Kyseessä w211 E 280 CDI A, V6 koneella vm. -05, 260t ajettu, huollot tehty ajallaan.
Ongelma:
Ajoon lähdettäessä ekan kilometrin aikana jos sattuu kiihdyttämään vähän rivakammin niin auto jää nykimään edestakas kierrosalueelle 2900-3000(vauhti jää sillon sinne 70-90km/h alueelle), jos ei laske kaasua niin menee jonkunnäköseen vika tilaan eikä anna kierrosten nousta enää yli 2000rpm ennen kun on sammuttanut auton välillä.
Jos ajelee ennen kiihdytystä esim. 5min ei ongelmaa ole kertaakaan esiintynyt.
Ilmenee myös pidemmän ajon jälkeen jos auto ollut sammutettuna esim. puoli tuntia ja lähtee liikkeelle uudestaan ja kiihdyttää "kylmänä".
Muuten auto toimii moitteettomasti.
Veholla muun jutun yhteydessä kysyin että tarkastavat vikakoodit, tässä s.posti vastaus veholta:
"Hei,
Muutama tallentunut vikakoodi testiraportissa oli, mutta näyttävät aiheutuneen alijännitteestä.
Pakokaasun vastaopainetunnistimelta ja hehkutuksen ohjainlaitteelta oli vikakoodit, jos niissä varsinaista vikaa on merkkivalo kyllä syttyy mittaristoon.
Vika ei kuitenkaan ollut missään varsinainen olemassaoleva vika vain tallentunut tapahtuma, joten kaikki on kunnossa."
Auto on menossa ihan lähiaikoina B-huoltoon, eli jos on jotain vinkkiä minkä huolto voisi samalla tarkistaa niin olisin neuvoista kiitollinen.
