Moro.
Elikkä potilas otsikon mukainen, vuosimallia -10.
Pari seikkaa askarruttaa mieltä..
Eli. Tasonsäätö takapäässä päästää perän tonttiin toisinaan, ei välttämättä tee lähellekkään joka päivä. Aamulla saattaa olla alhaalla, välillä laskee parissa tunnissa. Epätasaisella alustalla mielestäni nopeammin. Ei oikein sovi vuotavaan pussiin, kun ei tee koko aikaa.????
Toinen homma: Kuskin penkinlämmitin. Napista kun painaa päälle, ei lämpeä ja minuutin sisään sammuu valot namiskassa.
Vinkkejä mistä vikoja alkaa katselemaan.????
S212 probleemat
Re: S212 probleemat
Ilmiö pusseissa voi olla kuin vanhoilla renkailla, kun pykimä paikka sattuu maatavasten, vuotaa. Vaikio parkkipaikalla jousitus laskee hitaammin alussa, mutta kun perä on vähän laskenut, niin lasku nopeutuu. Uudesssa epätasaisessa parkissa, kun ilmajousi jää eri asentoon, ilmiö alkaa nopeammin. Tälleen minä sen olen miettinyt. Ja pussit kun vaihtaa, niin pysyy perä ylhäällä seuraavat 5-7 vuotta. Kannattaa vaihtaa ajoissa niin ei rasita liikaa kompressoria, ja järjestelmään ei pääse niin paljon kosteutta kompressorin käyntiajan lisääntyessä.Mk1 kirjoitti:Moro.
Elikkä potilas otsikon mukainen, vuosimallia -10.
Pari seikkaa askarruttaa mieltä..
Eli. Tasonsäätö takapäässä päästää perän tonttiin toisinaan, ei välttämättä tee lähellekkään joka päivä. Aamulla saattaa olla alhaalla, välillä laskee parissa tunnissa. Epätasaisella alustalla mielestäni nopeammin. Ei oikein sovi vuotavaan pussiin, kun ei tee koko aikaa.????
Toinen homma: Kuskin penkinlämmitin. Napista kun painaa päälle, ei lämpeä ja minuutin sisään sammuu valot namiskassa.
Vinkkejä mistä vikoja alkaa katselemaan.????
Re: S212 probleemat
Voi olla noinkin, mutta jokseenkaan en oikein noiden pussien viallisuuteen usko, kun peräpää pysyy välillä pitkiäkin aikoja ylhäällä. Tuntuu vähän siltä että joku venttiili jäisi jotenkin aina välillä auki, joka päästäisi paineita pois.