkitukset, jarruvalon katkaisijan muutokset jne!
Ei toki mahdotonta rakentaa, tosin tehtaan ohjeistuksissa mainitaan "ei voi asentaa jälkikäteen" voi rakentaa jälkikäteenkin, eteenkin jos osat vieressä olevassa purkuautossa esimerkiksi!?
Helpoimmin hydrauli käsijarrulla ja tai rasvaprässi/napilla toimivaksi tällöin taitaa vain perä olla hyvinkin lyhytikäinen. Toki olisi avuksi jos löytyisi sähkö ja hydrauli kaavio 124/ASD järjestelmästä.... Ko tapauksessa jo osa järjestelmästä olisi perän korkeuden säädön vuoksi olemassa...
Haulla löytyy ASDstä juttua vaikka kuinka!
Ei toki mahdotonta rakentaa, tosin tehtaan ohjeistuksissa mainitaan "ei voi asentaa jälkikäteen" voi rakentaa jälkikäteenkin, eteenkin jos osat vieressä olevassa purkuautossa esimerkiksi!?
Helpoimmin hydrauli käsijarrulla ja tai rasvaprässi/napilla toimivaksi tällöin taitaa vain perä olla hyvinkin lyhytikäinen. Toki olisi avuksi jos löytyisi sähkö ja hydrauli kaavio 124/ASD järjestelmästä.... Ko tapauksessa jo osa järjestelmästä olisi perän korkeuden säädön vuoksi olemassa...
Haulla löytyy ASDstä juttua vaikka kuinka!
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Re: Jälkiasennus asd
Jarruvalokatkaisin on sama. Ei paljoa helpota, mutta tiedoksi.jarruvalon katkaisijan muutokset
Putkistojen kaaviot löytyy jotenkuten EPC:stä, sähköt Bosch ESI-Tronicista.
wiimax.fi
Re: Jälkiasennus asd
Tasonsäätö on tehtaalta tullessa ollu. Lähinnä tuon alkuperäis järjestelmän ohitus ois mielessä. Talvea varten ajatuksena liikkeelle lähtiessä vetäis molemmat renkaat. Muuten en järjestelmää kaipailis.
Re: Jälkiasennus asd
Se voisi olla järkevin ottaa tosiaan paine tasonsäädön puolelta ja hyde liikkeestä sellainen sähköohjattu venttiili joka kierrättää läpi öljyn kun ei käytetä ja sähköllä sitten ohjaa paineen sinne lukolle.
Tasonsäädön puolella taitaa olla painetta yli 100baria....mutta se pitää varmistaa ettei perä posket pullahda liika paineesta ulos.
Joku teki nimittäin jälkiaasennuksena ton nappi systeemillä.
Tasonsäädön puolella taitaa olla painetta yli 100baria....mutta se pitää varmistaa ettei perä posket pullahda liika paineesta ulos.
Joku teki nimittäin jälkiaasennuksena ton nappi systeemillä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Jälkiasennus asd
mites onko tohon asdperään sopivaa lukkoa niinkun quaifen valmistamana oli johonki w124 e320 perään sopiva niin toimisko se/ sopiiko se tohon 603:n perään?
E: hinnastos luki näin : E 320 without ASR with final drive 124-350-08-98
E: hinnastos luki näin : E 320 without ASR with final drive 124-350-08-98
Pallosalama 2.8T
V*tunVito 110cdi
V*tunVito 110cdi